Mistä vaahterasiirappia grade B?
Joskus aikoinaan myytiin Ruohonjuuressa, mutta nyt ei ole näkynyt. Tarkoitan sellaista isoa metallitonkkaa. Tietääköhän joku Helsingissä kivijalkakauppaa, josta sitä vielä löytäisi?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko Master Cleansea tehdä vai? :) Mä ostin Amazonista tonkan, ei tosin ollut muovinen vaan metallia. Ymmärtääkseni nuo luokitukset ovat jotenkin muuttuneet, niin että Grade B ei välttämättä ole samaa kamaa kuin ohjeissa tarkoitetaan, vaan että Grade A on nykyään ihan käypää myös.
Äh, siis muovinen tonkka eikä metallinen.
- edellinen
Vierailija kirjoitti:
Meinaatko Master Cleansea tehdä vai? :) Mä ostin Amazonista tonkan, ei tosin ollut muovinen vaan metallia. Ymmärtääkseni nuo luokitukset ovat jotenkin muuttuneet, niin että Grade B ei välttämättä ole samaa kamaa kuin ohjeissa tarkoitetaan, vaan että Grade A on nykyään ihan käypää myös.
Ei Master Cleansea vaan jälkiruokia. Olen innostunut vegaanijälkiruoista ja ne kaikki makeutetaan vaahterasiirapilla, joten ajattelin sellaisen isomman tönikän tulevan tarpeeseen. :D