Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Palstamiehet: miten on; haluatteko seksuaalisia naisia vai ns. siveitä?

Vierailija
07.08.2017 |

Panin komeaa ja miehekästä miestä ilman vakavia aikeita. Päädyimme kuitenkin lopulta parisuhteeseen.

Palstalla esiintyy väitteitä siitä, että seksisuhteeseen otettuja naisia ei oteta vakavasti, koska ovat liian kevytkenkäisiä. Kuitenkin toisessa ketjussa valitetaan sitä, että naiset alkavat seksisuhteisiin eri miesten kanssa kuin seurustelusuhteisiin, mikä on miehistä ikävää ja saa ne parisuhdemiehet tuntemaan olonsa ei-yhtä-halutuiksi kuin hoidot.

Tästä kaikesta seuraa iso ristiriita ja paradoksaaliset odotukset naisia kohtaan:
- mies haluaa tuntea olevansa haluttu = naisen tulee haluta miestä seksiin.
- naisen tulisi kuitenkin olla panematta, koska paneminen heikentää naisen ns arvoa eikä panoa huolita parisuhteeseen.

Oma mies tosiaan ei ajattele näin, olimme kumpikin panneet sinkkuina yhtä jos toistakin ihmistä ennen kuin meidän seksimme johtikin vakavampaan suhteeseen.

Kaksinaismoralistit itse aiheuttavat mielestäni tässä ongelman - jos naisen pitää vaikuttaa siveältä kelvatakseen parisuhteeseen, aika moni nainen teeskentelee sellaista, kun oikeasti kiinnostava mies tulee vastaan. Minä en, koska en halua kaksinaismoralistia. Ja hyvin olen tosiaan "kelvannut" (palstatermi, ei omani) omalle komistukselleni parisuhteeseen, vaikka seksiä oli melkein heti ja ikääkin on jo yli 40. 😊 Älkää pitäkö yllä kaksoisstandardeja, niin useampi nainen tekee todennäköisesti kuten minä.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun kommentti poistettiin? Ei ollut asiaton.

Vierailija
42/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekasuaalisesti aktiivinen.

Ap, kaikki miehet eivät ole samanlaisia, joten on ihan turha miettiä tota ristiriitaisuutta. Sitten jos sama mies sanoisi noin, niin sit voisi miettiä mitä sillä ajaa takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon syöpää aiheuttavia kommentteja täällä.

Ei kai tämä nyt niin vaikeaa ole, jos ihminen haluaa vakituisen suhteen, niin sitten haluaa. Oli mies tai nainen. Jos on sellainen ihminen, että nussiminen vakisuhteessa kiinnostaa paljon, niin luonnollisesti sitten pitää olla sellainen kumppani joka on sillä kuuluisalla samalla aallonpituudella. Kaikkia eivät kaikki asiat kiinnosta.

Jos esim. nyt nainen ei pysty yhteen mieheen tyytymään, vaan pitää väkisin pitää monta rinnakkain, niin normaali ihminen tekee sitten asian selväksi, EIKÄ KUSETA SELÄNTAKANA. Joko kumppanille käy "moniavioisuus" tai sitten ei. Harvemmille nyt yleensä käy.

Näin yksinkertaista tämä on.

Vierailija
44/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksuaalinen halukkuus ja edes jonkinlaisen moraalin omaaminen eivät ole millään tavoin toisiaan poissulkevia ominaisuuksia.

Monet perustelevat useita (kymmeniä) kumppaneitaan halukkuudellaan. Näissä keskusteluissa ei tunnu löytyvän juurikaan niitä, jotka rakastavat (vain) parisuhdeseksiä. N38, 6 kumppania, tuhansia seksikertoja

Samaa mieltä. Itselläni on pari yhdenyönjuttua parisuhdeseksin lisäksi ja kyllä parisuhdeseksi on nimenomaan sitä mitä seksin pitää ainakin minulle olla. Ei nuo yhdenyönjutut olleet mistään kotoisin, seksi humalapäissään ventovieraan ihmisen kanssa ei ollut kovinkaan tyydyttävä kokemus ainakaan naisen näkökulmasta. Näin sinkkuna on tietysti ikävää, koska ei nämä halut tunnu edes iän myötä häviävän.

N40

Vierailija
45/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siveitä. Ovat paljon kiimaisempia sängyssä kuin avoimemmat naiset.

Sitten, kun se alku-uteliaisuus seksiä kohtaan on ohi, nainen on taas samanlainen kuin aiemmin eli seksi ei oikeastaan kiinnosta pätkääkään.

Miksi noin? Haluan naisen, joka on seksuaalinen, mutta jolla on myös korkea moraali. Seksuaalinen ja korkeamoraalinen nainen tyydyttää seksuaaliset tarpeensa itsetyydytyksen avulla silloin kun ei ole parisuhteessa.

Mitenpä selvität asian naiselta etukäteen? "Juu, tykkään kovasti seksistä, mutta en ole harrastanut sitä. Dildoa käytän päivittäin." Siinäpä hyvä puheenaihe treffeille.

Palstamiehet ainakin ovat mustasukkaisia dildoillekin.

Vierailija
46/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rakastan seksiä, mutta en saa siitä mitään irti, jollen ole parisuhteessa. Haluaisin toki vaikka joka päivä, mutta en ketään muuta kuin kumppaniani. Kyllä se seksi vaan on parasta (omasta mielestäni), kun toista osapuolta rakastaa. Toisen kosketus ja suuteleminen saa pään ihan sekaisin himosta. Jotkut valittavat siitä, että seksi on liian samanlaista parisuhteessa, mutta kun se vain on niin tajunnanräjäyttävän hyvää, niin miksi ihmeessä haluaisin muuttaa sitä kaavaa?

Ja kunhan höpötän, kun joku jo ihmetteli että onko ollenkaan niitä naisia, jotka nauttivat seksistä parisuhteessa.

N24

Vierailija
47/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten, kun se alku-uteliaisuus seksiä kohtaan on ohi, nainen on taas samanlainen kuin aiemmin eli seksi ei oikeastaan kiinnosta pätkääkään.

Miksi noin? Haluan naisen, joka on seksuaalinen, mutta jolla on myös korkea moraali. Seksuaalinen ja korkeamoraalinen nainen tyydyttää seksuaaliset tarpeensa itsetyydytyksen avulla silloin kun ei ole parisuhteessa.

Sanon varmaan turhaan ja miljoonannen kerran tällä palstalla, että seksin harrastaminen irtosuhteen muodossa ei ole mitenkään MORAALITONTA.

Moraalitonta seksin harrastaminen voi olla silloin, jos toinen osapuoli ei kykene suostumaan (raiskaus/toinen osapuoli niin humalassa/kamoissa, ettei edes tiedä kuka on ja missä), toinen on manipuloitavassa asemassa (esim. Alaikäinen tai oma lapsi tms.) tai silloin kun on sovittu avioliitosta/yksiavioisesta suhteesta ja tätä rikotaan harrastamalla seksiä jonkun toisen kanssa eli pettämällä.

Kahden sinkun ilottelu suostumuksineen ei ole moraalitonta, koska kenenkään oikeuksia ei rikota eikä kenellekään aiheuteta harmia.

Vierailija
48/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rakastan seksiä, mutta en saa siitä mitään irti, jollen ole parisuhteessa. Haluaisin toki vaikka joka päivä, mutta en ketään muuta kuin kumppaniani. Kyllä se seksi vaan on parasta (omasta mielestäni), kun toista osapuolta rakastaa. Toisen kosketus ja suuteleminen saa pään ihan sekaisin himosta. Jotkut valittavat siitä, että seksi on liian samanlaista parisuhteessa, mutta kun se vain on niin tajunnanräjäyttävän hyvää, niin miksi ihmeessä haluaisin muuttaa sitä kaavaa?

Ja kunhan höpötän, kun joku jo ihmetteli että onko ollenkaan niitä naisia, jotka nauttivat seksistä parisuhteessa.

N24

Se joku olen varmaan minä :) olen lukuisia tällaisia keskusteluita nähnyt, ja ne (joihin ei ole pääsy kielletty) urautuvat hyvin nopeasti päätelmiin, joiden mukaan seksuaalisesti aktiivisimmilla ihmisillä on suuri määrä kumppaneita, ja vastaavasti vähäisempien kumppanien ihmiset ovat joko estyneitä tai eivät pidä seksistä. En toki ole kuullut, että olen maan ainoa parisuhdeihminen, mutta sellaiset eivät useinkaan ilmoittaudu, paitsi nyt :)

17

Vierailija
49/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisuus ja siveys ei sulje toisiaan pois. Voi olla seksistä nauttiva vaikka ei harrastaisikaan irtosuhteita.

Vierailija
50/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siveä nainen vaimoksi, seksuaalinen hauskanpitoon.

Vierailija
51/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit laittanut pollin. Siveä kiitos minulle798

Vierailija
52/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan "kilttimiehen" puolesta.

- Naisen pitää olla äärimmäisen seksuaalinen, mutta vain minua kohtaan.

- Naisella ei tietenkään saa olla aikaisempaa kokemusta seksistä

- Nainen ei ole koskaa halunnut yhtään miestä, mutta minut tavattuaan alkoi haluta minua suunnattomasti

- Nainen ei myöskään koko loppuelämänsä aikana saa edes huomata muita miehiä

- Sängyssä nainen on kiihkeä JA absoluuttisen alistuva

Noin. Ei pitäisi olla liikaa vaadittu. Olenhan kiltti mies. Sitä se mun äiti ja isoäitikin sanoo, eli kyllä sen niin täytyy olla!

Minä olen tuollainen nainen. N27

Vierailija
53/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluttoman puolisona vastaus on helppo. Ottaisin Marika Fingeroosin kaltaisen seksuaalisesti kyltymöttömän heti puolisokseni.

Jos olisin asiasta täysin varma en epäröisi hetkeäkään.

Vierailija
54/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun parisuhteet on alkanut yhden yön juttuista. Viimeisimmän kanssa nyt oltu naimisissa 6 vuotta. Yksikän miespuolinen ystäväni ei myöskään ole ikinä antanut ymmärtää että seksuaalisesti aktiivinen nainen ei olisi parisuhdemateriaalia, useat heidänkin suhteistaan on alkanut yhden yön jutuista.

En koe olevani helppo. Menin sänkyyn niiden kanssa jotka kiihottivat minua, en näe syytä miksi seksiä pitäisi odotella vain jostain moraali syistä. Jos jotkut haluaa odottaa ei se multa ole pois. Kaikki tehköön niin kuin tuntuu oikealta itselleen.

Näistä kiltti-jännämies, naisen pitää olla siveä, pitää olla täydellinen kroppa, naiset juoksee rahan perässä jutuista olen kuullut vain ja ainoastaan täällä palstalla. Joten en ota niitä vakavasti.

Vierailija
55/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän. Toki olisi kiva saada seksiä ilman mitään sitoutumisia mutta jos haluan naisen suhteeseen niin jos niitä irtonaisia miehiä on oikeasti takana paljon niin lasketaan se kiinnostusta jos ajattelee naista vaimomateriaalina

Miksi?

Vierailija
56/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni kelpaa vain neitsyt. Tämä ei tosin sulje mitenkään pois seksuaalisuutta ja sensuelliutta, olenhan itsekin erittäin seksuaalinen ja sensuelli. En vain jaa itseäni kenellekään.

Vierailija
57/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kelpaa vain neitsyt. Tämä ei tosin sulje mitenkään pois seksuaalisuutta ja sensuelliutta, olenhan itsekin erittäin seksuaalinen ja sensuelli. En vain jaa itseäni kenellekään.

"Jaa"? Jos nainen harrastaa seksiä niin se on itsensä jakamista? Joillain teillä on todella kieroutunut ajatus seksistä.

Vierailija
58/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin naisen joka ei tee miehistä noin tökeröitä yleistyksiä eikä näin köpöä ketjua markkinoidakseen omaa lortonjakotyyliään ainoana oikeana tapana toimia.

Sitä odotellessa grillaan oienessä tihkusateessa kissani kanssa miniribsejä ja smoky slicejä.

Vierailija
59/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenpä selvität asian naiselta etukäteen? "Juu, tykkään kovasti seksistä, mutta en ole harrastanut sitä. Dildoa käytän päivittäin." Siinäpä hyvä puheenaihe treffeille.

Palstamiehet ainakin ovat mustasukkaisia dildoillekin.

Eipä sitä välttämättä etukäteen selville saakaan, kuten ei monia muitakaan asioita, joilla on merkitystä. Palstanaiset ainakin tykkäävät puhua palstamiesten suulla. 😊

Vierailija
60/64 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin naisen joka ei tee miehistä noin tökeröitä yleistyksiä eikä näin köpöä ketjua markkinoidakseen omaa lortonjakotyyliään ainoana oikeana tapana toimia.

Sitä odotellessa grillaan oienessä tihkusateessa kissani kanssa miniribsejä ja smoky slicejä.

Saako tulla seuraks? Mulla kaksi kissaa myös. Mutta mikä on smokey slice?