Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aivan järkyttävän ruma!

Vierailija
05.08.2017 |

Mitä voin tehdä?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu homma. Olen aivan kamalan ruma. Olin äsken kaupassa ja komea kassapoika tuijotti minua hymyillen. Tiuskaisin että tiedän olevani ruma. Ota kuva niin saat nauraa kotonakin. Poika änkytti jotain että ei ei vaan hän on nähnyt ennenkin minut ja halusi pyytää minut kahville. Lähdin juoksemaan itkien kaupasta. Miten joku voi olla noin julma.

Valita siitä inhottavasta pilkkaajasta kaupan johtoportaalle. Sietää saada potkut.

Vierailija
22/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lahtuminen rumaa naamaa kaunista. Vain vartalo tietenkin paranee, jos laihtuminen sujuu sen verran rauhalliseen tahtiin, ettei nahka jää roikkumaan sinne sun tänne velttona (vatsa, allit, reidet jne.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hymyä huulille. Olette todennäköisessti kaikki ihan tavallisen näköisiä ette rumia. Varmasti jops sieviä. Hymy kaunistaa kaikkia.

En oikein tajua tämän palstan tapaa peukuttaa alas päin ihan kannustavaa kommenttia.

En ole aloittaja, mutta ihan yhtä lailla koen itseni rumaksi (ja ei, älkää käskekö laihduttamaan, olen hoikka mutta yllätys yllätys hoikkakin voi olla ruma). Minua ärsyttää suunnattomasti jos joku väittää minua nätiksi, onhan minulla silmät päässä. Lisäksi tämä kommentoija ei edes ole nähnyt aloittajaa, mistä hän voi tietää? Jos ap kokee olevansa ruma, ei hänen mieltä saa varmasti muuttumaan satunnaisen käyttäjän jättämä epämääräinen kehu. Itsestäni se tuntuisi vain oman ongelmani vähättelyltä. Siksi alapekku.

Vierailija
24/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma täällä. Ikää 28 v ja en ole koskaan seurustellut. Kukaan mies ei myöskään ole koskaan ollut ihastunut muhun. Baareissa tullu ravattua 10 vuotta ja sen aikana tasan yksi mies on lähestynyt mua. Tuosta voi jokainen päätellä kuinka ruma olen. Olen jo luopunut toivosta saada koskaan parisuhdetta ja rakkautta. Onneksi osaan olla yksin. Olisi kamalaa olla läheisyysriippuvainen kun on näin ruma.

Anteeksi vain mutta tuota on miltei mahdoton uskoa. Miehenä uskoisinkin, mutta naisena... ei.

Mitäs uskomista siinä on? Täysin totta tämä. Miksi kusettaisin?

Ja tähän vielä jatkona että olen lahdesta kotoisin ja siellä ei siis kukaan ole koskaan lähestynyt. Tämä ainoa miehen osalta tapahtunut lähestyminen tapahtui tampereella kun olin siellä käymässä ja tuli käytyä baarissa. Lahdessa jossa siis baareissa käyn, ei kukaan ole lähestynyt. Ikinä.

Lahdessa on kyllä aika hyvä tarjonta naisia,kannattaisi kokeilla jostain kainuun suunnalta,kysyntää voisi olla ihan toisella lailla?

Vierailija
25/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt vieläkään ole lähimainkaan nätti, mutta aiemmin olin todella ruma. omaa itsetuntoani on kohottanut aivan valtavasti kun olen tehnyt pieniä kauneusoperaatioita: Leikkauttanut oikein ulkonevat hörökorvat "normaaleiksi" ja ottanut valkoiset posliinikuoret keltaisiin, vinksottaviin hampaisiini.

Tämän avauksen myötä varmaan tulee paskamyrsky kauneusleikkausten vastustajilta, mutta miettikää te sellaiset, miltä teistä tuntuisi kun ruma pääsee kerrankin elämässään tuntemaan itsensä edes jotenkuten siedettävän näköiseksi. Ei se ole keneltäkään - varsinkaan teiltä arvostelijoilta pois (arvosteluja ja pilkkaa olen aiemminkin rumuuteni vuoksi saanut joten aivan sama).

Vierailija
26/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Koulukiusattiin  poikien taholta niin etten voi olla suhteessa vaikka joku tykkäisikin :(

Voi sinua <3

Olet aivan hyvä ja riittävä, älä usko pahoja puheita :)

Kiitos

Vierailija
27/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin ruma. Minulla on epäviehättävä ja epäsymmetrinen levymallinen naama kuin orangilla, jossa on pienet tihrusilmät erittäin syvällä päässä ja lähellä tosiaan. Nenäni on epäsymmetrinen töpselin ja potun sekoitus, komeuden kruunaa töyssy nenänvarressa. Suuni on pieni, jossa suupielet ovat alaspäin.  Pääni on hassun kapea sivuilta ja otsa matala kuin neandertalilla. Silmäluomeni ovat raskaat ja koko kasvojenprofiili on ihan alaspäin valahtanut kuin bulldogilla. Minulla ei ole kunnollista ja kaunista leukalinjaa. Minulla on yläpurenta, ja sivuprofiilista katsottuna kasvoni näyttävät kasaan painuneelta. Iho on rasvaisen ja kuivan sekoitus näppylöineen ja suurine ihohuokosineen. Vartalo on roteva malliltaan, minulla on paljon selluliittiä etenkin reisissä ja pepussa. Myös raskausarpia on ympäri vartaloa. Riippuvat rinnatkin löytyvät. Ei liene suurikaan yllätys, etten ole koskaan seurustellut ja jopa oma äitini ei kykene kehumaan minua kauniiksi, vaan on todennut minun olevan "persoonallisen näköinen". Me kaikki tiedämme, että mitä tuo lause oikein tarkoittaa. Inhoan itseäni, minulla on erittäin huono itsetunto enkä tykkää olla valokuvattavana. Joudun helposti kiusaamisen kohteeksi.

Vierailija
28/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne miehet nyt ovat jotka kaipaavat naista...?

Vierailija
29/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama homma täällä. Ikää 28 v ja en ole koskaan seurustellut. Kukaan mies ei myöskään ole koskaan ollut ihastunut muhun. Baareissa tullu ravattua 10 vuotta ja sen aikana tasan yksi mies on lähestynyt mua. Tuosta voi jokainen päätellä kuinka ruma olen. Olen jo luopunut toivosta saada koskaan parisuhdetta ja rakkautta. Onneksi osaan olla yksin. Olisi kamalaa olla läheisyysriippuvainen kun on näin ruma.

Anteeksi vain mutta tuota on miltei mahdoton uskoa. Miehenä uskoisinkin, mutta naisena... ei.

Mä oon ihan perusnätti nainen, käynyt baareissa 5 vuotta eikä yksikään mies ole tullut juttelemaan, tarjoamaan drinkkiä, pyytämään tanssimaan tms. Ei yksi ainoakaan.7

Että usko pois vaan.

Vierailija
30/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava on ruma aina vaikka miten olisi Miss Universumin naama. Laiha on yleensä kaunis, paitsi jos on ruma naama.

Vierailija
31/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minäkin ruma. Minulla on epäviehättävä ja epäsymmetrinen levymallinen naama kuin orangilla, jossa on pienet tihrusilmät erittäin syvällä päässä ja lähellä tosiaan. Nenäni on epäsymmetrinen töpselin ja potun sekoitus, komeuden kruunaa töyssy nenänvarressa. Suuni on pieni, jossa suupielet ovat alaspäin.  Pääni on hassun kapea sivuilta ja otsa matala kuin neandertalilla. Silmäluomeni ovat raskaat ja koko kasvojenprofiili on ihan alaspäin valahtanut kuin bulldogilla. Minulla ei ole kunnollista ja kaunista leukalinjaa. Minulla on yläpurenta, ja sivuprofiilista katsottuna kasvoni näyttävät kasaan painuneelta. Iho on rasvaisen ja kuivan sekoitus näppylöineen ja suurine ihohuokosineen. Vartalo on roteva malliltaan, minulla on paljon selluliittiä etenkin reisissä ja pepussa. Myös raskausarpia on ympäri vartaloa. Riippuvat rinnatkin löytyvät. Ei liene suurikaan yllätys, etten ole koskaan seurustellut ja jopa oma äitini ei kykene kehumaan minua kauniiksi, vaan on todennut minun olevan "persoonallisen näköinen". Me kaikki tiedämme, että mitä tuo lause oikein tarkoittaa. Inhoan itseäni, minulla on erittäin huono itsetunto enkä tykkää olla valokuvattavana. Joudun helposti kiusaamisen kohteeksi.

Osaat kirjoittaa paremmin kuin monet täällä.

Vierailija
32/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ihan perusnätti nainen, käynyt baareissa 5 vuotta eikä yksikään mies ole tullut juttelemaan, tarjoamaan drinkkiä, pyytämään tanssimaan tms. Ei yksi ainoakaan.7

Että usko pois vaan.

Outoa kyllä on... Palstalta olen oppinut sen että kaikkia naisia ahdistellaan 24/7/365, ja siksi minun on nyt hieman vaikea uskoa että löytyisi naisia joita ei siis ahdistellakaan koko aikaa. Siksi ihmettelen :o

Vierailija
33/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 56-vuotias mies, joten naisia on tullut nähtyä ja katsottua. Elämäni aikana olen nähnyt yhden ruman naisen, ja hänestäkin teki vastenmielisen lähinnä käytös.

Jos istuu kotona voivottelemassa, niin eipä juuri ole mahdollisuuksia parinmuodostukseen.

Tukka kuntoon, säihkettä silmiin ja garderobi uusiksi.

Muista syödä terveellisesti ja liikkua, kohta siellä joku arkipäivän Adonis rupeaa sinua piirittämään.

Vierailija
34/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän rumia näkee aina tuolla ulkona. Ei mitään erikoista. Elämässä on muutakin

Vierailija
35/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 56-vuotias mies, joten naisia on tullut nähtyä ja katsottua. Elämäni aikana olen nähnyt yhden ruman naisen, ja hänestäkin teki vastenmielisen lähinnä käytös.

Jos istuu kotona voivottelemassa, niin eipä juuri ole mahdollisuuksia parinmuodostukseen.

Tukka kuntoon, säihkettä silmiin ja garderobi uusiksi.

Muista syödä terveellisesti ja liikkua, kohta siellä joku arkipäivän Adonis rupeaa sinua piirittämään.

Kiitos tästä Sinä komea mies! Kyllä, kuulostat erittäin komealta ja hyvännäköiseltä, ja jos tapaisimme, pitäisin sinua automaattisesti hyvännäköisenä. Olenhan kuullut miten kohtelet toisia ja miten puhut ihmisistä.

Komistus, nauti kesästäsi!

Vierailija
36/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaat kirjoittaa paremmin kuin monet täällä.

Kiitos, sanasi lämmittävät mieltäni.

28/36

Vierailija
37/54 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että usko pois vaan.

Outoa kyllä on... Palstalta olen oppinut sen että kaikkia naisia ahdistellaan 24/7/365, ja siksi minun on nyt hieman vaikea uskoa että löytyisi naisia joita ei siis ahdistellakaan koko aikaa. Siksi ihmettelen :o

No, ihmiskohtalot nyt tuppaavat vain olemaan erilaisia. On hyvännäköisiä naisia ja miehiä, jotka eivät löydä kumppania. Sekä rumia miehiä ja naisia, joilla on koko ajan joku jonossa. Sekä kaikennäköisiä miehiä ja naisia, joita esim. ahdistellaan.

Naisia on miljardeja tässä maailmassa. Aivan varmasti edes joku heistä voi olla kaunis ja yksinäinen, eikö?

Vierailija
38/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Koulukiusattiin  poikien taholta niin etten voi olla suhteessa vaikka joku tykkäisikin :(

Voi sinua <3

Olet aivan hyvä ja riittävä, älä usko pahoja puheita :)

Minulla samanlainen tausta, mutta kuinkas ollakkaan, kun muutin muualle pikkukunnasta (josta olin kotoisin) niin löytyi sellainen mies, jolle kelpaan juuri tällaisena kuin olen. Enkä minäkään kaunis ole, ainakaan omasta mielestäni.

Vierailija
39/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin oon naamasta susiruma, mutta kyllä tän kanssa pystyy elämään :) Keskittyy muihin asioihin... onhan se ennen vanhaan ollut varmasti helpompaa ilman kaikkea tätä kuvastoa ja somea ym. Rumuus on haava minussa mutta kaikilla tai ainakin useimmilla on omansa. Ei ole aina kauniitkaan onnellisia eikä rumat onnettomia.

Hyvin sanottu :D !

Vierailija
40/54 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Ainakin sulla on kirjallisia lahjoja. 

Ajattele, jos olisi ruma idiootti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi