Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka pian harrastit seksiä synnytyksestä?

Vierailija
05.08.2017 |

.

Nainen, kuinka pian harrastit seksiä synnytyksestä?

Vaihtoehdot

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko.

Vierailija
2/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta

Vierailija
4/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 päivää

Vierailija
5/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 8-9 kk. Pahat repeämät synnytyksessä.

Vierailija
6/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka olette harrastaneet seksiä tosi lyhyen ajan päästä synnytyksestä, oliko teillä ihan normaali alatiesynnytys?

Vierailija
7/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 päivää, sektio.

Vierailija
8/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan parin päivän kuluessa, kolme normaalia alatiesynnytyksiä, ei repeymiä. 

Jälkivuotohan tietysti oli vielä tuolloin, mutta minulla aika niukasti. Pienet repeämät eivät yleensä haittaa, olen ystävältäni kuullut, mutta pari viikkoa silloinkin on hyvä rauhoittaa seksielämä, jos on ommeltu. 

Vierailija
9/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ei ole kyse fysiologisesta puolesta, vaan äitiä (ei aina isääkään) huvita seksi synnytyksen jälkeen vähään aikaan. 

En tiedä, onko tilastoja asiasta, mutta pari kuukautta lienee ihan tavallinen tauko. 

Tosin on niitäkin, jotka eivät malta edes synnäriltä poistua. Yllätettiin yksi pariskunta vaatevarastosta muutama vuosi sitten :D

Vierailija
10/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta 5vk, alatiesynnytys ja pari tikkiä, mutta jälkivuoto kesti pitkään. Toisesta 7kk, alatiesynnytyksestä toivuin hetkessä eikä tullut repeämiä tai mitään, mutta vauva itsessään oli niin vaativa, eikä meillä ollut mitään lastenhoitoapua, että ei juuri ollut tilaisuuksia tai jaksamista seksiä harrastaa, ennenkuin vauva alkoi nukkumaan paremmin.

Vierailija
11/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran harrastanut seksiä naisen kanssa joka oli pari viikkoa aiemmin synnyttänyt.

Hyi helvetti mikä löyhkä siitä naisesta lähti, liekö ollut mätääntynyt, mutta sen jälkeen en enää suostunut edes häntä tapaamaan.

Hirveä kokemus.

Vierailija
12/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin vastata tuohon kyselyyn, mutta se ei ottanut vastaustani.

Meillä oli seksiä 20 päivää synnytyksen jälkeen eli alle kuukausi synnytyksestä. Mulla oli alatiesynnytys, mutta mulle tehtiin välilihan leikkaus, joten sentään pari viikkoa piti toipua ennen seksiä. Haava oli tosi kipeä ekat pari viikkoa ja sen jälkeen helpotti. Mulla oli vielä ekalla seksikerralla jälkivuotoa, joten käytimme kondomia. Jälkivuoto pitkittyi yli kahden kuukauden mittaiseksi. Kävi ilmi, että kohtuun oli jäänyt vähän istukkaa, joka ylläpiti vuotoa. Tulehduksen oireita ei ollut eli ei ehtinyt edetä kohtutulehdukseksi.

Vierailija
13/13 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran harrastanut seksiä naisen kanssa joka oli pari viikkoa aiemmin synnyttänyt.

Hyi helvetti mikä löyhkä siitä naisesta lähti, liekö ollut mätääntynyt, mutta sen jälkeen en enää suostunut edes häntä tapaamaan.

Hirveä kokemus.

No ei varmasti ollut mädäntynyt, mutta jälkivuoto aiheuttaa kyllä aika metkan hajun. Vähän kuin kuukautiset, mutta imelämpi. Mäkin ensin kuvittelin, että onko kyseessä tulehdus, kun haju oli niin ihmeellinen, mutta lääkäri totesi kaiken olevan ihan normaalisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi