Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä koskaan unohtunut pyykit pyykkikoneeseen?

Vierailija
07.08.2017 |

Tajusin itse juuri että eiliset vaatteet ovat vielä koneessa... Ei pitäisi "tehdä vielä yksi juttu" ennen pyykkien ripustamista kuivumaan kun unohtuu herkästi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin tsiljoona kertaa.

Vierailija
2/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja monesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo unohtui kerran - useammaksi päiväksi..! :/ Piti pestä uudestaan.  

Vierailija
4/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka monta kertaa! laita ylimääräinen huuhtelu  ja ripusta kuivumaan.

Vierailija
5/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. En muutenkaan tee elämässä virheitä. Ei pitäisi olla liian vaikeaa hoitaa asiansa.

Vierailija
6/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo useinkin. Monesti olen pessyt saman koneellisen viisikin kertaa, kun märät vaatteet unohtuneet pariksi päiväksi koneeseen.

Nykyään minulla on kuivaava pesukone ja saan rauhassa unohtaa vaatteet koneeseen.

Vierailija
7/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Minulla on aina ollut pesukone lähellä vessanpönttöä (ei ole mahtunut muualle) ja vessakäynnillä on sitten pyykit muistuneet väistämättä mieleen :D

Vierailija
8/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei...kyllä sinä olet tässä asiassa uniikki lumihiutale, ei noin ole koskaan voinut käydä kenellekään muulle. Jos joku muuta väittää ne yrittää vaan provoilla.

Vierailija
9/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haju on kaamee. Lainasin joskus kaverille äitiysvaatteita ja palautti ne niin haisevina ettenpysty käyttämään enää. Ovat todella lojuneet päiväkausia umpinaisessa koneessa märkinä. Hyi helvetti.

Vierailija
10/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista unohtaneeni. Tosin pesukone antaa äänimerkin pesun päättyessä ja toisen kerran kun sammuttaa itsensä.

Vierailija
11/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joskus. Siitä "viisastuneena" olen alkanut laittaa puhelimeen muistutuksen pyykkien valmistumisesta. 

Vierailija
12/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta vain muutamaksi tunniksi. Pesen yleensä pyykkiä illalla ja aamuyöstä vessassa käydessäni tajusin, etten muistanut tyhjätä konetta.

Menkääpäs käyttämään taloyhtiön pesutuvan konetta - ei unohdu pyykit. Joku muu viskaa ne puolestasi vaikka lattialle. Ei ole tapahtunut mulle mutta olen kuullut. Pesen vain omalla koneella.

Vierailija
13/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen ja useamman kerran. Jos pidemmäksi aikaa unohtunut, ei auta edes huuhtelu tai uusintapesu. Silloin joutuu pistään ensin kuivausrumpuun ja kuivat pyykit uudelleen pesuun. Näin kävi kun lähdettiin muutaman päivän lomalle ja vanhin lapsi joka oli koiranvahtina, ei muistanutkaan laittaa pyykkejä kuivausrumpuun.. 

Ei pitäisi unohtaa mutta meillä pesukone laulaa ainakin 1-2 koneellista päivässä.

Vierailija
14/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On unohtunut. Olin kerran kuukauden Euroopan reissulla ja tullessa huomasin pyykit koneessa. Kuivia olivat, mutta melko ryppyisiä.

Vierailija
15/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran on unohtunut. Vaatteisiin tullut kalman haju ja pakkopesu uudestaan on opettanut vastedes olemaan tarkempi.

Vierailija
16/17 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useasti. Viimeaikoina tosin aika harvoin. Se on kyllä ärsyttävää, koska pelkkä uusi pesu ei auta. Täytyy eka kuivattaa ja sitten vasta pestä uudestaan, jotta haju lähtee.

Vierailija
17/17 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun pesen pyykit pulsaattorikoneella niin näin ei voi käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän