Kumman miehen valitsisit parisuhteeseen?
Kommentit (37)
Huonotpa on vaihtoehdot - molempien ammattien luomat imagot ovat sangan epämiellyttäviä.
Riippuu poliisin virasta. Tavalliset kenttäkytät tekee vuorotyötä paskalla palkalla, joten ei sellaista ainakaan kiitos.
Entäs komea hyväkäytöksinen hyvinvarusteltu postimies. Palkka tosin huono.
Olin 15-vuotiaana poikaystävän mopon kyydissä, kun poliisi pysäytti. Hyppäsin kyydistä ja poikaystävä jatkoi matkaa. Poliisi jututti ja sanoi nauraen: "Jos otat suihin, en kirjota sulle sakkoa". Menin ihan hämilleni. Poliisi naureskeli: "Vitsi vitsi! Et sä mitään sakkoja saa! Mut suihinotto kyllä kelpais!" Olin ihan hiljaa. Poliisi toivotti hyvät päivänjatkot ja lähetti poikaystävälle terveisiä että jatkossa ei saa jättää neitoa pulaan tai poliisi vie mukanaan.
17-vuotiaana olin kaverin kyydissä kun kaveri ajoi ylinopeutta. Poliisi pysäytti. Toinen poliisi meni kaverini auton luokse ja toinen kutsui minut poliisiautoon. En ollut itse ehtinyt laittaa turvavöitä ja kun poliisi jututti minua, kerroin rehellisesti että turvavyötä ei ollut. Poliisi alkoi kirjoittaa sakkolappua ja kysyi: "Maksatko tän sakon?" Vastasin että "joo, kai se on pakko". Poliisi virnuili ja kysyi: "Vai haluutko maksaa luonnossa?" Toinen poliisi tuli autoon juuri silloin ja pääsin sakkolappu kädessä poistumaan autosta.
EN todellakaan edes tapailisi tällaisia miehiä, joten ehdoton EI poliiseille!
Vierailija kirjoitti:
Mulle kyllä kelpais postimies. 😊
Vierailija kirjoitti:
Millaiset varusteet?
Vierailija kirjoitti:
Insinöörin kanssa ei tarvitse yleensä pelätä, että joutuu töissään johonkin hengenvaaralliseen tilanteeseen.
Mä oon yhdessä poliisin kanssa, eikä minulla vaan koskaan ole ollut hengenvaarallista tilannetta töissäni. Olen vakuutusalalla.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin poliisin, koska sillä on varmasti ajokortti. En tykkää miehistä, joilla ei ole ajokorttia.
Haet siis hovikuskia?
Paras vaihtoehto olisi vielä koneinsinööri ja partainen sellainen pieni höpönassu :D
Vierailija kirjoitti:
Olin 15-vuotiaana poikaystävän mopon kyydissä, kun poliisi pysäytti. Hyppäsin kyydistä ja poikaystävä jatkoi matkaa. Poliisi jututti ja sanoi nauraen: "Jos otat suihin, en kirjota sulle sakkoa". Menin ihan hämilleni. Poliisi naureskeli: "Vitsi vitsi! Et sä mitään sakkoja saa! Mut suihinotto kyllä kelpais!" Olin ihan hiljaa. Poliisi toivotti hyvät päivänjatkot ja lähetti poikaystävälle terveisiä että jatkossa ei saa jättää neitoa pulaan tai poliisi vie mukanaan.
17-vuotiaana olin kaverin kyydissä kun kaveri ajoi ylinopeutta. Poliisi pysäytti. Toinen poliisi meni kaverini auton luokse ja toinen kutsui minut poliisiautoon. En ollut itse ehtinyt laittaa turvavöitä ja kun poliisi jututti minua, kerroin rehellisesti että turvavyötä ei ollut. Poliisi alkoi kirjoittaa sakkolappua ja kysyi: "Maksatko tän sakon?" Vastasin että "joo, kai se on pakko". Poliisi virnuili ja kysyi: "Vai haluutko maksaa luonnossa?" Toinen poliisi tuli autoon juuri silloin ja pääsin sakkolappu kädessä poistumaan autosta.
Olisit kertonut vain toisen tarinan, niin joku olisi saattanut uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit kertonut vain toisen tarinan, niin joku olisi saattanut uskoa.
Ihan oikeasti nämä tilanteet tapahtui. Molemmat Lahdessa. Toisessa Lahden poliisi ja toisessa liikkuvat. Ei kovin paljon luottamusta herätä poliisin toiminta näiden kokemusten jälkeen. Ne on kyllä jääneet ainoiksi kokemuksikseni poliisista. Muistan muuten vieläkin sen liikkuvan poliisin nimen ja ulkonäön, kun niin innoissaan esitteli itseään. Ja sen Lahden poliisin tiedän nimeltä ja ulkonäöltä. Ja nämä tapahtuivat 1998 kesällä ja 2000 syksyllä. T. 27
Vierailija kirjoitti:
Mulla on tällanen. Mutta kova pettämään... Ja palkka on SURKEA!
Vierailija kirjoitti:
Olisipa listalla myös arvauskeskuslääkäri....
Oletan, että tämä oli sarkastisesti kirjoitettu. En silti voisi kuvitella parisuhdetta naisen kanssa, joka kutsuu minua "arvauskeskuslääkäriksi". Kannattaa kouluttautua alalle niin tiedät, miten paljon täällä "arvaillaan" ja kuinka kiitollista työtä tehdään.
T. Tkl
Akateeminen, tahtoo hyvät geenit lapsille kirjoitti:
Huonot vaihtoehdot. Mieluummin joku älykäs.
Miksi poliisi tai insinööri ei voisi olla älykäs?
Ai, luulin että ne on tylsimyksiä... jotka hyvä jos saa edes naisen..