Kumman miehen valitsisit parisuhteeseen?
Kommentit (37)
Insinöörin kanssa ei tarvitse yleensä pelätä, että joutuu töissään johonkin hengenvaaralliseen tilanteeseen.
Varmaan insinöörin. Minulla on mielikuva, että poliisit ovat äärimmäisen tavallisia ihmisiä. Tavallisuudessa sinänsä ei ole vikaa, mutta en tiedä, haluaisinko naimisiin sellaisen miehen kanssa. Kyse voi tietysti olla väärästä mielikuvasta; ehkä media esittää poliisit yksipuolisesti – yksipuolisemmin kuin esim. insinöörit.
:)
Vierailija kirjoitti:
Poliisin ;)
Mutta olisin sille liian huonokuntoinen. Ei voitaisi harrastaa yhdessä mitään liikuntaa. :I
Tuntemani poliisit on komeita ja vahvoja, toisen kuin insinöörit. Luonteella on kuitenkin merkitystä joten Vakavaan Parisuhteeseen ottaisin insinöörin.
huokaus kirjoitti:
Miehille tällaista kyselyä ei voisi tehdä koska miehet ei tee typeriä johtopäätelmiä pelkän statuksen perusteella.
Miten niin? Eikö kaikki alemmin koulutetut naiset ole miesten mielestä lompakkoloisia, kauneusalalla pinnallisia bimboja, korkeasti koulutetuista ja paljon tienaavista tulee miehelle alemmuuskompleksi ja sellaiset naiset eivät ole myöskään naisellisia, hoivaavia äitihahmoja jne.... :)
Olitko hakemassa työntekijää vai elämänkumppania?
Olen itsekin insinööri joten sellainen kiitos!
Fyysikko, kiitos. Ydinfyysikko, hullu tiedemies. Insinööri lähempänä kuin poliisi. Poliisin ei juuri tarvi sillä järjellä loistaa. ...ja poliisien kanssa töitä tehneenä, valitsisin insinöörin.
Olisipa listalla myös arvauskeskuslääkäri....
Insinööri. Seurustelen DI:n kanssa ja parasta on, kun on säännölliset työajat ja luova työ. Poliisin ammatissa pelkäisin turvallisuuden puolesta ja työvuorot voi olla hankalia.
Puhtaasti paremman palkan takia valitsisin (ja valitsin) DI:n.
Ottaisin poliisin, koska sillä on varmasti ajokortti. En tykkää miehistä, joilla ei ole ajokorttia.
Riippuisi varmaan henkilön luonteesta.
Eihän tossa ole vaihtoehtona DI vaan insinööri eli opistoasteen/AMK-tutkinnon suorittanut pälli. Kyttä on myös AMK-tutkinto. Ehdottomasti kyttä.
Insinööri, sillä minulla on laittomia harrastuksia.
Ottaisin poliisin, paljon maskuliinisempi kuin vikisevä, huonoryhtinen insinööri.
Poliisihan menee sänkyyn naisystävän ystävän kanssa ja yleensä kaikkien mahdollisten kanssa. Ei kiitos.
Insinööri. Poliisin kanssa saisi koko ajan miettiä, että tuleeko se työvuorosta kotiin ehjänä.
Olen itsekin insinööri.
Valitsin insinöörin ihan vaan sen takia, että olen insinöörimiehen kanssa yhdessä :)
T. itsekkin insinööri