Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako lasta kerkeän tehdä jos aloitan 32 vuotiaana?

Vierailija
06.08.2017 |

??+ Kerkeäänkö esim. 3 lastA?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nollan ja kymmenen väliltä jotain. Riippuu lasten ikäerosta ja sinun hedelmällisyydestä.

Minusta aiemmin oli mainittu hauskoja tutkimuksia lasten pienten ikäerojen vaikutuksesta mielenterveyteen jne. Olen varmaan poikkeustapaus, sillä meitä on 3 pienellä ikäerolla ja yksi 10 vuotta nuorempi sisarus. Tuo nuorin sisarus oli koliikkivauva ja minä koululainen, oli jonkin verran rankkoja kuukausia alkuun, kun en nukkunut öisin juuri ollenkaan. Yhtä läheinen olen kaikkien kanssa ja korkeastikoulutettu... no, se siitä.

Vierailija
22/22 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehtiihän sitä, jos ei ole mitään ongelmia. Eri asia haluaako kukaan montaa lasta pienillä ikäeroilla kuin pakon edessä. Alle kahden vuoden ikäerolla syntynyt pikkusisarus on lapsen mielenterveydelle suurempi riski kuin vanhempien avioero tutkimusten mukaan. Tutkimusten mukaan pienten ikäerojen lapset kouluttautuvat matalemmalle ja pärjäävät yleisesti huonommin elämässään kuin suurten ikäerojen lapset tai ainoat lapset.

Eli jos uskoisin tuohon tutkimukseen, niin minusta ei olisi ikinä tullut sitä mitä tuli. Olen kaksonen, veli on lakimies ja minä lääkäri, ikäeroa 2 minuuttia. Mitäköhän minusta olisi tullut, jos ikäeroa olisi vaikka 10 minuuttia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi