Ahneudesta räppäävä Paleface
Nostaa 17000 euron kokouspalkkion suomi100 projektissa, vaikkei edes osallistu kokouksiin. Siinä lierouspotentiaalia vaikka poliitikoksi.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Lähde?
Ettekö ihan oikeasti lue muuta kuin vauva palstaa?
Suomi 100v. Laulaakohan rautiaisen stinde sen oman biisinsä? Laatta tulee lentämään.
Tekis räppin et miten sorruin rahanahneuteen. Eikö pankinjohtajan pojalla rahaa riitä kun kaikki roposet pitää k.settaa valtiolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tätähän sosialismi on, rahaa pumpataan omalle porukalle. Tottakai kaikki ottaa sen mikä irtoaa.
Ei se ole sosialismia, vaan nepotismia.
Käytännössä nuo ovat osoittautuneet samaksi asiaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tätähän sosialismi on, rahaa pumpataan omalle porukalle. Tottakai kaikki ottaa sen mikä irtoaa.
Ei se ole sosialismia, vaan nepotismia.
Käytännössä nuo ovat osoittautuneet samaksi asiaksi.
Aah, ainoastaan sosialistit harjoittavat nepotismia, esim. Trump ei. Trump siis on sosialisti, olisi minua kyllä hämännyt, luulin, että Trump on kapitalisti/uusliberalisti.
Kyseisen räppärin kaveri leikkasi Puotilasa vanhan miehen kurkun auki.
Vierailija kirjoitti:
Kyseisen räppärin kaveri leikkasi Puotilasa vanhan miehen kurkun auki.
Niin, ja seura tekee kaltaisekseen...
Paleface on kommunistien jalointa älymystöä, mikä ei jää huomaamatta kun näkee yhden hänen ulostulonsa.
Mammathan ei ottais 17000e ilmaista rahaa missään tapauksessa jos tarjolla olisi
Köyhä
Kateus kirjoitti:
Mammathan ei ottais 17000e ilmaista rahaa missään tapauksessa jos tarjolla olisi
Köyhä
Tottakai ottaisin, mutta mä en päästäkään samaa tuubaa suustaan kuin tämä tekopyhä punikki. Olen rehellisesti itsekäs ja ahne.
Lauttasaaren arvoalueella asuva Palenaama. Tämä lauttasaaren RobinHood vois sitten lahjoittaa k.usettamansa kokouspalkkiot vaikka Veikko Hursti säätiölle. Ainoa oikea köyhien asialla oleva säätiö
Minä ja Karri emme suostu pelkäämään teitä katkerat palstamammat!
Ovathan ne saaneet ja toteuttaneet loistavia suomijuhlaideoita, kuten ajellaan koodaribussissa Afrikassa sellaisiin paikkoihin, joissa ei ole sähköä. Mutta jospa ne afrikkalaiset eivät ole bussiakaan koskaan nähneet, niin varmaan ilahtuvat sen ilmestymisestä paikkakunnalleen.
Ja entäs ne mitalit, siis niin kuvaa varsinkin Suomen historiaa, ne mustat ja valkoiset kädet ja muut vastaavat.
Ja eikös ne kuuluisat kaarnaveneetkin olleet mahdottoman hieno innovaatio, ainakin tuntui ulkomaisessa lehdistössä hauskaa olevan, suorastaan huippukoominen bisnessidea, Suomi nousuun. (en nyt ole varma, kuuluiko tämä siihen suomi100-projektiin).
On sitä rahaa laitettu turhempaankin, ehkä parasta olisi ollut, jos eivät olisi yhdessäkään kokouksessa käynyt yksikään jäsen, olisi rahanmeno ollut vähäisempää.
Suomi 100bileet, jossa pilkataan suomalaisia ja unelmoidaan t*rviksista.
Kai se vajaaälyinen Pale murhaaja-t*urvis-kamunsa ottanut mukaan Suomibileisiin?
Ai mut kun ei se itsekään viitsi osallistua.
Älkää nyt jaksako jauhaa siitä koodaribussista. Ideana se on ihan hyvä vaikka toteutuksessa varmaan onkin jotain joka seuraavalla kerralla muutettaisiin. Ainahan noissa projekteissa on. Idea ja toteutushan on opiskelijoiden joten osittain tuo menee opiskelijaprojektinakin.
Hinnaltaan se kuitenkin on pelkkiä sohvatyynyjen välistä löytyneitä pikkukolikoita jos verrataan bileiden kokonaissummaan eli kaikkiin juhlavuoden nimissä jaettuihin rahoihin. Pelkästään toimikunnan hallituksen kokonaispalkkiota maksetaan moninkertaiseti koko koodaribussiprojektin hintaan verrattuna.
Sähkön oleminen ja olemattomuuskin on aika suhteellista. Jossain syrjäisemmillä kylillä sähköä saadaan generaattoreilla tai vaikka auton latureilla. Olen myös nähnyt esim. radioita joissa on veivigeneraattori eli käsin veiviä pyörittämällä ladataan akkua että humppa soi hetken.
Kuuluu samaan sarjaan Lipposen emännän kanssa, puheiden tasolla ollaan niin köyhien puolustajaa että mutta käytännön tasolla kahmitaan massia omaan taskuun minkä ehtii.
Vierailija kirjoitti:
Kuuluu samaan sarjaan Lipposen emännän kanssa, puheiden tasolla ollaan niin köyhien puolustajaa että mutta käytännön tasolla kahmitaan massia omaan taskuun minkä ehtii.
Tuo pätee kaikkiin demareihin.
Tällä hetkellä Paleface ollut poissa 23:sta kokouksesta ja silti saanut n.15000€ lapaan,
eniten naurattaa nuo Paleface fanit jotka pitää ukkoa sankarinaan,en tiedä kumpaa naurattaa enemmän,minua vai Karria