Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen julma käytös kun olen kipeänä

Vierailija
05.08.2017 |

Onko kohtalotovereita? Muutoin hyvä mies muuttuu täydellisesti kun tulen kipeäksi. Jo nuorena jätti minut yksin kotiin sairastamaan ja nykyään käytös vain pahenee. Mies muuttuu todella kireäksi, ärtyneeksi ja jopa julmaksi kun olen kipeänä.
Tulisi jotenkin mieleen että muutoinkin inhimmisesti käyttäytyvä mies jotenkin huomioisi kipeänä olevan, mutta käytös on kylmää ja apua on turha odottaa.
Onko muita?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Jätin mieheni kun huomasin hänen halveksuvan sairaita ja kykenettömiä. Venäytin selkäni ja hän kohteli kuin saastaa. En todellakaan halunnut vanheta sellaisen kanssa.

Vierailija
2/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Jätin mieheni kun huomasin hänen halveksuvan sairaita ja kykenettömiä. Venäytin selkäni ja hän kohteli kuin saastaa. En todellakaan halunnut vanheta sellaisen kanssa.

No sekin vielä.. Toivottavasti en koskaan sairastu pahemmin.

Mietin vaan mistä tuollainen voi johtua. Onkohan kotonaan syyllistetty kipeäksi tulemisesta.

Tekee nykyään täysin selväksi että ei haluaisi olla edes kotona kun täällä on kipeitä ihmisiä. Kysyin että mitäs meinaa taas kun koululaiset tuo kotiin oksennustaudin. Lupasi pysyä " meistä" kaukana...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienon miehen olet itsellesi valinnut.

Vierailija
4/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun mieheni suuttuu minulle myös kun olen kipeä koska hän joutuu silloin huolehtimaan enemmän lapsesta. Tai ei edes joudu kun kiukuttelee ja minä hoidan itseni ja lapseni ja vielä hänet koska pakkohan sitä pillua on saada!!!

Vierailija
5/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut aikaisempia ketjuja, nämä on kipeitä tyyppejä, vaihtoon.

Vierailija
6/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sen kallio, ei pärjää, kun olet heikko.

Mietis, mitä tapahtuu, jos sairastut vakavasti? Ei se tue sua silloinkaan.

Vierailija
7/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan selviää vasta sitten, kun asutaan yhdessä ja nainen sairastuu. Naisilla ei edelleenkään ole kristallipalloa, joista näkisi, miten mies käyttäytyy monen vuoden jälkeen. Pitäisikö miesten aktivoitua ja kertoa tuosta hyvissä ajoin seurustelun alussa?

Vierailija
8/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin vahvaa laksatiivia (risiiniöljy Ruohonjuuresta, "ripsiin") miehen juomaan ja sitten vittuilua ja tympeitä katseita kun mies juoksee vessassa. Vessapaperi (ja talouspaperi, nenäliinat, savetit) vois olla sopivasti vähissä ja sitten lopussa. Erityisen ärsyttävää on vain yksi kerros vessapaperirullassa. Huutelet vaan et on siellä korvapuikkoja. Bideen liitoskohtaa voi löysyttää ettei vesi pärskimättä kulje hanuria kohti. Voi voi onko prinsessan massu pipi ja älä viitti esittää on oikein paikallaan.

Vierailija
9/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies jättää vaimonsa kylmästi, mikäli tämä sairastuu esimerkiksi syöpään. Ei tarvinne arvata, mitä sinun ukkosi tekisi, mikäli sinulle kävisi samoin. Miehet ovat itsekkäitä sikoja, perheen ikuisia lapsitähtiä, huomion keskipisteitä. Olet loukannut syvästi miehesi kunniaa ja tuottanut hänelle narsistisen haavan, kun olet kehdannut yrittää tunkea itsesi hetkeksi huomion keskipisteeksi täysin turhalla ja keksityllä sairastumisellasi.

Vierailija
10/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä varsin julmalta ja ilkeältä. Missä on myötätunto naista kohtaan, jonka pitäisi olla hänen elämänsä tärkein ihminen? Miten tällaiseen mieheen voi luottaa jatkossa, jos ja kun tulee jotain vaikeuksia? :(

Vierailija
11/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan selviää vasta sitten, kun asutaan yhdessä ja nainen sairastuu. Naisilla ei edelleenkään ole kristallipalloa, joista näkisi, miten mies käyttäytyy monen vuoden jälkeen. Pitäisikö miesten aktivoitua ja kertoa tuosta hyvissä ajoin seurustelun alussa?

Olen ajatellut, että tiedon miehestä saa selville aika nopeastikin hänen elämänarvoistaan, puheistaan ja käytöksestään muita ihmisiä (esim. heikossa asemassa olevia kohtaan). Ulkonäkö, omaisuus ja ura ei kerro mitään siitä, miten mies tulee sinua jatkossa kohtelemaan.

Vierailija
12/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ihmetyttää minuakin, koska itselläni herää tosi vahva hoivavietti, kun toinen on vähänkin kipeä. Yksi poikaystävä vaikutti tosi suuttuneelta kun sairastin, kai ajatteli minun vain kerjäävän huomiota, esittävän kipeää? Toisaalta sama ihminen puuskahteli vihasta, kun jossakin tilanteessa itkin. Heikkousko siinä pelottaa, vai onko heitä lapsena sairastaessa tai itkiessä toruttu ja pidetty huonosti, että malli tulee sieltä?

Vierailija
13/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, hauskoja kommenteja mut aihe aika kamala. Muistan että miehen lapsuudenkodissa kipeä ihminen eristettiin kipeistä omaan huoneeseen. Vessassa sai käydä, muutoin kipeälle ei puhuttu eikä huomioitu mitenkään. Kai mies pitää sitä jotenkin hyvänä tapana, muutoin kai tekisi toisin. Noh, kukin tavallaan, minusta vaan ei tunnu kivalta.

Vierailija
14/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

O/5

Vierailija
15/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä huomiota ja hoitamista flunssassa tms tarvitaan? Oon täällä monta kertaa hämmästellyt että suurinpiirtein mies ei saa mennä töihin, kun vaimolla on flunssa. Ei saa ainakaan jättää lasten kanssa kotiin

Itse haluan olla yksin. Ja jaksan hakea mehua ja paistaa munia. Nälkään en kuole. Ja lapset saa sivussa häärätä

T. Sh. Ehkä olen tottunut sairaampiin

Vierailija
16/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, hauskoja kommenteja mut aihe aika kamala. Muistan että miehen lapsuudenkodissa kipeä ihminen eristettiin kipeistä omaan huoneeseen. Vessassa sai käydä, muutoin kipeälle ei puhuttu eikä huomioitu mitenkään. Kai mies pitää sitä jotenkin hyvänä tapana, muutoin kai tekisi toisin. Noh, kukin tavallaan, minusta vaan ei tunnu kivalta.

Kyllähän kipeät yleensä omassa sängyssä pötköttelevät etteivät koko perhettä sairastuta. Toki palvelu pelaa sitten sinne huoneeseen. 

Vierailija
17/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Toivoisin että teillä kaikilla ois mun mies. :/

Se hoivaa, huolehtii ja järjestää kaiken. Ja ihan oma-alotteisesti.

Vierailija
18/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän kipeät yleensä omassa sängyssä pötköttelevät etteivät koko perhettä sairastuta. Toki palvelu pelaa sitten sinne huoneeseen. 

Juu. No täytyy lähteä " omaan sänkyyn" ja katsoa mitä mies tuumaa kun jätän lapset oman onnensa nojaan. Lähti ulos touhuamaan omiaan ja minä vahdin muksut ja kuolen sohvalle.

Siellä ei siis puhuttu kipeälle mitään, ei huomioitu mitenkään. Kai hänestä on kipeä vasta kun eristäytyy. Noh, koitetaan.

Vierailija
19/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. No täytyy lähteä " omaan sänkyyn" ja katsoa mitä mies tuumaa kun jätän lapset oman onnensa nojaan. Lähti ulos touhuamaan omiaan ja minä vahdin muksut ja kuolen sohvalle.

Siellä ei siis puhuttu kipeälle mitään, ei huomioitu mitenkään. Kai hänestä on kipeä vasta kun eristäytyy. Noh, koitetaan.

Niin ja äiti oli muuten yh, et en tiä miten on onnistunut kun lapset olleet pienempiä. En ole ikinä uskaltanut kysyä.

Vierailija
20/62 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastaako mies koskaan?Muista silloin antaa takaisin samalla mitalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi