Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä pitäisi hälytyskellojen soida - miehen innokkuus

Vierailija
06.08.2017 |

Mitkä asiat olet jälkikäteen todennut ns.hälytysmerkeiksi siitä, että mies vaan yli-innokas, jolla ihastus sitten kuolee myös yhtänopeasti...

Kuinka nopeasti on kertonut rakkaudestaan ja puhunut yhteisestä tulevaisuudesta? Mies vaikuttaa ihan normaalilta, mutta on jo aika suoraan kuukauden aikana sanonut ihastumisestaan ja parin kk jälkeen puhunut jo paljon tulevaisuudesta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi muuten, että perässä häiriköivän naishäirikön kohdalla edetään juuri yhdellä tavalla.

Jännittävää, kuten aloitukset vkottain AV:lla.

Vierailija
22/22 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroin vielä että takana traumaattinen pitkä suhde niin luulisi osaavan ottaa iisisti. Ap

Traumaattinen suhde taustalla?? - Ehkä kannattaisi ensin hieman vetäää henkeä. - Ei muuten mutta tulee väksin mieleen, että uutseen suhteeseen varmasti liittyy  lievästi sanottuna paineita. Hakeeko mies uutta tasapainoista suhdetta itselleen. - Vai etsiikö /  pyrkiikö hän revanssiin; tyyliin tulevassa suhteessa eletään ensi-sijassa minun sääntöjeni ja odotusten mukaan ja tuleva kumppani saa sitten sopeutua siihen.    

Tausta oli samanlainen molemmilla ja molemmat käsitelleet, itse ainakin sen ja ollut yksin sen verran, että olin ehjä.

Mutta nyt kun sanoit noin, taisiko miehellä olla tuo ajatus, että mennän hänen ehdoillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä