Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin paaston, elämäni paras päätös!

Vierailija
04.08.2017 |

Elikkä aloitin maanantaina paaston, jolloin juon vain vettä, kivennäisvettä ja vihreää teetä. Ei mitään muuta! Olo on mitä mahtavin, nälkä tulee ja menee, eikä ole lainkaan vaikea kestää. Ruokaa kyllä tekee mieli, mutta en ole ollut lähelläkään sortumista. Paino on pudonnut reilusti joka päivä, nyt yhteensä 6,3kg. Tätä toteutetaan lääkärin valvonnan alaisena, ja suunniteltu on yhteensä 14 päivän pituista jaksoa jonka jälkeen pikkuhiljaa aloitetaan syöminen!

Suosittelen! Onko muita joilla kokemuksia paastosta?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
22/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Haluun kuulla lisää kokemuksia 😊

Tänään taas pudonnut paino - 1,3kg eiliseen!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukisit mitä suolihuuhtelu on. Outoa ettei lääkäri siitä puhunut.

Itse paastosin kerran nuorena mutta se oli liikaa ja meinasin pyörtyä, olen haaveillut uudestaan kokeilemisesta. Tsemppiä ap

Vierailija
24/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein teet suolihuuhtelun?

En tee suolihuuhteluita lainkaan 😊

Ap

Suolihuuhtelun tekemättä jättäminen voi heikentää oloasi.

Suosittelen tekemään :)

Vierailija
25/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule kyllä sun pitäisi suolihuuhtelut tehdä. Vanhat myrkyt pois kropasta jumittamasta.

Sitten sulla vasta hyvä olo tuleekin ja päänsäryt loppuu.

Nyt äkkiä ostamaan letku ja toimiin. Olo paranee ja iho kirkastuu kun elimistösi puhdistuu.

Vierailija
26/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastodokumentti

Vierailija
27/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, oon lukenut suolihuuhtelusta ja lääkärin mielestä ei välttämätöntä 😊 Mulla ei ole pää kipeä, ainoastaan verenpaine hiukan alhainen ja sen vuoksi huimaa. Huuhtelut ei tunnu omalta jutulta tai minusta tarpeellisilta. Suoli kyllä toimii, vaikka tietysti oikein mitään ei tule. Muutaman päivän välein ulostenestettä, joka väriltään ja hajultaan ihan normaalia 😀

Ap

Vierailija
28/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elimistön varsinaiselle puhdistumiselle ei ole mitään tieteellistä näyttöä, joka tukisi suolihuuhteluita. Uloste peräsuolessa ei ole myrkkyä, ja huuhtelulla ainoastaan se sieltä lähtee. Tulee kyllä itsestäänkin. Ja virtsassa tulee kuona-aineet ulos 😊 ne poistuvat myrkyt on rasvaan varastoituneita aineita, jotka poistuu. Muuten elimistö kyllä puhdistaa itseään paaston ulkopuolellakin.. Ja ihoni on kuulas ja kirkastunut nytkin 😊

Ap

Vierailija
29/29 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upsis