Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

38-vuotiaana edelleen yksin, vaikka perhe on ollut aina haaveeni, surettaa

Vierailija
07.08.2017 |

En tiedä mitä teen väärin, mutta kun ei ole edes sitä miestä. En sanoisi itseäni liian vaativaksi, kukaan ei vaan kiinnostu minusta pidemmällä tähtäimellä, tai ne jotka kiinnostuvat ovat ihan toiselta planeetalta kuin minä tai muuten ilkeitä/pettureita/moukkia jne.. Se tavallinen tarina. Miksi minäkin en saisi löytää jo sitä oikeaa. Olen kiltti, mutta vähän ujo nainen, enkä oikein tapaa miehiä missään. Monet ystäväni ihmettelevät, miten voin olla edelleen sinkku, mutta minulle sopivaa ei vaan tunnu löytyvän. Haluaisin ainakin yhden lapsen. Vetää mielen matalaksi toisinaan, kun ihmiset pettävät ja riitelevät ja parisuhteissa ja sellaiset ihmiset saavat lapsia ja perheet jotka kohtelevat toisiaan huonosti. Jos joskus saan, haluan kaikkeni tehdä että perheenjäsenillä on hyvä olla.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurja tilanne. Eikö netiskäkään löydy miestä? Jos olet rehellinen ja korostat haluavasi perheen. Ehdit ehkä vielä.

En ole etsinyt netistä, baareista ei ainakaan ja sen suhteen olen jo ajat sitten luovuttanut. En jaksa enää maata sunnuntaisin krapuloissa ja juoda rahojani kurkusta alas. En tiedä mistä sitten etsisin. Ehkä pitää kokeilla sitä nettiä viimeisenä oljenkortena, vaikka se ei omalta tunnukaan. Ja tuntuu raskaalta alkaa pitkän välimatkan päähän suhdetta rakentamaan. Mutta ei kai tässä kauheasti vaihtoehtojakaan enää ole.

Et ole kokeillut nettiä?! No sitten on kyllä omaa saamattomuutta tuo tilanne.

Ja ihan sivuhuomautuksena; lapsiperheessä joutuu monesti tekemään asioita jotka "ei tunnu omalta". Epämukavuusalueella joutuu olemaan myös sen parisuhteen kanssa kun se auttamatta on välillä kakkossijalla.

Ei se saamattomuutta ole, ei vaan tunnu hyvältä laittaa oman lärvän kuvaa nettiin. Olen niitä muiden ilmoituksia satunnaisesti selaillut kyllä, mutta mitään itseä kiinnostavaa ei ole löytynyt. Ja kyllä mä olisin valmis panostamaan paljon perheeseen. En usko, että ne mahdolliset vaikeudet tai kompromissit lannistaisivat, vaan elämä tuntuisi siltikin mielekkämmältä kuin nyt. On nytkin ihan ok, mutta jotain puuttuu.

Vierailija
42/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se unelmien prinssin ketään tulee kotoa hakemaan. Ihan näin pikku vinkkinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se unelmien prinssin ketään tulee kotoa hakemaan. Ihan näin pikku vinkkinä.

No en mä sitä kotona odotakaan. Ehkä pitää sitten kokeilla sitä nettiä. Tyhmää kai ajatella tässä some-maailmassa kenenkään enää kiinnostuvan irl, koska kaikki ovat niin keskittyneitä puhelimiinsa, ettei kukaan enää huomaa mitä oikeassa elämässä tapahtuu.

Vierailija
44/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on varmasti se, että oot liian vanha ja tahdot "heti" lapsen. ei kukaan mies halua sitoutua parisuhteeseen, sillä että sulla on pennunhankinta mielessä. Se nyt vaan karkoittaa ihmisen. Ei rakkautta tule pelkällä "rakkauden hedelmällä". 

Mun mies halusi lapsen heti. Kaveri nuori sinkkumies haluaisi lapsen heti, kun vain löytyisi nainen.

Niin minunkin. Olimme 41- ja 42-vuotiaita pk-seudulla asuvia. Tsemppiä ap - toivon, että löydät rakkauden!

