Ei näin Stockmann
En tajua, miten Stockalla on niin amatöörimäistä tuo kaupanteko nykyään. Ostin sieltä kalliit urheiluhousut viime viikolla. Kotona leikkasin hintalaput pois, ja heitin tarpeeseen ostamani housut jalkaani. Huomioni kiinnittyi hintalapun moniin päällekkäisiin hintalappuihin. Alimmasta löytyi punainen tussaus, joka tarkoittaa Stockalla alea. Sen päälle oli lätkitty useampi normaalihintainen hintalappu. Kieltämättä urheiluosastolla oli ollut vähän tuotteita tarjolla, joistain malleista vain yksittäisiä, ja tyhjiä tankoja. Samalla reissulla olin ostanut Mangon osastolta alelaukun, eli ale jatkui toisilla osastoilla, toisilla ei. Tästä päättelin, että ehkä Mango olikin vuokralainen, kun osasi hoitaa alensa fiksusti. Stockan olisi vähintään pitänyt poistaa alelappunsa kokonaan tuotteesta, jonka se oli siirtänyt alesta takaisin normaalihintaisiin, tosin en tiedä, onko sekään ihan hyvän tavan mukaista, mutta olisi ollut ihan kiva olla tietämättä, että ostin alehousut normaalihinnalla.
Kommentit (35)
Eli mikä oli ihan alkuperäinen hinta, jonka päältä oli vedetty punainen viiva? Ja mikä hinta siinä päälleliimatussa hintalapussa oli? Mitä loppujen lopuksi maksoit tuotteesta?
Ööö siis ap näin normaalit marketitkin toimivat, tarjous on loppunut tuotteesta tulee normaalihintainen. missä puskassa olet kasvanut?? Huomaa ettei kaikki ole järjen jättiläisiä
Ota yhteyttä Stockan. Et täältä saa apua.
Ei näin ap kirjoitti:
Ööö siis ap näin normaalit marketitkin toimivat, tarjous on loppunut tuotteesta tulee normaalihintainen. missä puskassa olet kasvanut?? Huomaa ettei kaikki ole järjen jättiläisiä
Ei ollut tarjous, oli aletuote. Tai siis entinen aletuote.
Harvoin törmää siihen, että ne entiset alelaput on jätetty siihen tuotteeseen. Jos hintaa on pakko veivata, sitä puliveivausta ei kerrota kuluttajalle, vaan alelaput poistetaan kokonaan.
Ei näin ap kirjoitti:
No voin kertoa että normimarketissa jo heti harjoittelijalle opetetaan, että jos aletuote palautuu normaalihintaiseksi, niin siitä poistetaan kaikki ale-merkinnät, jotta ostajalle ei aiheuteta turhaa harmitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ota yhteyttä Stockan. Et täältä saa apua.
Luuletko että ne tajuaa? Ovat hoitaneet paraatipaikalla olevaa kauppaansa niin huonosti, että kohta se on myyty tai vuokrattu kokonaan muille.
Vierailija kirjoitti:
Ei näin ap kirjoitti:
No voin kertoa että normimarketissa jo heti harjoittelijalle opetetaan, että jos aletuote palautuu normaalihintaiseksi, niin siitä poistetaan kaikki ale-merkinnät, jotta ostajalle ei aiheuteta turhaa harmitusta.
Näin juuri.
Ap
Ap on trolli kun ei voi kertoa, mitä hintalapussa luki. Eli se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei näin ap kirjoitti:
Eikä minua olisi varmaan niin paljon harmittanut, ellei kesän ale olisi jatkunut samaan aikaan tavaratalon toisessa kerroksessa.
No mitä hintalapuissa luki?? Mitä itket täällä jos et voi edes tuota sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Missä niistä? Niitä oli monta päällekkäin.
Ja tosiaanko luulet että trolli menisi tavarataloon ostamaan kalliit housut saadakseen trollailla täällä?
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tosiaanko luulet että trolli menisi tavarataloon ostamaan kalliit housut saadakseen trollailla täällä?
Alkuperäisessä, päälle liimatussa/liimatuissa ja paljonko kassalla tuli lopulliseksi hinnaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue aloitus.
Juu luen kieli keskellä suuta, mutta silti ap ei kerro, mitä hintoja lapuissa oli ja mitä hän maksoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, älä usko kaikkea mitä tällä kerrotaan. Luultavasti trolli ei ole Stockalla käynytkään...
Mitä väliä sillä on mitä niissä hintalapuissa luki? :D Mitä se vaikuttaa mihinkään?
t:sivustaseuraaja
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on mitä niissä hintalapuissa luki? :D Mitä se vaikuttaa mihinkään?
Ei ole mitään muuta merkitystä kuin se, että aloittaja puhuu paskaa. Miksi alun alkaenkaan on vihainen stockalle, en tiedä. Ehkä myyjä ei hymyillyt hänelle tai jotain?
Mulla kävi taas taannoin Turun Wiklundills niin että kiertelin aletankoja ja löysinkin muutaman löydön, ehkäpä 5kpl , -20-50%. Sitten menin kassalle ja kun virolainen myyjä oli lyönyt ne koneeseen ihmettelin loppusummaa ja sanoin, että hänellä jäi tuosta yhdestä ale antamatta. Hän niitä sitten tutki ja konettasi myös ja sanoi, että siinä on varmaan virheellisesti se -30% lappu, ei pitäisi olla. Mä olin ihan että täh?! Ja sitten hän pyysi jonkun kollegansa siihen ihmettelemään ja jotain ne siinä solkkasivat toisillensa ja sitten se myyjä kysyi multa että otanko sen kuitenkin... siis WTF? No Mä kerroin että en todellakaan aio siitä täyttä hintaa maksaa kun siinä kerran on se ale-lippu ja oli aletangossa. No mutta 'en minä voi anta ale kun se on täysihinta, ei mun kollega voi anta ale kanssa' - mitä tein minä? No minä tietenkin kerroin, että juttu on nyt niin, että Mä en ota sitten heiltä mitään niistä tuotteista ja että he voisivat kysyä esimieheltänsä miten tällaisissa tilanteissa kuuluu toimia, mahtaako tämä nyt oikeasti olla Wiklundin strategian mukaista, ja kertoa esimiehelle myös, että heiltä sitten jäi ne 4 muutakin tuotetta myymättä.
Mua harmittaa tuollainen asiakkaiden aliarvioiminen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään muuta merkitystä kuin se, että aloittaja puhuu paskaa. Miksi alun alkaenkaan on vihainen stockalle, en tiedä. Ehkä myyjä ei hymyillyt hänelle tai jotain?
Sehän sanoi mistä se harmitus alkoi, sehän oli koko jutun punainen lanka!
t. sivustaseuraaja
Laita palautetta Stockalle, mitä täällä itket?