Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olette mieltä tästä? ( lapsen teko, mies)

Vierailija
06.08.2017 |

Olen siis jutellut erään miehen kanssa joka asuu ulkomailla ainakin kaksi vuotta netissä. Hän on töissä ulkomailla, mutta ei ole ikinä käynnyt täällä Suomessa. Emme siis ole koskaan tavanneet. Mutta haluaisimme lapsen yhdessä koska meistä tuli netin välityksellä hyvä ystäviä(Olemme siis jutelleet joka päivä). Onko tämä mielestänne tyhmä idea että hän matkustaisi Suomeen siittämään minut? Kun hän haluaisi myös lapsen ja sanoi että lähettääisi kyllä minulle rahaa ja olisi aina tukeana vaikka asuukin ulkomailla. Ja minusta on alkanut tuntua tässä iässä(Olen siis 29v) että haluaisin oman lapsen...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuhan et lähetä hänelle rahaa jotta hän pääsee sua siittämään. Vaikka miten kauan olisitte keskustelleet päivittäin netissä niin kuulostaa perinteiseltä rahahuijaukselta.

Vierailija
2/4 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuhan et lähetä hänelle rahaa jotta hän pääsee sua siittämään. Vaikka miten kauan olisitte keskustelleet päivittäin netissä niin kuulostaa perinteiseltä rahahuijaukselta.

en ole läettänyt hänelle rahaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en ole läettänyt hänelle rahaa! 

Et vielä! Varoitinkin ennakkoon, ettei meidän tarvi sitten lukea sun tarinaa Iltalehdestä miten meni viimeisetkin säästöt ja mies olikin joku huijari. Just warning!

Vierailija
4/4 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä aloituksesta. Tunnen jälleen itseni todella normaaliksi ja tasapainoikseksi ihmiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme