Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juon taas kaljaa

Vierailija
04.08.2017 |

Taas on edessä yksinäinen viikonloppu ilman naista. Kun ei teille naisille kelpaa kiltti ja kunnollinen mies. Kalja on ainoa toimiva lääke naisenpuutteeseen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kaljaa juomalla ei ainakaan saa naista. Hop hop ihmisten ilmoille sieltä.

Vierailija
2/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäki juon kaljaa atm. Ja mulla on kiltti ja kunnollinen mies. Kun se tulee töistä valmistan meille herkkuaterian. Illemmalla grillaan hälle jos nälkä herää tai sitten säästetään grillaus huomiseen. Heti kun hän astuu ovesta sisään saa ison halin ja pusun. Kas näin sitä käy oikeesti kilteille ja kunnollisille miehille. Ei muka kilteille kilttimiehille. Seksiäkin saa jos tekee mieli, minä olen jo valmistautunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies se vaan suutelee kylmää oluttölkkiä. Jännämies taas suutelee nuoren naisen häpyhuulia jonka jälkeen karvaiset pakarat rytmikkäästi nousevat ylös alas opiskelijatytön uikuttaessa.

:'-( *suuudelma ja kulaus*

Vierailija
4/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oispa kaljaa!!!!!

Vierailija
5/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis, veliseni!

Vierailija
6/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kaljaa, mutta Crowmoorin ekstrakuivaa löytyy. Kohta sihahtaa auki.

T: Toinen kilttimies

Vierailija
7/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on edessä yksinäinen viikonloppu ilman naista. Kun ei teille naisille kelpaa kiltti ja kunnollinen mies. Kalja on ainoa toimiva lääke naisenpuutteeseen.

Kaljalla oma eksänikin aloitti ja ajan mittaan hänestä kehkeytyi aito alkoholisti.

Vierailija
8/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies synkällä matkalla kohti kirroosia.

Vierailija
9/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juon minäkin ja itkettää, koska se on mulle jo ongelma. Haluan lopettaa mutta en pysty. Mieskin sanoi tänään olevansa huolissaan. Surullista.

Vierailija
10/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo kaljaa, mutta Crowmoorin ekstrakuivaa löytyy. Kohta sihahtaa auki.

T: Toinen kilttimies

nyt iski siiderikateus!!! damn

Vierailija
11/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin tykkään juoda kaljaa mutta ei se naisen puutteeseen auta kyllä tippaakaan - jos ei lasketa sitä, että kännissä voi hetken aikaa tuntea olevansa hyvännäköinen, fiksu ja filmaattinen ihminen joka kyllä pystyy mihin vaan, jos elämä ei vaan olis niin perseestä.

Vierailija
12/12 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ihana kilttimies, ajattelen Sinua...