Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstamiehet: miten on; haluatteko seksuaalisia naisia vai ns. siveitä?

Vierailija
07.08.2017 |

Panin komeaa ja miehekästä miestä ilman vakavia aikeita. Päädyimme kuitenkin lopulta parisuhteeseen.

Palstalla esiintyy väitteitä siitä, että seksisuhteeseen otettuja naisia ei oteta vakavasti, koska ovat liian kevytkenkäisiä. Kuitenkin toisessa ketjussa valitetaan sitä, että naiset alkavat seksisuhteisiin eri miesten kanssa kuin seurustelusuhteisiin, mikä on miehistä ikävää ja saa ne parisuhdemiehet tuntemaan olonsa ei-yhtä-halutuiksi kuin hoidot.

Tästä kaikesta seuraa iso ristiriita ja paradoksaaliset odotukset naisia kohtaan:
- mies haluaa tuntea olevansa haluttu = naisen tulee haluta miestä seksiin.
- naisen tulisi kuitenkin olla panematta, koska paneminen heikentää naisen ns arvoa eikä panoa huolita parisuhteeseen.

Oma mies tosiaan ei ajattele näin, olimme kumpikin panneet sinkkuina yhtä jos toistakin ihmistä ennen kuin meidän seksimme johtikin vakavampaan suhteeseen.

Kaksinaismoralistit itse aiheuttavat mielestäni tässä ongelman - jos naisen pitää vaikuttaa siveältä kelvatakseen parisuhteeseen, aika moni nainen teeskentelee sellaista, kun oikeasti kiinnostava mies tulee vastaan. Minä en, koska en halua kaksinaismoralistia. Ja hyvin olen tosiaan "kelvannut" (palstatermi, ei omani) omalle komistukselleni parisuhteeseen, vaikka seksiä oli melkein heti ja ikääkin on jo yli 40. 😊 Älkää pitäkö yllä kaksoisstandardeja, niin useampi nainen tekee todennäköisesti kuten minä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittoni alkoi yhden yön jutusta - siis sellaiseksi tarkoitetusta. Enkä kyllä koskaan muulloinkaan ole tavannut miestä, jolle olisi ollut ongelma se, että seksiä harrastettiin jo ensitapaamisella. Tai miestä, joka olisi kysynyt entisten hoitojeni määrää.

Vierailija
22/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sä olet kaksinaismoralisti pahimmasta päästä: seksuaalinen (joka tarkoittaa heti sänkyyn hyppivää) vst. siveä?! Ei ziis...

En minä ole sitä mieltä, että 'siveys' määriteltäisiin noin, saati että naisen pitäisi olla ns. siveellinen tai mutään muutakaan. Kuvasin palstan joidenkin miesten ajattelutapaa.

Edelleen, samaan aikaan valitetaan siitä, että mies ei saa tuntea olevansa haluttu, kun sänkyyn mennään hoidon kanssa nopeasti ja poikaystävän kanssa hitaasti. Tässäkin ketjussa on saanut kuitenkin lukea, että mahdollisimman halukas mutta vain yhden kanssa on toive. Aika moni nainen kertoo sitten tekemisiään vähän sinne päin, ettei leimaantuisi ei-tyttöystävämateriaaliksi.

Tiedoksi edelleen, että tuo ei kuvaa minun ajatuksiani tai tekojani, vaan on palstalta luettua.

Mielestäni on turha valittaa, ettei 'saa' aviomiesehdokkaana seksiä yhtä nopeasti kuin hoitona, jos kuitenkin itse odottaa, että parisuhteeseen kelpaava nainen vaikuttaa siltä, että seksi ilman parisuhdetta olisi kauhistus.

Mielestäni se, että joku ei halua muuta kuin parisuhdeseksiä, on ihan yhtä ok kuin se, että seksiä on myös sinkkuna. Minua kiinnostaa vain oma seksielämäni, enkä ole vetämässä johtopäätöksiä kenestäkään, kunhan kirjoitin auki joidenkin miesten ristiriitaisia odotuksia naisille. Tuli toistettua nyt aika monta kertaa, mutta aika harva tuntuu tajunneen pointtia niin varmistan, että minun suuhuni ei laiteta em. miesten sanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee baariin tavoitteenaan saada seksiä, on yleensä loppuillasta jonkin verran päihtynyt. Jos tapaa mukavan miehen tai naisen vaikka työpaikalla, on selvinpäin ja käytöskin on toisenlaista. En ole vielä kuullut yhdestäkään, joka oli päätynyt sänkyyn saman työpäivän aikana, kun on uuden työkaverin tavannut.

Vierailija
24/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menee baariin tavoitteenaan saada seksiä, on yleensä loppuillasta jonkin verran päihtynyt. Jos tapaa mukavan miehen tai naisen vaikka työpaikalla, on selvinpäin ja käytöskin on toisenlaista. En ole vielä kuullut yhdestäkään, joka oli päätynyt sänkyyn saman työpäivän aikana, kun on uuden työkaverin tavannut.

