Kauhea ikäkriisi
Kun on tullut niin vanhaksi ettei enää saa lapsia ja kaikilla muilla lapsen harrastuksessa on pieniä lapsia ja he ovat paljon nuorempia. Miten selvitä tästä?
Kommentit (8)
Nauti siitä,ettei ole enää pieniä lapsia. Ota vaikka koira,jos hoivattavia kaipaat.
Vierailija kirjoitti:
Nauti siitä,ettei ole enää pieniä lapsia. Ota vaikka koira,jos hoivattavia kaipaat.
Olen allerginen ja en osaa nauttia tästä lainkaan
Ai. Musta on taas ihanaa olla jo sen ikäinen, että kukaan ei enää suin surminkaan odottais mun punkevan itsestäni lisää elämää.
Siis johtuuko kriisisi siitä, että lapsesi harrastuskavereiden äidit ovat saaneet lapsensa nuorempana kuin sinä ja ovat siksi voineet tehdä lisääkin lapsia?
Eikö sinulle tullut tätä kriisiä siinä vaiheessa, kun elit sinkkuelämää ja lykkäsit lasten hankkimista? Ymmärrän, että se ei aina ole oma valinta, mutta on vähän erikoista jos kriisi iskee jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Musta on taas ihanaa olla jo sen ikäinen, että kukaan ei enää suin surminkaan odottais mun punkevan itsestäni lisää elämää.
Mulla on vaan jotenkin sisällä tyhjä olotila ja mies ei tätä käsitä lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis johtuuko kriisisi siitä, että lapsesi harrastuskavereiden äidit ovat saaneet lapsensa nuorempana kuin sinä ja ovat siksi voineet tehdä lisääkin lapsia?
Eikö sinulle tullut tätä kriisiä siinä vaiheessa, kun elit sinkkuelämää ja lykkäsit lasten hankkimista? Ymmärrän, että se ei aina ole oma valinta, mutta on vähän erikoista jos kriisi iskee jälkikäteen.
Löysin mieheni vasta yli kolmekymppisenä ja hän halusi vain yhden lapsen se aiheuttaa surua nyt vanhana.
Et ihan oikeasti selviä siitä mitenkään. Päivä päivältä olet aina vain vanhempi ja vanhempi.