Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tarvitsen apua ihmisen etsinnässä?

Vierailija
06.08.2017 |

En tiedä henkilöstä muuta kuin että miltä kylältä ollut kotoisin ja mennyt naimisiin 1940-luvulla. En muuta, en tiedä onko muuttanut pois muualle ja onko elossa, ei varmaankaan. Miten löydän tämän ihmisen?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdoton auttaa, kun et kerro edes asia liittyy. Asioillahan on aina jokin asiayhteys, jolloin auttaminen on helpompaa.

Vierailija
22/24 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Yritän saada listaa sinä vuonna vihityistä ja tietääkseni siinä on mainita myös vihittyjen kohdalla miltä kylältä esim. sulhanen on, tämä rajaisi jo etsimäni henkilön vain muutamaan ja kun nimet olisi tiedossa siitä voisi sitten jatkaa kysymällä sieltä kylältä vanhemmilta ihmisiltä? Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Olen tutustunut erääseen henkilöön ja tämän henkilön isä on tämä mies jota etsin, ja tämä tuttavani ei itse pysty etsimään isäänsä joten pyysi minulta apua. Eli siksi en paljasta paikkakuntaa. Ap.

Vierailija
24/24 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Olen tutustunut erääseen henkilöön ja tämän henkilön isä on tämä mies jota etsin, ja tämä tuttavani ei itse pysty etsimään isäänsä joten pyysi minulta apua. Eli siksi en paljasta paikkakuntaa. Ap.

Kai hän tietää muutakin