Olen erittäin fiksu mutta kouluttamaton, haluatko kysyä jotain?
Aika erinlainen tyyppi siis. Vastailen hetken ajan, ennen kuin lähden ravinteliin hakemaan jotain nättiä tsirbulaa kun en enään runksiakaan jaksa.
Kommentit (31)
Otsikon perusteella kuvittelin löytäneeni hengenheimolaiseni, mutta leipäteksti veikin sitten toivon.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon perusteella kuvittelin löytäneeni hengenheimolaiseni, mutta leipäteksti veikin sitten toivon.
Sama.
Älykkyysosamääräsi? Mielipiteesi ilmastonmuutoksesta? Kuinka hyvin Orwellin 1984 ennusti mielestäsi tulevaisuutta, kun kirja julkaistiin jo 1949?
Mikä on tänään taktiikkasi saada nätti tsirbula lähtemään mukaasi? Minkälaisen aloitteen teet?
Vierailija kirjoitti:
Miten määrittelet fiksun?
Et vissiinkään oikeinkirjoituksen perusteella.
Olen skarppi ja älykäs, en turhantärkeä pilkunnussija. Ei millään pahalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko urheilullinen
Kai mä oon. Joukkueen maalikuningas vuodelta -97.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Mun täytyy miettiä vastausta hetken aikaa.
Ap
Mitä fiksua on olla kouluttamaton
Vierailija kirjoitti:
Meni överiksi. 0,5/5
Mikä oli liikaa? Sano ihan suoraan, jotta ensi kerralla osaan paremmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älykkyysosamääräsi? Mielipiteesi ilmastonmuutoksesta? Kuinka hyvin Orwellin 1984 ennusti mielestäsi tulevaisuutta, kun kirja julkaistiin jo 1949?
En ole mittauttanut äo:ni.
Ilmastonmuutos paha juttu, jos se tapahtuu.
Orwell ennusti tulevaisuutta paremmin kuin Nostradamus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tänään taktiikkasi saada nätti tsirbula lähtemään mukaasi? Minkälaisen aloitteen teet?
Luotan kavereiden vetovoimaan ja olen porukan ainoa sinkku. Aloitteeksi riittää "moi".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten askeesia on arvosteltava?
Onko askeesi askeettinen henkilö vai asketismi? No kuitenkin, turha kai kumpaakaan on arvostella. Jokainen eläköön kuten haluaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä fiksua on olla kouluttamaton
Ei mitään fiksua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meni överiksi. 0,5/5
Mikä oli liikaa? Sano ihan suoraan, jotta ensi kerralla osaan paremmin.
Ap
Leipätekstissä oli viisi naurettavuutta, pari olisi vielä mennyt. Äläkä kysy, että mitä/mitkä/missä?
Paljonko on seitsemän potenssiin nolla? Tähän vastauksen tietääkseen ei tarvi olla kouluja käynyt, fiksu osaa ajatella vastauksen.
Miten määrittelet fiksun?
Et vissiinkään oikeinkirjoituksen perusteella.