Olen erittäin fiksu mutta kouluttamaton, haluatko kysyä jotain?
Aika erinlainen tyyppi siis. Vastailen hetken ajan, ennen kuin lähden ravinteliin hakemaan jotain nättiä tsirbulaa kun en enään runksiakaan jaksa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tänään taktiikkasi saada nätti tsirbula lähtemään mukaasi? Minkälaisen aloitteen teet?
Luotan kavereiden vetovoimaan ja olen porukan ainoa sinkku. Aloitteeksi riittää "moi".
Ap
Aika ovelaa olla ainoa sinkku, mutta veikkaan, että se ei riitä. Naiset jäävät jumiin niihin vetovoimaisimpiin miehiin, etkä enää kelpaa sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Älykkyysosamääräsi? Mielipiteesi ilmastonmuutoksesta? Kuinka hyvin Orwellin 1984 ennusti mielestäsi tulevaisuutta, kun kirja julkaistiin jo 1949?
Niin, siis 1849...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni överiksi. 0,5/5
Mikä oli liikaa? Sano ihan suoraan, jotta ensi kerralla osaan paremmin.
Ap
Leipätekstissä oli viisi naurettavuutta, pari olisi vielä mennyt. Äläkä kysy, että mitä/mitkä/missä?
Noted. Oliko kirjoitusvirheet vai typerät sanat "liikaa"?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älykkyysosamääräsi? Mielipiteesi ilmastonmuutoksesta? Kuinka hyvin Orwellin 1984 ennusti mielestäsi tulevaisuutta, kun kirja julkaistiin jo 1949?
Jep, tämä voi hakea seuraa, ei ehkis yhtään anorektikkoa tiskillä.
Ja testatusti nuorten ÄO testillä keskitasoa, ikä oli silloin jo keski.
Jälki juuri sen tasoista, et sä minnekään mene. Ota pirkka, ja vähän vielä uhoa, vaiks SE ei tartte sinua.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on seitsemän potenssiin nolla? Tähän vastauksen tietääkseen ei tarvi olla kouluja käynyt, fiksu osaa ajatella vastauksen.
Oli tosi vaikea kysymys. Niin vaikea, että tuosta on jokunen väikkärikin väännetty.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käytkö töissä?
Pakko käydä, kun en ole onnen tähtien alla syntynyt.
Ao
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jälki juuri sen tasoista, et sä minnekään mene. Ota pirkka, ja vähän vielä uhoa, vaiks SE ei tartte sinua.
Eikö sulla oikeasti ole mitään positiivista annettavaa edes lauantai-iltana? Jotenkin surullista.
Ap
Minä tunnen monia todella älykkäitä, kouluttamattomia ihmisiä. He kuitenkin mm. lukevat paljon. Luetko sinä ja jos, mitä? Jos et lue, miksi et? Miksi et lähtenyt opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sulla oikeasti ole mitään positiivista annettavaa edes lauantai-iltana? Jotenkin surullista.
Ap
Vailla ensimmäistäkään tarkoitusta piikittää tai olla ilkeä; sinulle ei. En keksi yhtään syytä olla kiva. Kaikki kortit käännetty, ja jokainen ollut entistä kurjempi, oletettua typerämpi.
Pöyvelille ei tavata heittää yläfemmoja.
Kyllä mä muutaman oman maalin tein, mutta ei niitä tuohon maalikuninkuuteen laskettu. Olin vain sellainen ro muluu. että koutsi laittoi minut kulmatilanteisiin sähläämään sekä puolustaessa että hyökätessä. Joskus tuli maali, joskus meni omiin.
Ap