Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitin paaston, elämäni paras päätös!

Vierailija
04.08.2017 |

Elikkä aloitin maanantaina paaston, jolloin juon vain vettä, kivennäisvettä ja vihreää teetä. Ei mitään muuta! Olo on mitä mahtavin, nälkä tulee ja menee, eikä ole lainkaan vaikea kestää. Ruokaa kyllä tekee mieli, mutta en ole ollut lähelläkään sortumista. Paino on pudonnut reilusti joka päivä, nyt yhteensä 6,3kg. Tätä toteutetaan lääkärin valvonnan alaisena, ja suunniteltu on yhteensä 14 päivän pituista jaksoa jonka jälkeen pikkuhiljaa aloitetaan syöminen!

Suosittelen! Onko muita joilla kokemuksia paastosta?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Rasvis! Uutta kulmaa kehiin, vanhat alkoi vähän väsyttää 😂😂😂

Vierailija
2/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen kyllä lihava mut tuskin se keneksi luulet 😊

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo voi olla terveellistä? Et saa juuri mitään vitamiineja. Harrastatko mitään liikuntaa tuon aikana? Ja mikä paaston idea on?

Vierailija
4/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko juoda siis ns. kuplavettä?

Vierailija
5/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen kyllä lihava mut tuskin se keneksi luulet 😊

Ap

Rasvis, sinä vanha hopeasössö 😂😂😂

Vierailija
6/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkä aloitin maanantaina paaston, jolloin juon vain vettä, kivennäisvettä ja vihreää teetä. Ei mitään muuta! Olo on mitä mahtavin, nälkä tulee ja menee, eikä ole lainkaan vaikea kestää. Ruokaa kyllä tekee mieli, mutta en ole ollut lähelläkään sortumista. Paino on pudonnut reilusti joka päivä, nyt yhteensä 6,3kg. Tätä toteutetaan lääkärin valvonnan alaisena, ja suunniteltu on yhteensä 14 päivän pituista jaksoa jonka jälkeen pikkuhiljaa aloitetaan syöminen!

On kokemuksia ja pelkästään hyviä. Ylipainoa minulla tosin ei ole todettu, mutta ovat olleet virkistäviä kokemuksia kaikin puolin. Menestystä paastollesi!

Vierailija
7/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet idiootti. Syö rasvaa.

Rasvis... 😂😂😂

Vierailija
8/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo voi olla terveellistä? Et saa juuri mitään vitamiineja. Harrastatko mitään liikuntaa tuon aikana? Ja mikä paaston idea on?

Paasto on keholle luonnollinen tila 😊 ihmisenkin keho on geneettisesti ohjelmoitu kestämään ravinnottomuutta! Näin lyhyessä ajassa vitamiinien puutosta ei ehdi syntyä, ainakaan merkittävissä määrin. En harrasta liikuntaa, verenpaine laskee paaston vaikutuksesta joten huimaa. Jaksan kuitenkin hyvin normaalit asiat, kuten kodinhoidon, lapsen hoidon ja pyöräillen kaupassa käynnin (noin 2km) 😊 minulle paaston ideana on eheyttää kehoa, pelkkä laihdutuskuuri tämä ei ole ja elämäntapamuutos on tehty jo vuosi sitten. Suosittelen katsomaan youtubesta Ylellä aikoinaan esitetyn dokumentin paastosta 😊

Ap

Vierailija
9/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko juoda siis ns. kuplavettä?

Juu, hiilihapotettua maustamatonta vettä 😊 kivennäisiä siinä on.

Ap

Vierailija
10/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutama vuosi sitten kahdesti vuodessa 5-7 päivän mehupaastolla. Join valmistamiani vihermehuja ja vettä.

Paaston alussa muutaman päivän jälkeen olo koheni. Minulla ei ollut erityisen hyvä olo paastotessani, mutta ihan siedettävä.

Olisi ihana olla jälleen paastolla, mutta kovin stressaavassa elämäntilanteessa se ei oikein sovi minulle. Paaston aikaan stressin, kiireen ja negatiivisen ilmapiirin tuntee normaalia voimakkaammin.

Tsemppiä paastoon Ap :)

Vierailija
11/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kokemuksia ja pelkästään hyviä. Ylipainoa minulla tosin ei ole todettu, mutta ovat olleet virkistäviä kokemuksia kaikin puolin. Menestystä paastollesi!

Kiitos! 😊 💪

Ap

Vierailija
12/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paasto on keholle luonnollinen tila 😊 ihmisenkin keho on geneettisesti ohjelmoitu kestämään ravinnottomuutta! Näin lyhyessä ajassa vitamiinien puutosta ei ehdi syntyä, ainakaan merkittävissä määrin. En harrasta liikuntaa, verenpaine laskee paaston vaikutuksesta joten huimaa. Jaksan kuitenkin hyvin normaalit asiat, kuten kodinhoidon, lapsen hoidon ja pyöräillen kaupassa käynnin (noin 2km) 😊 minulle paaston ideana on eheyttää kehoa, pelkkä laihdutuskuuri tämä ei ole ja elämäntapamuutos on tehty jo vuosi sitten. Suosittelen katsomaan youtubesta Ylellä aikoinaan esitetyn dokumentin paastosta 😊

Ap

Hei, olen se joka kysyi hiilihapotetusta vedestä. Onko se paastossasi sallittu, siis?

Itselläni useampia 7-11 päivän paastoja takana, joista pelkästään hyviä kokemuksia. Olen tosin perusterve ja normaalipainoinen, hakenut paastoista vireystilan kohentamista ja siinä onnistunut. Ovathan ne omanlaisiaan matkoja.

Vierailija
13/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein teet suolihuuhtelun?

Vierailija
14/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei! Tämä on sössö.

Vierailija
15/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut muutama vuosi sitten kahdesti vuodessa 5-7 päivän mehupaastolla. Join valmistamiani vihermehuja ja vettä.

Paaston alussa muutaman päivän jälkeen olo koheni. Minulla ei ollut erityisen hyvä olo paastotessani, mutta ihan siedettävä.

Olisi ihana olla jälleen paastolla, mutta kovin stressaavassa elämäntilanteessa se ei oikein sovi minulle. Paaston aikaan stressin, kiireen ja negatiivisen ilmapiirin tuntee normaalia voimakkaammin.

En ole ap, mutta tuosta stressista kiireestä ja negatiivisuudesta oma kokemukseni on kuin näläntunteesta: ne toteaa, mutta antaa mennä ohi siinä tilanteessa tarpeettomina. Valintoja, valintoja. Kai siinä ollaa jossain survival moodissa sitten eli vain välttämättömin ja eteeenpäinvievä hyväksytään mukaan.

Vierailija
16/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvis, sinä vanha hopeasukka 😂😂😂

Vierailija
17/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kiitos ap, olitkin vastannut kivennäisvesikysymykseen. Hiilihappo siis askarrutti. T. 13

Vierailija
18/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä uskomattoman vaikuttava kokemus ollut jo nyt 😊 olen iloinen että löysin lääkärin joka ei tyrmännyt ideaa vaan oli kiinnostunut tukemaan minua! 😊

Ap

Vierailija
19/29 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein teet suolihuuhtelun?

En tee suolihuuhteluita lainkaan 😊

Ap

Vierailija
20/29 |
04.08.2017 |