Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei näin Stockmann

Vierailija
06.08.2017 |

En tajua, miten Stockalla on niin amatöörimäistä tuo kaupanteko nykyään. Ostin sieltä kalliit urheiluhousut viime viikolla. Kotona leikkasin hintalaput pois, ja heitin tarpeeseen ostamani housut jalkaani. Huomioni kiinnittyi hintalapun moniin päällekkäisiin hintalappuihin. Alimmasta löytyi punainen tussaus, joka tarkoittaa Stockalla alea. Sen päälle oli lätkitty useampi normaalihintainen hintalappu. Kieltämättä urheiluosastolla oli ollut vähän tuotteita tarjolla, joistain malleista vain yksittäisiä, ja tyhjiä tankoja. Samalla reissulla olin ostanut Mangon osastolta alelaukun, eli ale jatkui toisilla osastoilla, toisilla ei. Tästä päättelin, että ehkä Mango olikin vuokralainen, kun osasi hoitaa alensa fiksusti. Stockan olisi vähintään pitänyt poistaa alelappunsa kokonaan tuotteesta, jonka se oli siirtänyt alesta takaisin normaalihintaisiin, tosin en tiedä, onko sekään ihan hyvän tavan mukaista, mutta olisi ollut ihan kiva olla tietämättä, että ostin alehousut normaalihinnalla.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Stockmannille palautetta ruotsin kielellä.

Vierailija
22/35 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi taas taannoin Turun Wiklundills niin että kiertelin aletankoja ja löysinkin muutaman löydön, ehkäpä 5kpl , -20-50%. Sitten menin kassalle ja kun virolainen myyjä oli lyönyt ne koneeseen ihmettelin loppusummaa ja sanoin, että hänellä jäi tuosta yhdestä ale antamatta. Hän niitä sitten tutki ja konettasi myös ja sanoi, että siinä on varmaan virheellisesti se -30% lappu, ei pitäisi olla. Mä olin ihan että täh?! Ja sitten hän pyysi jonkun kollegansa siihen ihmettelemään ja jotain ne siinä solkkasivat toisillensa ja sitten se myyjä kysyi multa että otanko sen kuitenkin... siis WTF? No Mä kerroin että en todellakaan aio siitä täyttä hintaa maksaa kun siinä kerran on se ale-lippu ja oli aletangossa. No mutta 'en minä voi anta ale kun se on täysihinta, ei mun kollega voi anta ale kanssa' - mitä tein minä? No minä tietenkin kerroin, että juttu on nyt niin, että Mä en ota sitten heiltä mitään niistä tuotteista ja että he voisivat kysyä esimieheltänsä miten tällaisissa tilanteissa kuuluu toimia, mahtaako tämä nyt oikeasti olla Wiklundin strategian mukaista, ja kertoa esimiehelle myös, että heiltä sitten jäi ne 4 muutakin tuotetta myymättä.

Mua harmittaa tuollainen asiakkaiden aliarvioiminen!

No nämä on hankalia tilanteita, koska jotkut asiakkaat ilmeisesti irrottaa niitä ale-lappuja aletuotteista ja liimaa niitä normaalihintaisiin tuotteisiin ja kassalla yrittävät huijata niiden olleen aletangossa ja koska lappu on niin pitäisi saada alehintaan. Näin kaupassa töissä ollut ystäväni kertoi joskus ja kertoi samalla että sille oli käynyt niinkin että joku asiakas oli nähnyt jossain myyjän pöydällä ale-lappuja, ottanut niitä ja laittanut vaikka mihin tuotteisiin ja luuli saavansa ne kassalla siihen hintaan. No poliisijuttuhan siitä tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa kaikin puolin tuo Stockan alasajo. 

Muistan sen lapsuudesta 70-luvulla ihanana paratiisina. Sitä runsautta, ystävällistä palvelua, kosmetiikan tuoksua sisään tullessa, englantilaisia karkkeja laarista ja pehmisjäätelöä. 

Pehmistä ei kai muualta edes saanut? Oli juhlapäivä päästä äidin kanssa Stockmannille :)

Ei varsinaisesti liittynyt tähän hintalappuasiaan, mutta tuli nostalginen tunnelma täällä päässä. 

