Kehtaatteko ostaa Lidlistä alusvaatteita ja rintsikoita?
Mietin, että jos joutuu vaikka onnettomuuteen, niin huomaako komea ensihoitaja tai lihaksikas palomies tai tuleva varakas lääkiksen kandi, että tuolla on Lidlin pikkarit?
Kommentit (38)
Ostin elämäni parhaat urheiluliivit lidlistä. 5 euroa. Eikä hävetä, vaikka lukisi isolla lidl. Köyhällä ei ole varaa olla nirso.
Vierailija kirjoitti:
Jos on halpiskaupan alkkarit niin semmosia potilaita ei hoideta. Ambulanssi pysähtyy heti ja ne kippaa sinut siihen tien laitaan ja ajavat pois. Kannattaa pikkusen miettiä mitä laittaa päälleen.
Juuri näin. Ja jos on Lidlin alkkarin, ei oteta edes kyytiin. Kuski painaa vain kovemmin kaasua ja ajaa ohi, jotta ei ehtisi traumatisoitua noiden alkkareiden näkemisestä.
Minä ostin pari vuotta sitten parhaimman kesämekkoni Lidlistä. Olkaimeton, kellohelma. Ihanan pehmeää kangasta mutta pysyy hyvin ylhäällä. Hinta muistaakseni noin kympin. Kukaan ei meinaa uskoa mistä se on ostettu. Pitää näyttää kokolappua missä lukee se Lidlin vaatteiden merkki, en nyt muista mikä se olikaan. Urheiluvaatteissa myös hyvä hinta-laatusuhde.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan kehtaisi ostaa Lidlistä mitään "vaatteita". :D
Niiden ruokakin on niin ankean näköistä pakkauksiltaan, etten kehtaa keittiössäni edes Lidlin ruokapakkauksia pitää.
Ostan ruokani ihan tavallisista kaupoista, kuten Stokkan herkusta.
P-rovo.
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että jos joutuu vaikka onnettomuuteen, niin huomaako komea ensihoitaja tai lihaksikas palomies tai tuleva varakas lääkiksen kandi, että tuolla on Lidlin pikkarit?
Ikävä että sulla on noin huono itsetunto että joudut moisia miettimään.Otan osaa.
En osta ja kysymys ei oo kehtaamisesta. Siellä ei oo laatua mitä tulee rintaliiveihin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sillä pelastushenkilökunnalla ole onnettomuustilanteessa pikkaisen parempaakin tekemistä kuin tarkkailla uhrin pikkareita :D
Itse näin ambulanssikuskia aina vähän raotan hameenkulmaa ja katson mitäs siellä lymyää
Olen oikeasti joutunut miettimään, että mitäs jos joudun soittamaan ambulanssin, ja siis että pystynkö edes. Kun asun yksin ja rytmihäiriö voi olla pahakin. Minä en kotona pidä mitään pikkuhousuja, ja nukunkin alasti kesät talvet. On siinä sitten katsottavaa :))) Kannattaa ehkä varata jokin lakana viereen, mihin hätätilassa kietoutua. Nuorempana en aina viitsinyt laittaa alushousuja (hame mutta ei mini) ja kun fillaroin, sisareni oli huolissaan, että mitäs, jos satun kaatumaan :))
On kyllä kamalaa kun joutuu kylässä pitämään jotain yöpukua :(
No tämä meni OT:ksi mutta juu...
Lidlistä olen löytänyt oikeasti parhaimmat saumattomat pikkarit ja vielä edullisesti, olisko ollut 6e 3 kpl pakkaus.
Noita Lidlin peruspikkareita kehuttu niin monessa paikassa, että tahtoisin itsekin ostaa testiin. Mikä niissä mahtaa olla mitoitus? Vastaako ns. normikokoa vai täytyykö vain toivoa parasta?
Kehtaisin ostaa alushousuja. Eipä nämä muutkaan mitään hehkeitä ole. Ostan niitä, joita saa marketeista noin 7 kpl yhdessä paketissa. Rintsikoita en ole ostanut, koska haluan sovittaa niitä ensin.
En tod.
Toisaalta tuskin sieltä löytyisi kokoa 75 G. Kauniita tukevia ja seksikkäitä....
Tässäkin ketjussa on Lidlin palkkalistalla olevan astroturffaajan vakuutteluita Lidlin tuotteista. Hohhoijaa.
Vierailija kirjoitti:
Noita Lidlin peruspikkareita kehuttu niin monessa paikassa, että tahtoisin itsekin ostaa testiin. Mikä niissä mahtaa olla mitoitus? Vastaako ns. normikokoa vai täytyykö vain toivoa parasta?
En osaa sanoa että vastaako normikokoa, mutta Lidlissä saa aina aukoa pakkaukset joten voi silmämääräisesti katsoa mikä koko näyttää sopivalta. :-)
^ Ja palautusoikeus 2 viikkoa, en ole kylläkään varma miten alusvaatteiden kanssa, mutta saattaa olla mahdollista että jos sovitat kotona omien pikkuhousujen päälle niin että et leikkaa lappuja irti, niin voi palauttaa.
Mä tykkään katsella niitä Lidlin mainoslehtisiä, missä on alusvaatetarjouksia
*peräkammarinpoika*
Vierailija kirjoitti:
Huomaahan ne, kun niillon samanlaiset itelläkin. Ostan kyllä lidlistä. Joskus vaan nolottaa niin se sovittaminen siellä. 😉
Jos on halpiskaupan alkkarit niin semmosia potilaita ei hoideta. Ambulanssi pysähtyy heti ja ne kippaa sinut siihen tien laitaan ja ajavat pois. Kannattaa pikkusen miettiä mitä laittaa päälleen.