Video: mitä naiset ajattelevat ujoista miehistä?
Onnea vain parinetsintään kaikki ujot miehet. :D
Hyvä, että tuossa videossa on nainen tuota asiaa kysymässä ja haastattelemassa. Kun naishaastattelijalle naiset uskaltavat helpommin kertoa totuuden kuin mieshaastattelijalle.
Kommentit (8)
Ei kai kukaan luulekaan tosissaan että naisia erityisesti kiinnostaisi ujot ja introvertit miehet yleisesti ottaen. Jo koulumaailmassa röyhkeimmät ja itsevarmimmat pojat saa eniten huomiota tytöiltä, sama jatkuu aikuisten maailmassakin, tosin vähän hillitymmin.
Surullista.
Johtuuko naisten huonosta itsetunnosta? Nimittäin kyllähän monia miehiä viehättää ujot naiset. Miksi naiset ovat tässä(kin) niin erilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Surullista.
Johtuuko naisten huonosta itsetunnosta? Nimittäin kyllähän monia miehiä viehättää ujot naiset. Miksi naiset ovat tässä(kin) niin erilaisia?
Hyvin monet, ehkä useimmat, naiset ovat jokseenkin ujoja alkuunsa. Miehen tehtävä on toimia eräänlaisena fasilitaattorina - naisen avautumisen ja rohkaistumisen mahdollistajana.
No mulle kelpaisi hyvin ujo mies, toisen ujon seura tuntuisi varmaan luontevammalta. Ongelma vain on, että kohtaamisia ei tapahdu kun kumpikin osapuoli on liian ujo.
Olipa monta rehellistä naista. Yllätyin. Osa toki veti sitä naisille tyypillistä linjaa korupuheineen, mutta kerrankin enemmistö myönsi rehellisesti, että ujo mies ei kelpaa. Pisteet naisille!
Todiste vaan ihmisen evoluutiosta. Tottakai se äänekkäin laumanjohtaja-apina kiinnostaa naaraita.
Minä tykkään nimenomaan ujoista, mutta olen itsekin ujo enkä uskalla jutella miehille. Siksi en ole ikinä seurustellutkaan.
Ujot miehet on ihan jees, kun on saanut tarpeekseen nyrkkiä heiluttavista itsevarmaa esittävistä k-päistä.