Mihin tämä liittyi ja miten? 🤔

Vierailija
25/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

plus 35 nainen, joka ei anna viimestään toka tapaamisella on olevinaan vielä parikymppinen kuuma misu, jolla on varaa panttailla. Het out. Kyllä tolla ikää jo pitää tietää miten homma etenee, jos keskinäistä kipinää on.

Marttyyripimpsailu on niin out.

Vierailija
26/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

plus 35 nainen, joka ei anna viimestään toka tapaamisella on olevinaan vielä parikymppinen kuuma misu, jolla on varaa panttailla. Het out. Kyllä tolla ikää jo pitää tietää miten homma etenee, jos keskinäistä kipinää on.

Marttyyripimpsailu on niin out.

Voi luoja 😂 Luuletko oikeasti, että esimerkiksi minä menen sänkyyn ikäni vuoksi nopeammin kuin nuorempana, jolloin "oli varaa" odottaa?

Mistä näitä umpihulluja ajatuksia teidän päähänne tulee? 😃

Olen aina mennyt niin nopeasti sänkyyn kuin olen halunnut, sori jos nyt kuvitelmasi romuttuivat. Omat haluni ovat syy tehdä tai jättää tekemättä asioita. Paitsi av:lla, jossa yli 40-vuotias ei saa seksiä helposti (😂🤣) ja joutuu siksi ottamaan, mitä saa. Tämä toisesta ketjusta bongattuna.

Mitä ilmeisimmin täällä on sekä syrjäytyneitä, jotka eivät tajua ylipäätään mitään ihmisistä ja sitten teinejä, jotka luulevat yli 40-vuotiaiden olevan rollaattorimummoja tms. 😁 Voin lohduttaa teitä: seksiä olisi todellakin saatavilla aivan milloin vain ja miten paljon vain. Nautinnonhaluisena olen kuitenkin hyvin valikoiva sen suhteen, kenet kelpuutan. Nuorenakaan ei ollut tarvetta esittää, että siveys olisi syynä.

Jollakulla taitaa olla hampaankolossa jotain ikäisiäni naisua kohtaan, kun pitää keksiä näitä ns. totuuksia. Tai ehkä pyrkimys on uskotella naisille, että he eivät kelpaa tietyssä iässä kenellekään = ko. miehelle enemmän naisia? Mutta pahoittelut, edelleen naisena on valinnanvaraa aika rajattomasti kun seksistä puhutaan, eikä tarvitse ottaa idiootteja tai ilkeitä. ☺ nykyinen mies, entinen seksikumppani-kaveri on hyvä esimerkki siitä.

Vierailija
27/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveitä. Ovat paljon kiimaisempia sängyssä kuin avoimemmat naiset.

Vierailija
28/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen halukkuus ja edes jonkinlaisen moraalin omaaminen eivät ole millään tavoin toisiaan poissulkevia ominaisuuksia.

Seksin harrastaminen kun sitä haluaa ja moraalin omaaminen eivät myöskään ole toisiaan poissulkevia asioita.

Vierailija
29/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen halukkuus ja edes jonkinlaisen moraalin omaaminen eivät ole millään tavoin toisiaan poissulkevia ominaisuuksia.

Seksin harrastaminen kun sitä haluaa ja moraalin omaaminen eivät myöskään ole toisiaan poissulkevia asioita.

Kannattaisi lukea ketju läpi ennen vastaamista. Mutta ilmeisesti on liikaa vaadittu. 💩

Vierailija
30/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aikoinaan kun vielä etsin kumppania ajattelin, että paras mahdollinen nainen olisi siveänä minun tapaamiseeni asti pysytellyt nainen, joka minun kanssani puhkeaisi seksuaalisesti kukkaansa. Sen perusteella mitä keskustelin muiden miesten kanssa aiheesta niin sanoisin että tämä on aika yleinen asenne miehillä.

Noin muuten olen komeaksi ja mukavaksikin kehuttu mies, jolla on paljon naiskavereita. En siis kellarissa asuva ja naisia vihaava nettitrolli.

Järkytinkö mielipiteitänne?

Vierailija
31/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No aikoinaan kun vielä etsin kumppania ajattelin, että paras mahdollinen nainen olisi siveänä minun tapaamiseeni asti pysytellyt nainen, joka minun kanssani puhkeaisi seksuaalisesti kukkaansa. Sen perusteella mitä keskustelin muiden miesten kanssa aiheesta niin sanoisin että tämä on aika yleinen asenne miehillä.

Noin muuten olen komeaksi ja mukavaksikin kehuttu mies, jolla on paljon naiskavereita. En siis kellarissa asuva ja naisia vihaava nettitrolli.

Järkytinkö mielipiteitänne?

Olet juuri sellainen stereotypia, jota ap kuvaili. Mies, jonka mielestä naisella ei saisi olla normaalia seksuaalisuutta vaan sen pitäisi tulla miehen kautta. Ketä sen pitäisi järkyttää?

Vierailija
32/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään sinä AP et pane ketään, etkä tule koskaan panemaan vaan sinua pannaan jos se jollekin miehelle sopii. Sinä olet siis se pantava.