Vierailija
45/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmasi on varmasti se, että oot liian vanha ja tahdot "heti" lapsen. ei kukaan mies halua sitoutua parisuhteeseen, sillä että sulla on pennunhankinta mielessä. Se nyt vaan karkoittaa ihmisen. Ei rakkautta tule pelkällä "rakkauden hedelmällä". 

Mun mies halusi lapsen heti. Kaveri nuori sinkkumies haluaisi lapsen heti, kun vain löytyisi nainen.

Niin minunkin. Olimme 41- ja 42-vuotiaita pk-seudulla asuvia. Tsemppiä ap - toivon, että löydät rakkauden!

kiitos! Mulla on pari vuotta vielä aikaa, ehtisi tutustuakin hetken

Vierailija
46/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti olet niin vittumainen tai kahjo, että suhteet kaatuvat siihen. Itse olin naimisissa 13 vuotta, ja kun nyt kun olen tapaillut 30-35v lapsettomia naisia, niin he ovat järjestään täysiä sekopäitä. Siihen on tosiaankin syy, jos ei ole lapsia tai kumppania esim. 35v naisella.

Mielummin olen yksin, kuin siedän jotain aivan käsittämätöntä paskaa.

Mulle on kanssa muutama nelikymppinen mies sanonut, että saman ikäinen kestosinkku on täysin out. Eronnut ehdottomasti parempi. Ei tuon ikäinen osaa enää toiseen sopeutua, jos ei ole koskaan tottunut siihen. Sanovat, että vanhapiiat on pahimpia nipottajia, naisen pitää osata ottaa rennoin rantein ja siihen parisuhteet kouluttaa.

Höpö höpö. Minä taas olen kokenut että suurimmat nipopäät ovat sellaisia ihan nuoresta pitäen ensimmäisen miehen kanssa olleita, jotka eivät ole nähneet maailmaa kuin pienestä oviaukosta. Tämäkin on yleistys. Ihmisiä on monenlaisia riippumatta siviilisäädystä.

Vierailija
47/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos netti pelottaa, niin eikös Maaseudun tulevaisuus -lehdessä ole joku Etsitään ystävää tms-palsta, minne voi laittaa ilmoituksen. Peräkylät ovat täynnä poikamiehiä, kun kaikki naiset ovat karanneet kaupunkeihin opiskelemaan ja töihin. Maaseudulla monin paikoin tarjolla olevat työt ovat enimmäkseen miehisillä aloilla. Ehkä sieltä löytyisi joku emäntää vailla oleva kiltti mies?

Kaupungeissa pariutuminen on hankalampaa kun tarjontaa on niin paljon. Ihmiset eivät sitoudu niin helposti, kun ajattelevat että vaihtamalla paranee. 

Vierailija
48/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yli 20kg ylipainoinen? Meikkaatko? Onko sinulla mielenterveysongelmia? 

Noiden kolmen kysymyksen vastauksien perusteella voidaan yleensä määrittää, miksi naisella ei ole kumppania vaikka haluaisikin.

Kyllä, en, kyllä. Arvatkaa olenko parisuhteessa? Olen! Aina kun edellinen päättyy, saan oikein valitsemalla valita uuden kaverin. Repikääpä siitä. Olen varmaan sit jännänainen :D

Vierailija
49/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä et vaan herätä mitään tunteita kenessäkään, etkä ehkä (tämä on vain arvaus) vaikuta hoivaajaltakaan? Se, että haluaa, että muilla on hyvä olla on itse asiassa ehkä vähän ahdistavaa. Haluat tietenkin määritellä itse, mitä siinä teet. Ehkei se olekaan muille taivas. Esim. mun mies haluaa sipaista mua kun menen ohi. Minusta se ei ole kivaa, mutta hän varmaan luulee olevansa ihana hellä mies.

Vierailija
50/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä teen väärin, mutta kun ei ole edes sitä miestä. En sanoisi itseäni liian vaativaksi, kukaan ei vaan kiinnostu minusta pidemmällä tähtäimellä, tai ne jotka kiinnostuvat ovat ihan toiselta planeetalta kuin minä tai muuten ilkeitä/pettureita/moukkia jne.. Se tavallinen tarina. Miksi minäkin en saisi löytää jo sitä oikeaa. Olen kiltti, mutta vähän ujo nainen, enkä oikein tapaa miehiä missään. Monet ystäväni ihmettelevät, miten voin olla edelleen sinkku, mutta minulle sopivaa ei vaan tunnu löytyvän. Haluaisin ainakin yhden lapsen. Vetää mielen matalaksi toisinaan, kun ihmiset pettävät ja riitelevät ja parisuhteissa ja sellaiset ihmiset saavat lapsia ja perheet jotka kohtelevat toisiaan huonosti. Jos joskus saan, haluan kaikkeni tehdä että perheenjäsenillä on hyvä olla.

+50-vuotiaana edelleen yksin vaikka perhe ollut haaveenaani.

T.Mies

Vierailija
51/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä et vaan herätä mitään tunteita kenessäkään, etkä ehkä (tämä on vain arvaus) vaikuta hoivaajaltakaan? Se, että haluaa, että muilla on hyvä olla on itse asiassa ehkä vähän ahdistavaa. Haluat tietenkin määritellä itse, mitä siinä teet. Ehkei se olekaan muille taivas. Esim. mun mies haluaa sipaista mua kun menen ohi. Minusta se ei ole kivaa, mutta hän varmaan luulee olevansa ihana hellä mies.

Kuka nyt haluaisi että toisella on paha olla? Saatan vaikuttaa nobodylta ennenkuin muhun tutustuu. Ehkä.

Vierailija
52/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kurja tilanne. Eikö netiskäkään löydy miestä? Jos olet rehellinen ja korostat haluavasi perheen. Ehdit ehkä vielä.

En ole etsinyt netistä, baareista ei ainakaan ja sen suhteen olen jo ajat sitten luovuttanut. En jaksa enää maata sunnuntaisin krapuloissa ja juoda rahojani kurkusta alas. En tiedä mistä sitten etsisin. Ehkä pitää kokeilla sitä nettiä viimeisenä oljenkortena, vaikka se ei omalta tunnukaan. Ja tuntuu raskaalta alkaa pitkän välimatkan päähän suhdetta rakentamaan. Mutta ei kai tässä kauheasti vaihtoehtojakaan enää ole.

Et ole kokeillut nettiä?! No sitten on kyllä omaa saamattomuutta tuo tilanne.

Ja ihan sivuhuomautuksena; lapsiperheessä joutuu monesti tekemään asioita jotka "ei tunnu omalta". Epämukavuusalueella joutuu olemaan myös sen parisuhteen kanssa kun se auttamatta on välillä kakkossijalla.

Netti ei toimi kuin ihan satunnaisseuran hakuun ja siihenkin lähinnä geneettisellä eliitillä. Naisilla toki helpompaa jos jaksavat odotella vuoroaan sen alfan alla. Se kun käy niitä kaikkia nettinaisia läpi siellä.

Vierailija
53/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheellisen elämä on miljoona kertaa vaikeampaa. Etkö tajua? Miksi haikailet perheen perään?

Millä tavalla se on vaikeampaa? Mä olen jo juoksuni juossut, olen saanut tulla ja mennä ihan tarpeeksi kuten haluan ilman mitään rajoituksia. Olen aina pitänyt lapsista ja kaipaan niitä omaan elämääni, kaipaan myös miestä, toista ihmistä jakamaan arjen kanssani, keskustelemaan, haaveilemaan, tulevaisuutta suunnittelemsan, matkakumppaniksi ja seuraksi. Kaipaan hellyyttä ja seksiä. Mulle suurin haave olisi saada perhe ja lapset, ja nähdä lasten kasvavan. Saada jakaa elämän hetket itselle rakkaiden ihmisten kanssa.

Ehkä ei olisi kannattanut juosta niin paljon. Ehkä ois kannattanut etsiä kumppania.

Vierailija
54/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko yli 20kg ylipainoinen? Meikkaatko? Onko sinulla mielenterveysongelmia? 

Noiden kolmen kysymyksen vastauksien perusteella voidaan yleensä määrittää, miksi naisella ei ole kumppania vaikka haluaisikin.

No AP aloituksesta näki heti että se oli nirsous. Luulee vielä että saa niitä mitä olisi ehkä saanut 10 vuotta sitten.