Mistä pitäisi hälytyskellojen soida - miehen innokkuus
Mitkä asiat olet jälkikäteen todennut ns.hälytysmerkeiksi siitä, että mies vaan yli-innokas, jolla ihastus sitten kuolee myös yhtänopeasti...
Kuinka nopeasti on kertonut rakkaudestaan ja puhunut yhteisestä tulevaisuudesta? Mies vaikuttaa ihan normaalilta, mutta on jo aika suoraan kuukauden aikana sanonut ihastumisestaan ja parin kk jälkeen puhunut jo paljon tulevaisuudesta.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin vielä että takana traumaattinen pitkä suhde niin luulisi osaavan ottaa iisisti. Ap
Traumaattinen suhde taustalla?? - Ehkä kannattaisi ensin hieman vetäää henkeä. - Ei muuten mutta tulee väksin mieleen, että uutseen suhteeseen varmasti liittyy lievästi sanottuna paineita. Hakeeko mies uutta tasapainoista suhdetta itselleen. - Vai etsiikö / pyrkiikö hän revanssiin; tyyliin tulevassa suhteessa eletään ensi-sijassa minun sääntöjeni ja odotusten mukaan ja tuleva kumppani saa sitten sopeutua siihen.
Tausta oli samanlainen molemmilla ja molemmat käsitelleet, itse ainakin sen ja ollut yksin sen verran, että olin ehjä.
Mutta nyt kun sanoit noin, taisiko miehellä olla tuo ajatus, että mennän hänen ehdoillaan.
Jännittävää, kuten aloitukset vkottain AV:lla.