Kysy 23-vuotiaalta aspergermieheltä
Kommentit (37)
Mikä oli lempiaineesi koulussa?
Onko sulla sisaruksia?
Onko perheessäsi muita aspergereja?
Millaisia kavereita sulla on (jos on)?
Mitä teet päivisin?
mitä opiskelet vai oletko jo töissä?
Onko asperger aiheuttanut sinulle vaikeuksia elämässä?
Milloin aloit epäilemään olevasi asperger-piirteinen? Miten asperger ilmenee sinulla?
Onko asperger diagnosoitu? Jos on niin missä?
Mitä mielenkiinnon kohteita sinulla on?
Aiotko vastata näihin kysymyksiin?
Joku sananvapautta vastustava näemmä poisti kysymykseni.
Mutta kysymykseni siis on, oletko koskaan ollut seksuaalisessa kontaktissa naisen kanssa?
Miksi et vastaa?
Millainen olit alaluokilla koulussa, oliko sinulla sosiaalisissa kontakteissa vaikeuksia, saitko raivareita pikkuasioista???
Ois kiva, et vastaisit joskus kun taas kerkeet, olen kiinnostunut aiheesta (:
Onko sinulla tärkeää pitää lupaukset?
1. Eipä oikein, änkytystä kyllä.
4. Ihan söpö omasta mielestäni.
5. En opiskele nyt mitään, töissä siivousfirmassa
6. Sosiaaliset vaikeudet
9. On 5-vuotiaana diagnosoitu. Lääkärin toimesta.
10. Psykologia, Murhainfo, kirjallisuus. Siinä muutamia. Rikosjutuista lueskelen aika paljon.
12. En ole ollut, haluja kyllä löytyy.
16. Pidän sitä tärkeänä.
3. Äikkä ja reaaliaineet. Mulla on pikkuveli. Isällä on melko varmasti asperger, samoin isän äidillä. Kavereita ei tällä hetkellä oikein ole, elämän aikana kavereita on kuitenkin ollut. Erittäin läheisiä kavereita, olen vain etääntynyt heistä. Töissä käyn päivisin.
Mikä sua kiehtoo rikosjutuissa? Millaisia sosiaalisia vaikeuksia sulla on?
Kiinnostaa niiden psykologinen puoli. Mulla on aika heikko itsetunto, todella vaikea lähteä liikkeelle näissä sosiaalisissa asioissa. Yleensä tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa kuitenkin ja musta pidetään.
Liittyykö aspergeriin aseksuaalisuus? Luulin ihastuneeni normaaliin mieheen, mutta tämä onkin kiinnostunut urheilusta, vaikka menisin kylään, eikä seksi kiinnosta tai muu hyväily yhtään. N45
Mistä sulla johtuu huono itsetunto sosiaalisissa asioissa?
Mulla on välillä vaikeuksia keksiä tilanteeseen sopivaa sanottavaa ja mun ilmeet ei oo aina tilanteeseen sopivia.
Onko sinulla ollut koskaan mutismia missään muodossa?