Vierailija
24/35 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on mitä niissä hintalapuissa luki? :D Mitä se vaikuttaa mihinkään?

t:sivustaseuraaja

Ei ole mitään muuta merkitystä kuin se, että aloittaja puhuu paskaa. Miksi alun alkaenkaan on vihainen stockalle, en tiedä. Ehkä myyjä ei hymyillyt hänelle tai jotain?

Sehän sanoi mistä se harmitus alkoi, sehän oli koko jutun punainen lanka!

t. sivustaseuraaja

Juuri sen tähden kiinnostaisi, mitä lapuissa oli oikeasti lukenut. Todennäköisesti syytä harmistumiseen ei ollut, koska ap:ta ei ole alun alkaenkaan huijattu.

Vierailija
25/35 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmann on ihan konkurssikypsä lafka.

Vierailija
26/35 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan olisi vain pitänyt kehittää vahvuuksiaan eli erinomainen palvelu ja monipuolisuus korkealla imagolla, ei hintakilpailulla. 

Nyt lähdettiin kilpajuoksuun halpahallien kanssa, väki vähennettiin puoleen ja siitäkin puolet korvattiin virolaisella työvoimalla. 

En tarkoita, että virolaisissa olisi mitään vikaa, mutta ruotsin kielen taito oli aikoinaan ehdoton edellytys Stockmannin myyntihenkilökunnalta. 

Nyt Stocka jäi täysin välitilaan, ei pärjää halpahalleille, muttei tarjoa mitään erityistä puhumattakaan luksuksesta. 

Vierailija
27/35 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on mitä niissä hintalapuissa luki? :D Mitä se vaikuttaa mihinkään?

Ei ole mitään muuta merkitystä kuin se, että aloittaja puhuu paskaa. Miksi alun alkaenkaan on vihainen stockalle, en tiedä. Ehkä myyjä ei hymyillyt hänelle tai jotain?

t. sivustaseuraaja

Juuri sen tähden kiinnostaisi, mitä lapuissa oli oikeasti lukenut. Todennäköisesti syytä harmistumiseen ei ollut, koska ap:ta ei ole alun alkaenkaan huijattu.

Kyllä huono palvelu voi aiheuttaa ihan aiheellisesti harmitusta , vaikka ei lain mukaisesti väärin olisikaan toimittu. Ei ap:ta huijattu mutta aiheutettiin huijattu olo. Näillä on aika suuri ero.

Vierailija
28/35 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stockan olisi vain pitänyt kehittää vahvuuksiaan eli erinomainen palvelu ja monipuolisuus korkealla imagolla, ei hintakilpailulla. 

Nyt lähdettiin kilpajuoksuun halpahallien kanssa, väki vähennettiin puoleen ja siitäkin puolet korvattiin virolaisella työvoimalla. 

En tarkoita, että virolaisissa olisi mitään vikaa, mutta ruotsin kielen taito oli aikoinaan ehdoton edellytys Stockmannin myyntihenkilökunnalta. 

Nyt Stocka jäi täysin välitilaan, ei pärjää halpahalleille, muttei tarjoa mitään erityistä puhumattakaan luksuksesta. 

No minä asiakkaana taas en arvosta tuota mitenkään, joten toivoisinkin että yritys käyttäisi nekin kielilisät johonkin tuottavampaan tai muutoin parempaan asiakaspalveluun. Hyvä englannintaito pitäisi riittää myyjälle, tietysti palvelun nimissä voi pitää muutamaa ruotsinkielistäkin varalla.

Vierailija
29/35 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee nyt ohi aiheen, mutta Stockasta kuitenkin. Ole asioinut viimeisen parin kuukauden aikana monta kertaa Tapiolan Stockmannilla. Voin rehellisesti sanoa, että missään en ole saanut niin hyvää palvelua kuin siellä. Tämä on siis toistunut useamman kerran js eri osastoilla eli kyse ei ole vain yhdestä myyjästä ja yhdestä kerrasta.

Vierailija
30/35 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. sivustaseuraaja

Kyllä huono palvelu voi aiheuttaa ihan aiheellisesti harmitusta , vaikka ei lain mukaisesti väärin olisikaan toimittu. Ei ap:ta huijattu mutta aiheutettiin huijattu olo. Näillä on aika suuri ero.

No mielenterveysongelmainenkin voi kokea tulleensa huijatuksi kaupassa, vaikkei olisi siellä edes käynytkään. Ei siinä ole silti liikkeellä osaa eikä arpaa, jos toisen osapuolen ymmärrys ei pelaa.

Ap:n kalsareissa alkuperäinen hinta ei ollut matalampi kuin nykyinen hinta, joten voimme lopettaa aiheesta keskustelun. Mikäli ap väittää toisin, niin on hyvä ja laittaa tähän vaikka kalsareittensa koodin. Tokkopa laittaa.

Vierailija
31/35 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kävi taas taannoin Turun Wiklundills niin että kiertelin aletankoja ja löysinkin muutaman löydön, ehkäpä 5kpl , -20-50%. Sitten menin kassalle ja kun virolainen myyjä oli lyönyt ne koneeseen ihmettelin loppusummaa ja sanoin, että hänellä jäi tuosta yhdestä ale antamatta. Hän niitä sitten tutki ja konettasi myös ja sanoi, että siinä on varmaan virheellisesti se -30% lappu, ei pitäisi olla. Mä olin ihan että täh?! Ja sitten hän pyysi jonkun kollegansa siihen ihmettelemään ja jotain ne siinä solkkasivat toisillensa ja sitten se myyjä kysyi multa että otanko sen kuitenkin... siis WTF? No Mä kerroin että en todellakaan aio siitä täyttä hintaa maksaa kun siinä kerran on se ale-lippu ja oli aletangossa. No mutta 'en minä voi anta ale kun se on täysihinta, ei mun kollega voi anta ale kanssa' - mitä tein minä? No minä tietenkin kerroin, että juttu on nyt niin, että Mä en ota sitten heiltä mitään niistä tuotteista ja että he voisivat kysyä esimieheltänsä miten tällaisissa tilanteissa kuuluu toimia, mahtaako tämä nyt oikeasti olla Wiklundin strategian mukaista, ja kertoa esimiehelle myös, että heiltä sitten jäi ne 4 muutakin tuotetta myymättä.

Mua harmittaa tuollainen asiakkaiden aliarvioiminen!

No nämä on hankalia tilanteita, koska jotkut asiakkaat ilmeisesti irrottaa niitä ale-lappuja aletuotteista ja liimaa niitä normaalihintaisiin tuotteisiin ja kassalla yrittävät huijata niiden olleen aletangossa ja koska lappu on niin pitäisi saada alehintaan. Näin kaupassa töissä ollut ystäväni kertoi joskus ja kertoi samalla että sille oli käynyt niinkin että joku asiakas oli nähnyt jossain myyjän pöydällä ale-lappuja, ottanut niitä ja laittanut vaikka mihin tuotteisiin ja luuli saavansa ne kassalla siihen hintaan. No poliisijuttuhan siitä tuli.

Oikeesti?

Siis että oikeesti joku tekee noin?

No minulle ei olis kyllä pieneen mieleenkään tullut niin tehdä.

Vierailija
32/35 |
06.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä asiakkaana taas en arvosta tuota mitenkään, joten toivoisinkin että yritys käyttäisi nekin kielilisät johonkin tuottavampaan tai muutoin parempaan asiakaspalveluun. Hyvä englannintaito pitäisi riittää myyjälle, tietysti palvelun nimissä voi pitää muutamaa ruotsinkielistäkin varalla.

Niillä virolaisilla taitaa olla rekrytointivalttina venäjän kielen taito. Venakoilla on rahaa (jos ne Stokkalle asti menee) ja maku, jolle saa kaikki hirveät Guccin myytyä mutta ei kielitaitoa!

Vierailija
33/35 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken Tapiolan Stockmannilla ja todella isot jonot kassoille nykyään. Kassoja oli harvassa paikassa eli onkohan kassoja vähennetty kun jonoja kassalle ?

Vierailija
34/35 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näin ap kirjoitti:

Ööö siis ap näin normaalit marketitkin toimivat, tarjous on loppunut tuotteesta tulee normaalihintainen. missä puskassa olet kasvanut?? Huomaa ettei kaikki ole järjen jättiläisiä

No voin kertoa että normimarketissa jo heti harjoittelijalle opetetaan, että jos aletuote palautuu normaalihintaiseksi, niin siitä poistetaan kaikki ale-merkinnät, jotta ostajalle ei aiheuteta turhaa harmitusta.

Stokka on kyllä nykyisellään ihan normimarketti! Paitsi, että on sekaisempi ja likaisempi.

Vierailija
35/35 |
30.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli.

Varmaan sama joka sai Zarassa huonoa palvelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi