Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38-vuotiaana edelleen yksin, vaikka perhe on ollut aina haaveeni, surettaa

Vierailija
07.08.2017 |

En tiedä mitä teen väärin, mutta kun ei ole edes sitä miestä. En sanoisi itseäni liian vaativaksi, kukaan ei vaan kiinnostu minusta pidemmällä tähtäimellä, tai ne jotka kiinnostuvat ovat ihan toiselta planeetalta kuin minä tai muuten ilkeitä/pettureita/moukkia jne.. Se tavallinen tarina. Miksi minäkin en saisi löytää jo sitä oikeaa. Olen kiltti, mutta vähän ujo nainen, enkä oikein tapaa miehiä missään. Monet ystäväni ihmettelevät, miten voin olla edelleen sinkku, mutta minulle sopivaa ei vaan tunnu löytyvän. Haluaisin ainakin yhden lapsen. Vetää mielen matalaksi toisinaan, kun ihmiset pettävät ja riitelevät ja parisuhteissa ja sellaiset ihmiset saavat lapsia ja perheet jotka kohtelevat toisiaan huonosti. Jos joskus saan, haluan kaikkeni tehdä että perheenjäsenillä on hyvä olla.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja sama tilanne sekä samat toiveet. On ongelma, että emme kohtaa.

Vierailija
2/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

43-vuotiaana se vasta harmittaakin =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmasi on varmasti se, että oot liian vanha ja tahdot "heti" lapsen. ei kukaan mies halua sitoutua parisuhteeseen, sillä että sulla on pennunhankinta mielessä. Se nyt vaan karkoittaa ihmisen. Ei rakkautta tule pelkällä "rakkauden hedelmällä". 

Toinen juttu on se, että sun ikäiset sinkut ja lapsettomat on jo usein varattuja, joten ette kohtaa. Vielä, jos asut pks, niin ekalla kierroksella olevaa on varmaan vaikea löytää. Aiempia lapsia löytyy. Tällöin he tuskin haluavat uuden muijan kanssa pentuja.

Toivon kuitenkin tsemppiä parisuhteen metsästykseen, sen voit kyllä vielä saada ja lapsettomankin ukon. Ite löysin 32 v. ja ukko on nuorempi. Lapsia ei oo tulossa. Nyt oon 35 v.

Vierailija
4/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

43-vuotiaana se vasta harmittaakin =(

Itselläni alkaa olla mennyt jo harmitus ohi, koska ei ole enää realistista että lapsia ainakaan saisi. Esivaihdevuosioireetkin on jo jyllänneet pari vuotta. Ja nyt alkaa tuntua, että enpä taida haluta enää miestäkään. Oikeastaan halusin perheen, lapsiperheen, mutta kun sitä en enää saa enkä ehkä kyllä tässä iässä enää haluaisikaan, niin ei se mieskään niin kiinnosta. Olen oppinut elämään tyytyväisenä yksin jo.

Vierailija
5/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tilanteen, tosin minä en ole enää sinkku, mutta aiemmin olin ihan samassa tilanteessa. Miehiä oli, mutta kaikki joko petti minua, joi ihan liikaa tai jotain sellaista tosi ikävää, joka ihan oikeasti esti suhteen jatkumisen vaikka olisin pystynyt kompromisseihin noin luonteeltani hyvin. Itse olen vähän ujo, kiltti ja kunnollinen ja huomaavainen. Jälkikäteen kun miettii, niin kukaan heistä ei oikeasti halunnut sitoutua. Ei siis minuun, mutta ei oikein kehenkään muuhunkaan. Osa oli jo täyttänyt 40, mutta oli toiminut samalla lailla esim. edellisessä avoliitossaan jne, joten se oli heille käyttäytymismalli joka liittyi siihen, että he halusivat elää sekä sinkkuuden että parisuhteen parhaat puolet ottaen. Edelleenkään kellään heistä ei ole vakituista pitkää parisuhdetta (osa jäi kavereiksi niin tiedän, osa on tutun tuttuja tms). Sanoisin, että tämä ilmiö on ainakin pk-seudun ongelma sekä naisissa että miehissä, ei haluta oikeasti sitoutua. Vaatii hirveästi tuuria kohdata ihminen, joka aidosti haluaa sitoutua noin ylipäätään, ja sitten vielä juuri sinuun.  

Vierailija
6/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on varmasti se, että oot liian vanha ja tahdot "heti" lapsen. ei kukaan mies halua sitoutua parisuhteeseen, sillä että sulla on pennunhankinta mielessä. Se nyt vaan karkoittaa ihmisen. Ei rakkautta tule pelkällä "rakkauden hedelmällä". 

Toinen juttu on se, että sun ikäiset sinkut ja lapsettomat on jo usein varattuja, joten ette kohtaa. Vielä, jos asut pks, niin ekalla kierroksella olevaa on varmaan vaikea löytää. Aiempia lapsia löytyy. Tällöin he tuskin haluavat uuden muijan kanssa pentuja.

Toivon kuitenkin tsemppiä parisuhteen metsästykseen, sen voit kyllä vielä saada ja lapsettomankin ukon. Ite löysin 32 v. ja ukko on nuorempi. Lapsia ei oo tulossa. Nyt oon 35 v.

Ei vaan synkkaa kenenkään kanssa niin hyvin, että juttu jatkuisi pidempään. Olen mä maininnut että haluaisin perheen kun löytyy joku sopiva ja sen aika on, mutta kai nyt jokainen ymmärtää ettei aikaa ole paljoa enää, vaikka en sitä suoraan sanoisikaan.

Vierailija
7/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies halusi lapsen heti. Kaveri nuori sinkkumies haluaisi lapsen heti, kun vain löytyisi nainen.

Vierailija
8/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 35v mies eikä ole enää edes ystäviä jäljellä. Töissä varastolla jossa on vain miehiä ja pari lesboa. Ainoat kontaktit naisiin on käydessäni kaupassa.

Vierailija
9/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kilttimies.

Vierailija
10/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellisen elämä on miljoona kertaa vaikeampaa. Etkö tajua? Miksi haikailet perheen perään?

Vierailija
11/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kilttimies.

Kiltin miehen haluaisinkin. Sellaisen, johon voi luottaa, joka osaa käytöstavat, kiltin, huomaavaisen ja hellän. Ja joka rakastaisi minua. Paljon en vaadi, mutta ei vaan löydy.

Vierailija
12/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ikisinkku. Menin tapaamaan nettitreffimiestä päivä 39-vuotispäiväni jälkeen ja siitä löytyi mulle mies :) Nyt ollaan oltu yhdessä 8 vuotta. Perhettä en tosin koskaan halunnut (tai asiasta olisi voinut keskustella jos olisin tavannut sopivan miehen aiemmin) ja miehellekin asia oli aika yhdentekevä. Hänelläkään ei ole lapsia. Jos jompi kumpi olisi kiirehtinyt perhettä "heti", ei meistä olisi tullut paria. Muutettiin yhteen vasta 4 vuoden seurustelun jälkeen ja edelleen tarvitaan paljon omaa aikaa, mutta tämä sopii meille.

Muistan kirjoittaneeni tänne sinkkuaikoina parisuhteen kaipuustani ja muistan kuinka minua raivostutti se vastaajat, jotka sanoivat, että kyllä se puoliso vielä löytyy. Löytyihän se, vaikka siinä meni kauemmin kuin olisin toivonut.

Vierailija
13/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheellisen elämä on miljoona kertaa vaikeampaa. Etkö tajua? Miksi haikailet perheen perään?

Millä tavalla se on vaikeampaa? Mä olen jo juoksuni juossut, olen saanut tulla ja mennä ihan tarpeeksi kuten haluan ilman mitään rajoituksia. Olen aina pitänyt lapsista ja kaipaan niitä omaan elämääni, kaipaan myös miestä, toista ihmistä jakamaan arjen kanssani, keskustelemaan, haaveilemaan, tulevaisuutta suunnittelemsan, matkakumppaniksi ja seuraksi. Kaipaan hellyyttä ja seksiä. Mulle suurin haave olisi saada perhe ja lapset, ja nähdä lasten kasvavan. Saada jakaa elämän hetket itselle rakkaiden ihmisten kanssa.

Vierailija
14/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on tossa vaimon paikka ollut vapaana...

Vierailija
15/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota kilttimies.

Ai mies, joka on oikeasti kiltti vai sellainen näiden palstareppanoiden määrittämä kilttimies?

Vierailija
16/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, ja sama tilanne sekä samat toiveet. On ongelma, että emme kohtaa.

Ongelma ei ole siinä ettette kohtaa vaan siinä, ettet kelpaa aloittajalle.

Vierailija
17/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olet niin vittumainen tai kahjo, että suhteet kaatuvat siihen. Itse olin naimisissa 13 vuotta, ja kun nyt kun olen tapaillut 30-35v lapsettomia naisia, niin he ovat järjestään täysiä sekopäitä. Siihen on tosiaankin syy, jos ei ole lapsia tai kumppania esim. 35v naisella.

Mielummin olen yksin, kuin siedän jotain aivan käsittämätöntä paskaa.

Vierailija
18/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet niin vittumainen tai kahjo, että suhteet kaatuvat siihen. Itse olin naimisissa 13 vuotta, ja kun nyt kun olen tapaillut 30-35v lapsettomia naisia, niin he ovat järjestään täysiä sekopäitä. Siihen on tosiaankin syy, jos ei ole lapsia tai kumppania esim. 35v naisella.

Mulle on kanssa muutama nelikymppinen mies sanonut, että saman ikäinen kestosinkku on täysin out. Eronnut ehdottomasti parempi. Ei tuon ikäinen osaa enää toiseen sopeutua, jos ei ole koskaan tottunut siihen. Sanovat, että vanhapiiat on pahimpia nipottajia, naisen pitää osata ottaa rennoin rantein ja siihen parisuhteet kouluttaa.

Vierailija
19/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kanssa muutama nelikymppinen mies sanonut, että saman ikäinen kestosinkku on täysin out. Eronnut ehdottomasti parempi. Ei tuon ikäinen osaa enää toiseen sopeutua, jos ei ole koskaan tottunut siihen. Sanovat, että vanhapiiat on pahimpia nipottajia, naisen pitää osata ottaa rennoin rantein ja siihen parisuhteet kouluttaa.

Näin olen tosiaan havainnut, ja siirtynyt tapailemaan vain eronneita naisia, joilla on lapsi.

Vierailija
20/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko kertoa mitä se aivan käsittämätön paska esimerkiksi on ollut?