Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä vaahterasiirappia grade B?

Vierailija
06.08.2017 |

Joskus aikoinaan myytiin Ruohonjuuressa, mutta nyt ei ole näkynyt. Tarkoitan sellaista isoa metallitonkkaa. Tietääköhän joku Helsingissä kivijalkakauppaa, josta sitä vielä löytäisi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko Master Cleansea tehdä vai? :) Mä ostin Amazonista tonkan, ei tosin ollut muovinen vaan metallia. Ymmärtääkseni nuo luokitukset ovat jotenkin muuttuneet, niin että Grade B ei välttämättä ole samaa kamaa kuin ohjeissa tarkoitetaan, vaan että Grade A on nykyään ihan käypää myös.

Vierailija
2/3 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko Master Cleansea tehdä vai? :) Mä ostin Amazonista tonkan, ei tosin ollut muovinen vaan metallia. Ymmärtääkseni nuo luokitukset ovat jotenkin muuttuneet, niin että Grade B ei välttämättä ole samaa kamaa kuin ohjeissa tarkoitetaan, vaan että Grade A on nykyään ihan käypää myös.

Äh, siis muovinen tonkka eikä metallinen. 

- edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Master Cleansea vaan jälkiruokia. Olen innostunut vegaanijälkiruoista ja ne kaikki makeutetaan vaahterasiirapilla, joten ajattelin sellaisen isomman tönikän tulevan tarpeeseen. :D