Tutustuin netissä mieheen, joka ilmoitti facebookissa osallistuvansa kaikenlaisiin tapahtumiin, mutta kertoi minulle, että
hän ei oikeasti koskaan osallistunut kyseisiin tapahtumiin vaan makasi kaiket päivät kotona. Halusi vain antaa itsestään menevän kuvan, eikä kuvaa siitä, millainen "ressukka" hän todellisuudessa oli.
Mielestäni todella huolestuttavaa. Ei kenenkään tarvitse olla menevä, jos ei ole, miksi sitä pitää piilotella ja yrittää näyttää muiden silmissä itsensä vastakohdalta? Millainen ihminen tekee niin, kuin miten tuo mies teki?
Kommentit (3)
Aika monihan vääristelee ja lavastaa somejuttuja, tuossa tosin menty jo liian pitkälle.
Esimerkiksi työkaveri oli somen mukaan lomallaan muka Dubaissa, mutta sattumoisin tuli vastaan parturissa. Olin aika hömistynyt ja hän silminnähden punasteli kun kysyin, että joko tulit parin päivän reissun jälkeen pois. Vastasi jotakin ympäripyöreetä ja epäselvää ja lähti kiireesti pois liikkeestä.
että näin kirjoitti:
Aika monihan vääristelee ja lavastaa somejuttuja, tuossa tosin menty jo liian pitkälle.
Esimerkiksi työkaveri oli somen mukaan lomallaan muka Dubaissa, mutta sattumoisin tuli vastaan parturissa. Olin aika hömistynyt ja hän silminnähden punasteli kun kysyin, että joko tulit parin päivän reissun jälkeen pois. Vastasi jotakin ympäripyöreetä ja epäselvää ja lähti kiireesti pois liikkeestä.
Dubai-niminen parturi? :D
Huh. Onkohan tällainen yleistäkin?