Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen olla pelimies?

Vierailija
06.08.2017 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.olen itse pelinaisia; seurustelen yhden miehen kanssa ja tapailen sivussa kolmea miestä eri syistä.En saa nykyiseltä mieheltä henkistä tyydytystä. Myönnän olevani tunnekylmä ja hieman rikkinäinen ihminen.Miehet eivät tiedä toisistaan paitsi yksi heistä,häntä ei kiinnosta.Tiedostan,että Tämä voi levitä silmille,mutta ei minua haittaa,siirryn eteenpäin.

Vierailija
2/9 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla. Naiset ovat pariutumisessa saaliita joten miehet tulevat naisille automaattisesti ilman mitään kikkailua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla. Joku ehkä luokittelisi minutkin siihen luokkaan, mutta itse koen etten vain ole löytänyt sopivaa miestä ja että kyllästyn todella nopeasti. Heti jos mies osoittaa sitoutumis halukkuutta vedän kaveri kortin esiin; " ollaan vain kavereita, en etsi nyt mitään vakavaa" . Sen jälkeen sitten siirryn seuraavaan, kunnes taas on tylsää ja otan yhteyttä aikaisemmille hoidoilleni. Nyt kun mietin, kyllä olen pelinainen. :P

Vierailija
4/9 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla. Naiset ovat pariutumisessa saaliita joten miehet tulevat naisille automaattisesti ilman mitään kikkailua

Höpöhöpö. Saalita vai? :D Taidat olla sovinisti. Kyllä itse luokittelen itseni ennemminkin saalistajaksi kuin saaliksi. Seksi on kivaa mutta miehet usein niin tylsiä, että niihin kerkeää kyllästymään jos johonkin syvällisempään pyrkisi, onneksi meressä on paljon kaloja. Tekee elämästä paljon jännittävämpää, kuin ei tyydy vain yhteen. 

Vierailija
5/9 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...paitsi jos tapailee rikkaita miehiä, jotka ovat miessukupuolen saaliita.

Vierailija
6/9 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Saalita vai? :D Taidat olla sovinisti. Kyllä itse luokittelen itseni ennemminkin saalistajaksi kuin saaliksi. Seksi on kivaa mutta miehet usein niin tylsiä, että niihin kerkeää kyllästymään jos johonkin syvällisempään pyrkisi, onneksi meressä on paljon kaloja. Tekee elämästä paljon jännittävämpää, kuin ei tyydy vain yhteen. 

Mun mielestä on jänninta löytää yksi todella hyvä, jonka kaikkiin puoliin tutustua samoin kuin itsessään uusiin puoliin.

Vierailija
7/9 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena tunnustan olevani pelinainen. Niin helpommin kestää pettymyksen ainakin ulospäin näyttäen. Mutta taatusti tuntuu pahalta jos joutuu itse miehen tylytyksen kohteeksi.

Vierailija
8/9 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään, jo kysymyksenäkin typerä.

Naisen kuvitellessa itse olevansa pelimies, onkin sellainen nainen todellisuudessa huo-ra.

Vierailija
9/9 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taatusti omasta mielestään on. Tinderissä ja deittipalstoilla on sinkkuna törmännyt semmoisiin tekoitsevarmuutta puhkuviin naikkosiin, mutta aika nopeasti se homma laantuu kun ottaa itse suitset käteen ja määrää itse tapaamisen kulun. Tosin kyllä itseä ärsyttää ottaa roolia vain sen takia, että toisella on joku opeteltu taktiikka. Joten yleensä oma innostukseni lopahtaa siinä vaiheessa, kun toinen kiinnostuukin ja päätän treffit siihen.

Ei jaksa pelejä.

Pelinaisen ongelma on huomion korostunut tarve. Yhden muutaman kuukauden suhteen aikana oli helppo havaita, ettei kaikki aiemmat kontaktit häviä, vaan ovia jätetään auki syystä tai toisesta. Sitten kun tulee jokin erimielisyys, niin tällainen kääntyy heti toisen puoleen. Siitä johtuen seksi näiden kanssa keskimäärin huonoa, vaikka olisikin puitteet kunnossa. Tosin itse kyllä pitävät itseään tossa lajissa taivaan lahjana, mutta eivät tajua, mitä ilotulitusta voi kahden oikeasti sitoutuneen välillä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi