Mistä apua juopolle?
Se juoppo olen minä. Pieni nainen joka juo olutta janoonsa. Hävettää ihan hirveesti.
Kommentit (13)
Jos juomisesi häiritsee normaalia elämääsi niin ota yhteyttä A-klinikkaan.
Tsemppiä! ei tarvitse hävetä mitään, ole ylpeä itsestäsi, miten rohkeasti uskalsit kirjoittaa ja kertoa tilanteesta.
Otat yhteyttä terveyskeskukseesi. Sieltä opastavat lisää.
No et sä kyllä janoon juo. Oletko työtön, vai miksi juot? Mäkin join liikaa, kun ei ollut muuta tekemistä. Sain työpaikan ja nyt on muutakin sisältöä elämässä. Minkä ikäinen olet ja miksi oikeasti juot?
Ota yhteyttä jos haluat kaljoista eroon. Siinä voin auttaa.
Rakas Ap, sä pystyt siihen että haet tukea ja apua, uskon suhun. Nyt apua hakemaan ja kierre katkaisemaan. Ole vahva! Susta on vaikka mihin, olethan sisukas ja sitkeä suomalainen nainen. Me pärjätään aina
Ei ole helppo hakea apua. Äitini veti viinaa ja lääkkeitä. Voi, miten häpesin sen toilailuja ja nyt äidin kuoleman jälkeen itse haen helpotusta oluesta. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole helppo hakea apua. Äitini veti viinaa ja lääkkeitä. Voi, miten häpesin sen toilailuja ja nyt äidin kuoleman jälkeen itse haen helpotusta oluesta. T:Ap
ymmärrän, eise ole helppoa, mutta uskalla hakea. se auttaa niin paljon SINUA. Sä olet tehnyt jo nyt isoja askeleita asian eteen. Omista selvitymisesi elämässä ja alkoholista ennen kaikkea itsellesi mutta myös äidin muistollesi. Hän on varmasti hyvin ylpeä kun tytär pitää itsestään huolta, näin mä uskon. Pienin askelin, mutta oikeaan suuntaan. Tsemppiä hurjan paljon!!
Noh muutama olut illassa on sinne tai tänne.
En edes muista, koska olisin ollut päivän juomatta. Tänään mies tuli töistä kolmelta ja olin jo juonut 6 olutta ja kulauksen viinaa, kun oluet loppu. En edes ikinä juo viinaa ja mieskin sanoi jo olevansa huolissaan. En ymmärrä mitä mulle on tapahtunut. T:Ap
Ammattiauttajalta alkuun, mutta pitkäaikainen apu ei löydy mistään muualta kuin peilistä katsovasta ihmisestä.
ainakin olet tilanteesta perillä ja mietit juotko liikaa. ei olutta sovi janoonsa juoda, vettä juodaan silloin. jos tilanne vaatii apua, hienoa kun kirjoitit. etsi kotikaupungistasi vaikka aa-kerhoa, jonne voisit mennä ryhmään juttelemaan toisten kanssa ja saamaan vertaistukea. älä jää yksin!