Toiseksi en koskaan alkaisi suhdetta jonkin huorahtelevan naisen kanssa, vaan käyttäisin tuollaista ainoastaan kassieni tyhjennykseen.

Näin näen myös itse nuo molemmat kohdat.

Millaisten lahnojen kanssa te olette vain olleet sängyssä.

Vierailija
33/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe niinkään kaksoisstandardia vaan kohtaamisongelman. Nämä harvoin panevat eivät juuri kohtaa toisiaan kun kaikkien kanssa häsläävät on siinä välissä sekottamassa pakkaa. Ja todennäköisyys sille että se nainen joka antaa vain yhdelle miljoonasta tykästyy juuri minusta tavallisen näköisestä ja vain normaalit puhelahjat omaavasta kaverista on käytäntö osoittanut hyvin pieneksi, kun komeempia ja hanakampia kosijoita on maailma täynnä. En minä ainakaan hirveästi innostu näistä naisista, jotka ovat olleet jo muutaman kaverini yhdenillanhoitoja ja kun niistä ei tullu mitään, niin sitten käännytään minun puoleen, kun olen kuulemma erilainen.

Vierailija
34/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten, kun se alku-uteliaisuus seksiä kohtaan on ohi, nainen on taas samanlainen kuin aiemmin eli seksi ei oikeastaan kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
35/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti haluan naisen jonka kanssa voimme harrastaa seksiä ja nauttia elämästä, ilman seksiä ei ole mitään parisuhdetta. 

Vierailija
36/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe niinkään kaksoisstandardia vaan kohtaamisongelman. Nämä harvoin panevat eivät juuri kohtaa toisiaan kun kaikkien kanssa häsläävät on siinä välissä sekottamassa pakkaa. Ja todennäköisyys sille että se nainen joka antaa vain yhdelle miljoonasta tykästyy juuri minusta tavallisen näköisestä ja vain normaalit puhelahjat omaavasta kaverista on käytäntö osoittanut hyvin pieneksi, kun komeempia ja hanakampia kosijoita on maailma täynnä. En minä ainakaan hirveästi innostu näistä naisista, jotka ovat olleet jo muutaman kaverini yhdenillanhoitoja ja kun niistä ei tullu mitään, niin sitten käännytään minun puoleen, kun olen kuulemma erilainen.

Muita vaihtoehtojahan ei ole kuin ihan kaikkien paneminen, jos sänkyyn menee nopeasti. 🙄

En kertonut aloituksessa harrastavani yhdenillan juttuja, mitä en teekään, mutta sujuvasti näin ollaan puolestani päätetty. Osa sitä stereotypiaa, josta kirjoitin. Se, että sänkyyn päätyy nopeasti silloin kun sinne päätyy, on ilmeisesti palstan miehille yhtä kuin se, että kaikki käy.

Onneksi oikeassa elämässä on miehiä, jotka eivät ole noin yksioikoisia.

Ap

Vierailija
37/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan hirveästi innostu näistä naisista, jotka ovat olleet jo muutaman kaverini yhdenillanhoitoja...

Tämä on todella paha miinus. En voisi mitenkään seurustella kaverin yhden illan panon kanssa. Kävisi itsetunnon päälle ihan valtavasti.

Vierailija
38/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ap yrittää nyt ihan turhaan syyllistää miehiä. Ei kukaan nainen varmaan pane tai jätä panematta sen takia, mitä joku mies joskus oli netissä kirjoittanut naisista. Ymmärrän, että naisia varmaan harmittaa, jos he eivät uskalla harrastaa irtoseksiä "maineen menettämisen" pelossa, mutta ehkä teidän vain pitäisi olla välittämättä muiden mielipiteistä ja elää kuten haluatte. Ja kantakaa vastuu omista valinnoistanne ja niiden seurauksista älkääkä ulisko. 😊

Vierailija
39/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten, kun se alku-uteliaisuus seksiä kohtaan on ohi, nainen on taas samanlainen kuin aiemmin eli seksi ei oikeastaan kiinnosta pätkääkään.

Miksi noin? Haluan naisen, joka on seksuaalinen, mutta jolla on myös korkea moraali. Seksuaalinen ja korkeamoraalinen nainen tyydyttää seksuaaliset tarpeensa itsetyydytyksen avulla silloin kun ei ole parisuhteessa.

Vierailija
40/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ap yrittää nyt ihan turhaan syyllistää miehiä. Ei kukaan nainen varmaan pane tai jätä panematta sen takia, mitä joku mies joskus oli netissä kirjoittanut naisista. Ymmärrän, että naisia varmaan harmittaa, jos he eivät uskalla harrastaa irtoseksiä "maineen menettämisen" pelossa, mutta ehkä teidän vain pitäisi olla välittämättä muiden mielipiteistä ja elää kuten haluatte. Ja kantakaa vastuu omista valinnoistanne ja niiden seurauksista älkääkä ulisko. 😊

Luetun ymmärtäminen 0/5

"Nokkeluus" tämän perusteella -5/5