Saatteko suurtakin iloa viedessänne ne lapset talvisena räntäaamuna kello 8 leikkipuistoon?
Vaikka on kesä minun on pakko kysyä tätä teiltä. Töihin mennessä näen kun raahaatte niitä kakaroita leikkipuistoon vaikka sataa räntää ja on mustaa pimeää. Onko se ihan teidän omasta tahdosta ja nautitte siitä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on kesä minun on pakko kysyä tätä teiltä. Töihin mennessä näen kun raahaatte niitä kakaroita leikkipuistoon vaikka sataa räntää ja on mustaa pimeää. Onko se ihan teidän omasta tahdosta ja nautitte siitä?
Ei, en nauti. Mielellään ensin nukkuisin pitkään, harrastaisin vähän kiireetöntä seksiä mieheni kanssa ja joisimme rauhassa aamukshvit lehteä lukien.
On oma valinta. Kun minulla on ne lapsoset, ja ne tarvitsee tekemistä ja ulkoilua ja liikuntaa, eikä niitä se räntä näytä hidastavan, kun olen pukenut ne keliin sopivasti. Niin huokaisen, vedät goretexit meille päälle ja lähden räntäsateeseen. Sitten on kyllä hyvä mieli kun tullaan kotiin posket punaisina syömään.
Samoin lähden sateessa lenkille tai salille. Oma valinta. Sillä hetkellä harmittaa, mutta tiedän että tämä on hyväksi. Töihin tulee lähdettyä samassa mielentilassa. On hyvä voida maksaa laskuja.
Kai se on tietyllä lailla sitä aikuisena olemista. Aina ei voi tehdä vaan sitä mitä huvittaisi.
Kuinka hyvät ulkoiluvarusteet teillä jotka ulkoilette kaato- ja räntäsateessa oikein on? Mun oma ulkoiluvarustukseni kyllä kastuu läpi jos kaatamalla sataa ja sitten tulee märkä ja kylmä eikä ulkoilu ole todellakaan mikään nautinto. Viime viikollakin olin aivan läpimärkänä ja kylmissäni kun mieletön rankkasade yllätti kesken puistoilun.
veikkaan että moni saa siitä iloa sen kautta että lapsi tulee iloiseksi päästessään leikkipuistoon.