Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen vanhemmat ensimmäisen kerran, äiti ei juuri jutellut mulle

Vierailija
04.08.2017 |

Asumme miehen kanssa eri kaipungeissa, olemme olleet pian vuoden yhdessä.
Olemme melkein 40-vuotiaita, mies muutaman vuoden nuorempi.

Eilen tapasin miehen vanhemmat ensimmäisen kerran. Isä oli ystävällinen ja jutteli mukavia. Äiti hymyili kyllä ystävällisesti, mutta vaikutti jotenkin "järkyttyneeltä" ja varautuneelta. Ei ottanut itse mitään kontaktia ja vastasi mulle lyhyesti.

Tapaaminen oli kaupungilla ja aika lyhyt. Ovat itse aiemmin pyytäneet saada tavata.

Pitääkö tästä äidin käytöksestä nyt tulkita jotain?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on vanhin poika juuri kolmikymppinen. 

En haluaisi, että minulle esiteltäisiin lähes kymmenen vuotta vanhempi kumppani. 

Ihan jo biologisista syistä. On huomattavan epätodennäköistä, että tulee lapsia. Tietysti, jos kumpikaan ei halua, niin asia ok. 

Ja jotenkin kehittymättömänä mentaalisesti pitäisin naista, joka iskee kyntensä noin nuoreen mieheen. 

Tälle sata alapeukkua, tiedän. Mutta uskon, että monet viisikymppiset äidit tuntevat samoin., 

Kuulostat hirveältä anopilta. Eiköhän kolmekyppinen osaa tehdä omat ratkaisunsa.

Vierailija
42/45 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tämä anoppiehdokas miettii ikääsi. Ehkä ei siksi ettei luultavasti tule saamaan lapsenlapsia. Vaan siksi että arvelee poikansa haluavan tulla isäksi jossain vaiheessa. Ja sinun kanssa ei ehkä onnistu.

Edelleenkään kaikki ei halua lapsia, miksi tätä on niin vaikea käsittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
08.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea se kai sanoa, miksi mahd. anoppi oli hiljainen. Sanoisin kuitenkin, että tässä vaiheessa on hyvä jos hän on ystävällinen. Ettehän vielä tunne toisianne ja joskus tutustumiseen menee aikaa. En pohtisi tuota liiaksi, alkuhan oli ihan hyvä.

Vierailija
44/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ldlf

Vierailija
45/45 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit tulkita että hän oli ujo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi