Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä otti loukkauksena sen, etten ollut laittautunut, kun hän tuli reissusta

Vierailija
07.08.2017 |

Otsikko kuulostaa jo provolta, joo, mutta miesystävä ihan oikeasti sai jotenkin väännettyä sen hänen tai parisuhteen väheksymiseksi, kun en eilen ollut illalla laittautunut mitenkään, kun hän tuli parin viikon reissusta. Ei asuta yhdessä, mutta tuli luokseni, koska oli ikävä - ja niin oli minullakin. Mutta kun mies pääsi vasta joskus kymmenen aikoihin tänne, niin olin jo käynyt suihkussa ja vaihtanut oloasuun ihan normaalisti. Siihenkin, kun yritin vakuutella, että oikeasti kaipasin ja ikävöin, murahteli jotain tyyliin "niin varmasti". Arg! Että jossain pitsihepenissäkö olisi pitänyt olla polvillaan eteisessä odottamassa täydessä tällingissä? Ei riittänyt pitkä rutistus ja se, että olin laittanut iltapalaa. Niin että onkohan tuo nyt jotain reissuväsymyksen purkamista vai mitä hittoa? Itselle tuli sitten sellainen olo, että mies olisi halunnut vain reissun päälle päästä panolle eikä mitään muuta. Tällä hetkellä vituttaa koko tyyppi ja tilanne!

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika sika mieheksi.

Jos oli reissussa ollessaan tottunut käyttämään maksullisia, jotka kai tälläytyvät miehiä varten.

Oli niin tai näin, niin tuohan on mieheltä ihan sairasta käytöstä. Jos kerran odottelit iltapalan kanssa niin normaali mies olisi tajunnut sinun odottavan häntä.

Vierailija
2/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies toi reissusta luonnollisesti runsaat tuliaiset shampanjoineen ja sinun asusi sekä vaatimaton iltapalasi ei ollenkaan sopinut hänen prinssihaaveissaan rakentamiin romanttisiin pilvilinnoihinsa.

Ensi kerralla kaviaaria pöytään ja täydessä tällingissä odotat vaikka yömyöhään maailmalta palaavaa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa mun eksältä.. collarit ja mut kotiasut otti myös henkilökohtaisena loukkauksena. Itse hän ei kylläkään panostanut sen enempää..

Ja olen kyllä nainen joka on yleensä huoliteltu jne. Mutta ei vaan jaksa kotioloissa myöhälle iltaan kökkiä farkuissa tai hameissa.

Jos kahden viikon erossaolon jälkeen mies ei saa kiksejä jo siitä että näkee sut, niin vaihda miestä. Ei se tuosta ainakaan parempaan suuntaan muutu.

Vierailija
4/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, törkeetä tommonen.

Itsekin tulin eilen illalla reissusta, ja oli ihanaa kun mies oli tehnyt mulle valmiiksi eväät töitä varten. Kysyi kyllä onko nälkä, mutta ei ollut, niin ei tarvinnut iltapalaa tehdä.

Mutta kuka ihme odottaa, että illalla olisi vielä tällingit päällä..

Vierailija
5/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, sun olisi pitänyt odottaa sukkanauhoissa ja korsetissa, sitten olisi ollut tyytyväinen.

Ällöttävä mies. Miettisin vakavasti suhteen jatkoa.

Vierailija
6/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on tuollainen. Vaihtoon!

Vierailija
7/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
8/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme touhua 😂 Meilläkin mies oli työreissussa viikon verran ja tullessaan odotti siisti koti ja normaali minä, ei mitään valittamista. En minäkään odota mieheltä mitään puku päällä -vastaanottoa, jos jostain tulen kotiin.

Vierailija
9/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksuiko edes mies hajuvedelle?

Meillä mies on vain tyytyväinen kun pääsee reissusta pois.

Vierailija
10/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään useimmiten laittaa itseni "kuntoon" kun mies tulee työmatkalta kotiin. Mutta jos en laita (olen esim.väsynyt tai kipeä), niin ei mies kyllä kiukuttelemaan ala tai edes huomauta asiasta mitään. 

Voi olla, että miehellä on ollut kova ikävä sinua ja hänellä oli kovat halut sinua kohtaan ja odotti, että sinä koet samoin ja olet panostanut itseesi / iltaan kun hän palaa kotiin.

Minusta täysin inhimillistä, että hän oli pettynyt. Enemmän olisin huolissani jos mies olisi kotiin palatessaan vain kaverillisesti tervehtinyt, eikä hänellä olisi ollut mitään odotuksia.

Vierailija
11/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa, että jos mies nyt reagoi näin, niin yrittääkö myöhemmin enemmän ja enemmän kontrolloida pukeutumistani tms..? En haluaisi nimittäin olla ihmisen kanssa, jolle en kelpaa ihan luonnollisena itsenäni. Ja jos joskus muutettaisiin yhteen, niin joutuisi joka tapauksessa näkemään sen arkisen puolen minusta. Pelkään, että mie on jotenkin epäkypsä. Ikää meillä 26 kummallakin.

Ap

Vierailija
12/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapansa kullakin. Minä käyn suihkussa ja pistän sen jälkeen stay-upit, push-upit, stringit, pikkumustan ja korkkarit. Ei vie enempää aikaa kuin college-housut ja yläosakaan. Ja lahjat sen kun paranee. Mieskin panostaa kun huomaa minun panostavan suhteeseemme. En jää kyllä häviölle. Viime kerralla sain 500 euron lahjakortin hemmotteluun.

Vierailija
13/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri olisin itse halunnut olla kauniina kun mies tulee kotiin!

Vierailija
14/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas suomalaista. Ollaan niin vaatimatonta, niin nöyrää, niin maatiaista. Minä ainakin laitan vähän paremmat päälle, kun näen naista parin viikon tauon jälkeen ja samoin tekee nainen. Inhottavaa jos vastassa on joku rölli, tuntuu ettei juuri arvostusta löydy.

Vierailija
15/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa taas suomalaista. Ollaan niin vaatimatonta, niin nöyrää, niin maatiaista. Minä ainakin laitan vähän paremmat päälle, kun näen naista parin viikon tauon jälkeen ja samoin tekee nainen. Inhottavaa jos vastassa on joku rölli, tuntuu ettei juuri arvostusta löydy.

Määrittele nyt vielä se arvostaminen.

Kumpi on parempi: AP:n tapa vai esim. se että ollaan kyllä laittauduttu hienosti mutta asenne onkin muuten välinpitämätön ja "joojoo kiva kun oot täällä mennäänkö jo nukkuu"?

Eli kumpi osoittaa arvostusta enemmän: se että on henkisesti messissä vai se että ulkokuori on fiilattu tiptopiksi?

Vierailija
16/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oot miehes valinnut joten älä valita.

Vierailija
17/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on parempi: AP:n tapa vai esim. se että ollaan kyllä laittauduttu hienosti mutta asenne onkin muuten välinpitämätön ja "joojoo kiva kun oot täällä mennäänkö jo nukkuu"?

Eli kumpi osoittaa arvostusta enemmän: se että on henkisesti messissä vai se että ulkokuori on fiilattu tiptopiksi?

Ja miksei voi Olla Molempia? Kauniina sekä iloisena kun toinen on kotona.

Vierailija
18/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lkdfkv kirjoitti:

Minä tykkään useimmiten laittaa itseni "kuntoon" kun mies tulee työmatkalta kotiin. Mutta jos en laita (olen esim.väsynyt tai kipeä), niin ei mies kyllä kiukuttelemaan ala tai edes huomauta asiasta mitään. 

Voi olla, että miehellä on ollut kova ikävä sinua ja hänellä oli kovat halut sinua kohtaan ja odotti, että sinä koet samoin ja olet panostanut itseesi / iltaan kun hän palaa kotiin.

Minusta täysin inhimillistä, että hän oli pettynyt. Enemmän olisin huolissani jos mies olisi kotiin palatessaan vain kaverillisesti tervehtinyt, eikä hänellä olisi ollut mitään odotuksia.

Ehkä mun mies on sitten vähän outo, mutta jos hänellä on kovat halut hän ei todellakaan näytä sitä v*ttuilemalla verkkareista.

Vierailija
19/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapansa kullakin. Minä käyn suihkussa ja pistän sen jälkeen stay-upit, push-upit, stringit, pikkumustan ja korkkarit. Ei vie enempää aikaa kuin college-housut ja yläosakaan. Ja lahjat sen kun paranee. Mieskin panostaa kun huomaa minun panostavan suhteeseemme. En jää kyllä häviölle. Viime kerralla sain 500 euron lahjakortin hemmotteluun.

Niin, tuohan on maailman vanhin ammatti.

Vierailija
20/38 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ole mahdollista muka aidosti olla iloinen ja innoissaan kun taas näkee ja olla samalla laittautunut nätiksi ja laittanut jotain hyvää syötävää valmiiksi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän