Kunpa saisi asua paikassa jossa ei ole hulluja naapureita
Kommentit (13)
Sinne vain nakuna pihalle rohkeasti! Niin minäkin teen, mutta toisaalta naapurini eivät olekaan hulluja vaan ihan taviksia ja nakuilevat itsekin toisinaan.
Mä haluaisin asua paikassa jossa ei oo koiria.
Mä haluaisin asua paikassa jossa ei kiljuvia kakaroita.
Mä haluaisin asua paikassa, jossa ei ole metelöiviä ja muita häiriköiviä juoppoja.
Kaiva metsään kuoppa ja muuta sinne asumaan.
Mä taidan muuttaa mökille. Kasvatan perunoita, porkkanoita, kalastelen, kerään marjoja. Ja SAUNON aamusta iltaan.
Minä haluaisin asua paikassa, jossa en joudu kuuntelemaan kenenkään kusenlorinaa. Yläkerran äijällä tuntuu olevan jokin pakkomielle siihen, että kusemisesta pitää lähteä ääntä. Vaimonsa vessakäynnit ovat normaalia kerrostalon taustahälyä, mutta auta armias kun äijä itse menee vessaan. En ole ikinä, missään kuullut vastaavaa infernaalista kusenlorinaa. Herään siihen jopa keskellä yötä tulpat korvissa. Yööööök!!
Suosittelen telttaretkeä metsään. Tai sitten sitä kesämökkiä korvessa, niin saa toteuttaa tällaisia harrastuksia.
No saahan sitä. Ihan pilkkahintaan saa nykyään Suomesta ostettua omakotitaloja puolikuolleista pikkukylistä. Sinne vaan alasti kirmaamaan.
Minulle sattui talo jossa näitä erikoisia naapureita riittää. Hauskaa että näin paljon samaan taloon sulloutunut. Hyvin siis minäkin sovin tänne joukkoon. 😜
"Taas se hullu naapuri kirmaa alasti pihallaan."
Mökkimme vieressä oli alastomana hölskyvä keski-ikäinen miespuolinen naapuri, joka kyttäsi meitä, kun otimme aurinkoa.
Lopetin mökkeilyn.
Sorry mutta hyvinvointivaltio on tarkoitettu vain hyville ihmisille. Jos sinulla menee syystä tai toisesta vähemmän ideaalisti niin olet itse ansainnut sen.