Valoimpulssihoito & bikinirajat
Eilen aloitettuun herkkäihoisen bikinirajat -keskusteluun joku kertoi käyneensä valoimpulssihoidossa ja sen tepsineen, joskin olleen aika kallista. Voisiko kyseinen henkilö tai kuka hyvänsä kokemusta siitä omaava kertoa tarkempia tietoja? Onko se kertahoito ja sillä pysyvät tulokset, vai tarvitaanko useita käyntikertoja? Ja raha kiinnostaa tietenkin myös, mikä aika kallis on käytännössä?
Kommentit (5)
Karvan kasvu ei ole vielä loppunut kokonaan, mutta on hidastunut erittäin paljon. Kosmetologi arveli että tarvitsen n.10 hoitokertaa. yksi kerta on n.70 euroa.
itse kävin vasta eka kerran hoitaan bikinialueen eikä maksanut kuin 58 e ja sen verran voi kyllä jo maksaakin ettei tarvi vahauksesta kärsiä.tuloksia odotellessa...
Naita valoimpulssilaitteita voi ainakin taalla UKssa ostaa kotikayttoonkin. Ostin sellaisen muutama kuukausi sitten (maksoi n. 300 Euroa). Siina kehotetaan 10-12 hoitokertaa noin viikon valein, ja helppoakos tuo kotona on.
Hyvin on toiminut -kainaloiden hoiteluun menee 10min kerta, kuten myos bikinirajan (itse vain siistin sen, voihan ne kaikkikin halutessaan poistaa). Saariin menee noin tunti. Hoitelin ensin saaret ja aloittelin just kainaloiden alusia ja bikinirajaa, mutta se loppui kun raskauduin (sita ei saa kayttaa raskaana ollessa tai imettaessa). Hyvin on saaret pysyneet karvattomina (itseasiassa nayttavat kuin niissa ei olisi koskaan karvaa kasvanutkaan, vaikka mulla oli paksut tummat karvat!), ja odotan innolla etta paasen synnytyksen/imetyksen jalkeen siistimaan muut paikat. Suosittelen! :-)
Kosmetologit nykyisin tekevät myös laser (IPL) käsittelyä. Myös intiimialueelle saa halutessa.
että olen hoidattanut viiksiäni sillä ilman kunnon tulosta. Usko loppui siinä 5 kerran kohdalla... aiemmin kävin epilprossa varmaan 20kertaa ilman kunnon tulosta.
Onko jollakin oikeasti tehonnut?