Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cerazette ja pitkään jatkunut vuoto, lopetan pillerit?

Vierailija
04.08.2017 |

Kuukautiset alkoi viikon etuajassa ja vuotoa kestänyt jo 10pv. Jos lopetan pillerit niin loppuuko vuoto?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla jatkui vuoto koko ensimmäisen liuskan ajan ja runsaana. Toisen liuskan aloitettua loppui eikä ole sen jälkeen ollut kuukautisia. 3 kuukautta pitäisi syödä pillereitä, jotta tiedät sopivatko ne sinulle. 

Vierailija
2/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt itse Cerazettea pari vuotta suht ongelmitta. Noin kolmen viimeisen kuukauden aikana alkoi olla ihmeellisiä välivuotoja tosi paljon. Kyllästyin ja jätin pois, kun halusin testata johtuuko pillereistä. Kierto palautui normaalin säännölliseksi heti. Eli vaihtoon menee minulla tämä merkki jatkossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla jatkui vuoto koko ensimmäisen liuskan ajan ja runsaana. Toisen liuskan aloitettua loppui eikä ole sen jälkeen ollut kuukautisia. 3 kuukautta pitäisi syödä pillereitä, jotta tiedät sopivatko ne sinulle. 

En mitenkään voi kolmea kuukautta odottaa vuodon loppumista. Sentään vuoto on vähentynyt ja muuttunut ruskeaksi, onkohan sekään merkki siitä että pian loppuisi...

Jos lopetan pillerit niin loppuuko vuoto pian sen jälkeen?

Vierailija
4/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten jatkan siihen asti että saan uudet pillerit tilalle. Saankohan ne heti vai käskevätkö käyttämään ensin sen kolme kuukautta näitä?

Vierailija
5/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilin kanssa noita 3 kuukautta. Koko ajan välivuotoa ja muutenkin runsaampaa. Täysin järjetöntä! Lopetin pillerit ja palautui huomattavasti elämä helpommaksi! 28 kierto äijä tasainen ja 4 päivän vuoto. En halua noita kyllä enää kokeilla!

Vierailija
6/9 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kokeilin kanssa noita 3 kuukautta. Koko ajan välivuotoa ja muutenkin runsaampaa. Täysin järjetöntä! Lopetin pillerit ja palautui huomattavasti elämä helpommaksi! 28 kierto äijä tasainen ja 4 päivän vuoto. En halua noita kyllä enää kokeilla!

Kuinka nopeasti pillereiden lopettamisen jälkeen vuoto loppui?

Vierailija
7/9 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/9 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
9/9 |
20.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cerazette netistä – sisältää sähköisen reseptin - https://hespac.com/cerazettefi.htm mulle on sopineet cerazettet erittäin hyvin. ainoastaan alkuun ekan puoli vuotta vuodin vähän väliä. Sen jälkeen kaksi niukkaa tiputtelupäivää7vuosi. Muutenkin ok:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi