Palstamiehet: miten on; haluatteko seksuaalisia naisia vai ns. siveitä?
Panin komeaa ja miehekästä miestä ilman vakavia aikeita. Päädyimme kuitenkin lopulta parisuhteeseen.
Palstalla esiintyy väitteitä siitä, että seksisuhteeseen otettuja naisia ei oteta vakavasti, koska ovat liian kevytkenkäisiä. Kuitenkin toisessa ketjussa valitetaan sitä, että naiset alkavat seksisuhteisiin eri miesten kanssa kuin seurustelusuhteisiin, mikä on miehistä ikävää ja saa ne parisuhdemiehet tuntemaan olonsa ei-yhtä-halutuiksi kuin hoidot.
Tästä kaikesta seuraa iso ristiriita ja paradoksaaliset odotukset naisia kohtaan:
- mies haluaa tuntea olevansa haluttu = naisen tulee haluta miestä seksiin.
- naisen tulisi kuitenkin olla panematta, koska paneminen heikentää naisen ns arvoa eikä panoa huolita parisuhteeseen.
Oma mies tosiaan ei ajattele näin, olimme kumpikin panneet sinkkuina yhtä jos toistakin ihmistä ennen kuin meidän seksimme johtikin vakavampaan suhteeseen.
Kaksinaismoralistit itse aiheuttavat mielestäni tässä ongelman - jos naisen pitää vaikuttaa siveältä kelvatakseen parisuhteeseen, aika moni nainen teeskentelee sellaista, kun oikeasti kiinnostava mies tulee vastaan. Minä en, koska en halua kaksinaismoralistia. Ja hyvin olen tosiaan "kelvannut" (palstatermi, ei omani) omalle komistukselleni parisuhteeseen, vaikka seksiä oli melkein heti ja ikääkin on jo yli 40. 😊 Älkää pitäkö yllä kaksoisstandardeja, niin useampi nainen tekee todennäköisesti kuten minä.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Musta ap yrittää nyt ihan turhaan syyllistää miehiä. Ei kukaan nainen varmaan pane tai jätä panematta sen takia, mitä joku mies joskus oli netissä kirjoittanut naisista. Ymmärrän, että naisia varmaan harmittaa, jos he eivät uskalla harrastaa irtoseksiä "maineen menettämisen" pelossa, mutta ehkä teidän vain pitäisi olla välittämättä muiden mielipiteistä ja elää kuten haluatte. Ja kantakaa vastuu omista valinnoistanne ja niiden seurauksista älkääkä ulisko. 😊
Ei minua harmita ollenkaan olla harrastamatta irtoseksiä. Ne pari yhden illan juttua, mitä olen kokeillut, huomasin ettei se ole mun juttuni kuitenkaan. Ongelma on nyt siinä, että toisessa ketjussa palstamiehet vaativat että halutakseen parisuhteen, naisen pitää kuitenkin harrastaa heidän kanssaan irtoseksiä. Koska mulla on ne pari yhden illan juttua ollut, palstamiesten mukaan minun pitäisi myös heidän kanssaan hypätä sänkyyn ensimmäisillä treffeillä, koska muuten he eivät usko, että nainen haluaa heitä aidosti. He siis haluavat parisuhteen, mutta loukkaantuvat, jos nainen ei anna heti vaan haluaa tutustua ensin.
Eli mitä ihmettä tässä nyt sinkkunaisen pitäisi tehdä, kun pitää olla harrastamatta irtoseksiä, mutta jos ei heti hyppääkään sänkyyn, niin mies menettää kiinnostuksensa koska juuri hänen kanssaan pitäisi olla valmis irtoseksiin kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin naisen joka ei tee miehistä noin tökeröitä yleistyksiä eikä näin köpöä ketjua markkinoidakseen omaa lortonjakotyyliään ainoana oikeana tapana toimia.
Sitä odotellessa grillaan oienessä tihkusateessa kissani kanssa miniribsejä ja smoky slicejä.
Saako tulla seuraks? Mulla kaksi kissaa myös. Mutta mikä on smokey slice?
https://www.hk.fi/tuotteet/tuote/hk-viljaporsaan-smoky-bbq-slices-750-g/
Mikä nottei, noita jäi vielä seuraavaan kertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta ap yrittää nyt ihan turhaan syyllistää miehiä. Ei kukaan nainen varmaan pane tai jätä panematta sen takia, mitä joku mies joskus oli netissä kirjoittanut naisista. Ymmärrän, että naisia varmaan harmittaa, jos he eivät uskalla harrastaa irtoseksiä "maineen menettämisen" pelossa, mutta ehkä teidän vain pitäisi olla välittämättä muiden mielipiteistä ja elää kuten haluatte. Ja kantakaa vastuu omista valinnoistanne ja niiden seurauksista älkääkä ulisko. 😊
Ei minua harmita ollenkaan olla harrastamatta irtoseksiä. Ne pari yhden illan juttua, mitä olen kokeillut, huomasin ettei se ole mun juttuni kuitenkaan. Ongelma on nyt siinä, että toisessa ketjussa palstamiehet vaativat että halutakseen parisuhteen, naisen pitää kuitenkin harrastaa heidän kanssaan irtoseksiä. Koska mulla on ne pari yhden illan juttua ollut, palstamiesten mukaan minun pitäisi myös heidän kanssaan hypätä sänkyyn ensimmäisillä treffeillä, koska muuten he eivät usko, että nainen haluaa heitä aidosti. He siis haluavat parisuhteen, mutta loukkaantuvat, jos nainen ei anna heti vaan haluaa tutustua ensin.
Eli mitä ihmettä tässä nyt sinkkunaisen pitäisi tehdä, kun pitää olla harrastamatta irtoseksiä, mutta jos ei heti hyppääkään sänkyyn, niin mies menettää kiinnostuksensa koska juuri hänen kanssaan pitäisi olla valmis irtoseksiin kuitenkin?
No se sinun täytyy viimekädessä itse ratkaista, mutta haluaisitko edes sellaista miestä joka ei malta odottaa?
Eihän tätä saisi sanoa ääneen, mutta seksi ihmisen kanssa josta aidosti välität vs yhdenillan kännipano jonkun ventovieraan kanssa on sama kun vertaisi Ladaa ja Ferraria. Pidemmissä suhteissa, se tunne siihen naiseen on niin syvää ainakin minulla seksiä harrastaessa, että se tuntuu ihan kaikessa. Orgasmit 100x voimakkaampia, kun naisen kanssa jota en tunne, emotionaalinen side on niin paljon syvempää naisen kanssa josta välittää/rakastaa.