Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta 2v erosta eikä mulla ole ollut ketään.

Vierailija
04.08.2017 |

Kerran join liikaa ja pussailin. Säälittävää. Miten neljävitoset oikein tapaa uusia ihmisiä? Vai onko elämä jo ohi?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu...tosin minulla jo kohta 2,5 vuotta

Vierailija
2/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro jos keksit vastauksen. Olen nelikymppinen mies ja sama ongelma. Heli Vaarasen mukaan harrastukset ja sosiaaliset tapahtumat on hyvä paikka naisille, kunhan muistaa tehdä selväksi että on vapaa ja lähestyttävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on jo 2,5 vuotta, ja oikeastaan vasta nyt alkaa tuntua että vois halutakin jonkun. Pon kyllä paljon nuorempi. Mutta kyllä sitä ehtii niin kauan kun on elämää

Vierailija
4/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erosta jo 3.5 vuotta eikä myöskään ole ollut ketään. Olen 48v. Kauhea rakkaudenkaipuu olis, mutta kun ei ole ketään vaan...nyyh!

Vierailija
5/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena on turha itkeä kun netti on pullollaan miehiä jotka haluaisi pariutua. Siinähän valitsette.

Vierailija
6/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosta 10h sisään jo ryvetin aisaa vieraassa suossa.

Vierailija
7/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap ja muut. Älkää huoliko, kyllä te jonkun löydätte. Mun räväkkä mummonikin kuulkaas iski sitten miehen hautuumaalta. Mummo opetti minulle, ettei koskaan ole liian myöhäistä.

Vierailija
8/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap ja muut. Älkää huoliko, kyllä te jonkun löydätte. Mun räväkkä mummonikin kuulkaas iski sitten miehen hautuumaalta. Mummo opetti minulle, ettei koskaan ole liian myöhäistä.

Oliko edes toinen osapuoli vielä elossa?

Vierailija
9/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä onneksi oli sekä mummoni, että hänen uusi mies elossa. :D

Vierailija
10/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän lohduttavaa kuulla että on muitakin. Tuntuu että "kaikki muut" kaverit löytävät uuden suhteen. Jospa meistäkin joku kohta :) ap

Vierailija
11/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä onneksi oli sekä mummoni, että hänen uusi mies elossa. :D

:D hauska...pitääköhän munkin mennä hautuumaalle leskiä bongailemaan? N48

Vierailija
12/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 2 vuotta ole vielä mitään.

Vierailija
13/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosta 10h sisään jo ryvetin aisaa vieraassa suossa.

Veikkaan, että erosi johtui siitä että olit ryvettänyt sitä jo aiemminkin:( N48

Vierailija
14/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla erosta 1 v 10 kk. Nyt alan olemaan omilla jaloillani ja peiliinkin ole katsonut. Ikää myös 45 v. Oli minulla tässä pikainen sutina itseäni nuoremman miehen kanssa, mutta vakavampaan en ole vielä pystynyt. Ehkä kohta 😀

Vierailija
15/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei 2 vuotta ole vielä mitään.

Miksi vähättelet? Vaikka joku olisi 20 vuotta yksin, niin kaksikin vuotta ON pitkä aika ilman yhtään halausta, seksiä, silittelyä, sylittelyä. Tunnetta siitä että itsellä on joku merkitys, tunnetta siitä että on jollekin tärkeä.

Vierailija
16/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu.ex-miehellä jo kolmas suhde menossa. Olen kyllä ollut ihastunut mutta en saanut vastakaikua. Nyt on tosi kova kaipuu läheisyyteen. Harkitsen jopa yhdenillanjuttua vaikka sellainen ei ole ennen kiinnostanut. Oon 30v sinkkunainen.

Vierailija
17/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskin tässä pari päivää sitten suureksi hämmästyksekseni että mun erosta on jo 5 vuotta! Luulin että 3-4. Odotan molemminpuolista ihastumista, en halua palloa jalkaan jonkun ei-niin-kiinnostavan kanssa. Olen 10 vuotta aloittajaa nuorempi.

Vierailija
18/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muuten oo kamalaa, että tulee ero parin vuosikymmenen jälkeen? Mä ihan oletin, että olisin ollut mieheni kanssa koko elämän, mutta hänpä halusi villiä seksiä erään naisen kanssa ja siihen päättyi 25 vuoden liitto. Minulta sai kyllä kaiken, mutta seksipedoksi minusta ei ollut - normiseksiä oli kyllä aina, eikä se koskaan  loppunut meidän suhteessa. N48

Vierailija
19/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta ei ole vielä mitään voi tarkoittaa myös, että toivoa ei ole menetetty, useilta menee niin kauan eron jälkeen.

Minä 45 v aloin nettideittalla 2 v eron jälkeen, ja 4kk meni kunnes löysin miehen, jonka kanssa olen nyt seurustellut kohta vuoden.

Tsemppiä ap ja muut, paljon on muutakin eronneita vapaalla jalalla ja siis löydettävissä.

Vierailija
20/21 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös toista vuotta yksin. Useimmiten olen tottunut tilanteeseen, mutta välillä yksinäisyys tuntuu tosi musertavalta.