Nainen voi olla todella seksuaalinen ilman, että on sakset auki monille eri miehille.
Nainen voi haluta seksiä todella paljon, mutta ei se tarkota sitä, että helposti jaellaan ties kenelle.. Uikutetaan alistunenaa lähes tuntemattomien miesten alla.
Itse naisena olen todella seksuaalinen, mutta vain parisuhteessa miehelle, johon luotan ja jota arvostan.
T: n26
Kommentit (16)
Jos aloittaja on tosissaan eikä trollaa niin ARVOSTAN! :)
Miten se on sinulta (koska naistahan sinä et ole nähnytkään - kirjaimellisesti :-D) pois, jos nainen on harrastanut seksiä muidenkin miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole nainen.
Ei niin, mutta hän on oikeassa. Ja semmoista naista arvostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole nainen.
Miksi kuvittelet, että ketään kiinnostaa vauvapalstalle kirjoittelevien naisettomien miesten arvostus? Ainakin itselleni on tärkeää, että minua arvostetaan ammatillisesti, oman alani asiantuntijana ja että puolisoni arvostaa minua elämänkumppanina ja ihmisenä. Ventovieraiden virtuaalipersoonien arvotuksella en tee yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miten se on sinulta (koska naistahan sinä et ole nähnytkään - kirjaimellisesti :-D) pois, jos nainen on harrastanut seksiä muidenkin miesten kanssa?
Ensinnäkin se on ällöä, nainen on saastunut, toiseksi taudit, kolmanneksi lor tot ei kykene sitoutumaan enää, neljänneksi hän ei voi olla minun, jos on ollut kaikkien, joten minäkään en voi olla hänen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole nainen.
Miksi kuvittelet, että ketään kiinnostaa vauvapalstalle kirjoittelevien naisettomien miesten arvostus? Ainakin itselleni on tärkeää, että minua arvostetaan ammatillisesti, oman alani asiantuntijana ja että puolisoni arvostaa minua elämänkumppanina ja ihmisenä. Ventovieraiden virtuaalipersoonien arvotuksella en tee yhtään mitään.
Valtaosa miehistä ovat tätä mieltä. Sen takia kaikissa yhteiskunnissa paitsi nykyisessä missä kaikki tehdään naisten ehdoilla ja naisten eduksi, on ollut selvää ettei kevytkenkäistä naista kannata ottaa puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi haluta seksiä todella paljon, mutta ei se tarkota sitä, että helposti jaellaan ties kenelle.. Uikutetaan alistunenaa lähes tuntemattomien miesten alla.
Itse naisena olen todella seksuaalinen, mutta vain parisuhteessa miehelle, johon luotan ja jota arvostan.
T: n26
Eihän sillä oletko miten seksuaalinen, ole mitään tekemistä sen kanssa montako kumppania ihmisellä on. Jos löydät heti ensimmäisestä miehestä itsellesi sen loppuelämän kumpanin, voit olla vaikka miten kiimainen ja silti sinulla on vain tämä yksi mies. Jos taas sinulla menee 15v löytää oikea elämänkumppani, voi olla , että olet ehtinyt siinä välissä muitakin testailla.. Toki kenenkään ei pitäisi mennä sänkyyn tuntemattomien kanssa vaan aina kannattaa tutustua toiseen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin se on ällöä, nainen on saastunut, toiseksi taudit, kolmanneksi lor tot ei kykene sitoutumaan enää, neljänneksi hän ei voi olla minun, jos on ollut kaikkien, joten minäkään en voi olla hänen.
Ensinnäkin sinä et tule koskaan tietämään, monenko kanssa nainen oikeasti on ollut ennen sinua. Toiseksi kukaan ei estä sinua hakemasta kokematonta naista, mutta älä yritä arvostella muita. Live and let live. Kolmanneksi seksuaalinen aktiivisuus sinkkuna ei tarkoita sitoutumiskyvyttömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole nainen.
Valtaosa miehistä ovat tätä mieltä. Sen takia kaikissa yhteiskunnissa paitsi nykyisessä missä kaikki tehdään naisten ehdoilla ja naisten eduksi, on ollut selvää ettei kevytkenkäistä naista kannata ottaa puolisoksi.
Valtaosa miehistä ei edes kysy, monenko kanssa nainen on ollut. En ole eläessäni törmännyt sellaiseen mieheen. Mutta kuten sanottu, etsi sinä sitä kokematonta naista joka osoittautuu tiikeriksi sängyssä, anna meidän muiden elää tavallamme.
Me miehet olemme sotureita ja kunnioitettavia vartijoitanne ja suojelijoitanne. Se ei muutu, sillä yhteiskunta on rakennettu niin. Niin kauas kuin silmä koskettaa, valtakunta on miesten hallitsemaa.
Nainen on toki tärkeässä roolissa taustalla; jokaisen mahtavan miehen takana on nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin sinä et tule koskaan tietämään, monenko kanssa nainen oikeasti on ollut ennen sinua. Toiseksi kukaan ei estä sinua hakemasta kokematonta naista, mutta älä yritä arvostella muita. Live and let live. Kolmanneksi seksuaalinen aktiivisuus sinkkuna ei tarkoita sitoutumiskyvyttömyyttä.
En voi varmuudella tietää, ja koska en voi tietää en voi sitoutua. Sinkkuelämää, säätöjä, ja tinderiä, kunnes naiset ei kiinnosta enää ollenkaan. Kyllä se vaan tarkoittaa, jos se "aktiivisuus" tarkoittaa sinulle lukuisia kumppaneita. Kuten AP jo meille kertoi tässä ketjussa, sen EI tarvitse tarkoittaa sitä. Hyvä kumppani etsii kumppania, huono etsii panoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä et ole nainen.
Valtaosa miehistä ei edes kysy, monenko kanssa nainen on ollut. En ole eläessäni törmännyt sellaiseen mieheen. Mutta kuten sanottu, etsi sinä sitä kokematonta naista joka osoittautuu tiikeriksi sängyssä, anna meidän muiden elää tavallamme.
Juu en ole sinua vankilaan laittamassa, en minä voi muuttaa yhteiskuntaa. Kunhan en vaan jää kovin pitkäksi aikaa vierellesi. Ei kysy koska ei halua kuulla masentavia vastauksia, eikä mieltä nostaviin vastauksiin voi uskoa. Siksi on pakko mennä "ei kiinnosta, en halua tietää" linjalla.
Miehet on ikiaikaisesti halunneet rajoittaa ja kontrolloida naisten seksualisuuta. Siitä kaikki tämä paheksunta naisen seksuaalisuutta kohtaan. Mies kyllä saa panna jos joku suostuu hommiin hänen kansaan, mutta nainen ei. Jos mies kerran on valmis panemaan vaikka tikapuita, niin miksi nainen ei saisi panna sitä miestä jota haluaa? Miksi naiset ei ole niin tarkoja miesten vehkeistä? Eihän ne naisten vehkeet kulu käytöstä yhtään enenpää siitä touhusta kun miehenkään? Miksi naisia kontrolloidaan, mutta miehiä ei?
Vierailija kirjoitti:
Miehet on ikiaikaisesti halunneet rajoittaa ja kontrolloida naisten seksualisuuta. Siitä kaikki tämä paheksunta naisen seksuaalisuutta kohtaan. Mies kyllä saa panna jos joku suostuu hommiin hänen kansaan, mutta nainen ei. Jos mies kerran on valmis panemaan vaikka tikapuita, niin miksi nainen ei saisi panna sitä miestä jota haluaa? Miksi naiset ei ole niin tarkoja miesten vehkeistä? Eihän ne naisten vehkeet kulu käytöstä yhtään enenpää siitä touhusta kun miehenkään? Miksi naisia kontrolloidaan, mutta miehiä ei?
Koska naisten mielestä pukki on parempi kuin kokematon mies. Miehet ajattelee päinvastaisesti.
Tähän on ihan biologiset syyt, eikä ne muutu miksikään tuhannessakaan vuodessa, saatikka viidessäkymmenessä.
Lisäksi nainen voi olla seksuaalinen yksinkin. Masturboida päivittäin, antaa miehelleen näytöksiä ja "jäädä salaa kiinni" sormetuksesta. Siitä mies innostuu, pitää naista seksuaalisena ilman että on halpa lumppu.