Treffailen naista..nyt kuitenkin löysin "vahingossa " kiinnostavamman tyypin..
Olen treffaillut noin kolme viikkoa yhtä naista. Olemme harrastaneet seksiä, kävimme syömässä ja leffassa ym.
Nyt kuitenkin olen löytänyt kiinnostavamman naisen, mitä olen välillä myös tapaillut. En ole vastannut tämän ensimmäisen naisen viesteihin enää ja olen " jättänyt" hänet . Tämä ensimmäinen nainen pommittaa kuitenkin jatkuvasti laittaen että " mikset vastaa " ym. Mielestäni en ole hänelle mitään velkaa, koska emme ole sopineet seurustelusta.
Kommentit (20)
No et, mutta olisi kai kohteliasta kertoa hänellekin tapailun päättyneen.
No yleensä jos ihmissuhde lopetetaan noin vain, siitä ilmoitetaan. Ilmeisesti et uskalla tehdä tätä, joten toivo että nainen ei ole stalkkeri.
AINA on sen verran velkaa, että pitää sanoa, ettei jatko kiinnosta enää.
Ja toivoisit, että nainen toimii samalla tavalla, jos löytääkin kiinnostavamman?
Tuon takia en itse ala tapailla miehiä, jotka eivät "vie jalkoja alta" tai joiden kanssa saisi korkeintasn järkisuhteen; ennemmin tai myöhemmin tulee aina vastaan sellainen, jota oikeasti haluaa.
"Sovittu seurustelusta" tirsk :-D Minkä ikäiset _sopivat_ seurustelusta? Ja jo kolmen viikon tapailun jälkeen?
Et tietenkään ole velvollinen jatkamaan tapailua mutta miehen erottaa m*lkusta se että hän ilmoittaa kiinnostuksensa loppuneen. Omalla kohdallani nimenomaan 3vk-2kk on yleensä ollut se kohta, jossa kiinnostus on loppunut jos toinen ei ollutkaan sellainen kuin kuvittelin.
Oletko yläasteikäinen, ap? Ei aikuinen, normaalilla tunneälyllä ja kypsyydellä varustettu ihminen lopeta (edes pelkkää) tapailusuhdetta tuolla lailla lapsellisella mykkäkoulukatoamisella. Sen verran käytöstapoja ja munaa pitää olla, että kertoo toiselle suoraan ettei enää halua jatkaa tapailua. Vai aiotko laittaa äitisi asialle kertomaan? Sen verran nysväkkeeltä nimittäin kuulostat.
Vierailija kirjoitti:
Ja toivoisit, että nainen toimii samalla tavalla, jos löytääkin kiinnostavamman?
Hah, tämä! Voin jo niin nähdä, miten ap tulee ihmeissään itkemään ja kerjäämään sympatiaa vauva-palstalle, kun häntä onkin kohdeltu samalla lailla ap itse kokee voivansa tehdä muita kohtaan :D
Vierailija kirjoitti:
Tuon takia en itse ala tapailla miehiä, jotka eivät "vie jalkoja alta" tai joiden kanssa saisi korkeintasn järkisuhteen; ennemmin tai myöhemmin tulee aina vastaan sellainen, jota oikeasti haluaa.
"Sovittu seurustelusta" tirsk :-D Minkä ikäiset _sopivat_ seurustelusta? Ja jo kolmen viikon tapailun jälkeen?
Et tietenkään ole velvollinen jatkamaan tapailua mutta miehen erottaa m*lkusta se että hän ilmoittaa kiinnostuksensa loppuneen. Omalla kohdallani nimenomaan 3vk-2kk on yleensä ollut se kohta, jossa kiinnostus on loppunut jos toinen ei ollutkaan sellainen kuin kuvittelin.
Tirsk. Minä, 40v, sovin seurustelusta ensimmäistä tapaamista seuraavana päivänä. Oli ns. jalat alta -tilanne.
Tuo ghostaaminen on kyllä typerintä, mitä ihminen voi toiselle ihmiselle tehdä. Mietipä, miten se nainen, etenkin jos oli sinusta kovastikin kiinnostunut, nyt ruoskii itseään: mitä tein väärin, miksei se enää ota yhteyttä...
Nyt vaan reilusti viestimään, että anteeksi etten ole viestitellyt, mutta on semmoinen tunne, ettemme ole oikeita toisillemme. Sitten vaan hyvän jatkon toivotukset merkiksi siitä, että ei ole tarvetta viestitellä enempää.
Nainen pääsee jatkamaan elämäänsä, eikä sinunkaan tarvitse enää vastaanottaa noita "mikset vastaa" -viestejä.
Karma hoitaa, ap ulisee kohta kuin vauva, kun tämä uusi pyyhkii hällä lattiaa.
Minusta ap:n kannattaa kertoa tapailukumppanilleen nimenomaan noilla sanoilla, että "olen tavannut jonkun kiinnostavamman kuin sinä, joten yritin lopettaa tapailumme katkaisemalla kaiken yhteydenpidon kanssasi, koska eihän me olla sovittu seurustelevamme". Tuosta virkkeestä nainen ymmärtää, että ap on aivan selkärangaton idiootti, ja on vain iloinen ja helpottunut, että asia selvisi näin nopeasti ennen enempää ajan ja energian haaskaamista naisen puolelta.
1/11 antoi parhaat neuvot. Ja erityisen hyvän neuvon, että ajattele tosiaan tulevaakin. Pahimmassa tapauksessa vanhalla ja udella säädöllä on yhteinen tuttu jonkin mutkan kautta. Ja voi käydä niinkin ikävästi, että uusi säätö lemppaa sinut tai hänestä paljastuu jotain todella ikävää, jolloin joudut ehkä lämmittelemään vanhaa.
Ikävä kyllä jotain vaivalloista draamaa ja lohduttamista on luvassa joka tapauksessa. Kirjoiota vaikka että sinulla on elämäntilanne vähän muuttunut, ja olisi parempi ettei tapailla nyt toistaiseksi. Ei kannata kirjoittaa että ei enää ikinä, koska elämän kuvioista ei koskaan tiedä...
Ex-puoiso (nainen, olen mies) teki molemmat ikävät temput: ghostaamisen ja tekstarilla jättämisen. Tuntuu todella ikävältä ja saa katkeroitumaan vähäksi aikaa. Ymmärrän hyvin, että jotkut voivat katkeroitua lopullisestikin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ap:n kannattaa kertoa tapailukumppanilleen nimenomaan noilla sanoilla, että "olen tavannut jonkun kiinnostavamman kuin sinä, joten yritin lopettaa tapailumme katkaisemalla kaiken yhteydenpidon kanssasi, koska eihän me olla sovittu seurustelevamme". Tuosta virkkeestä nainen ymmärtää, että ap on aivan selkärangaton idiootti, ja on vain iloinen ja helpottunut, että asia selvisi näin nopeasti ennen enempää ajan ja energian haaskaamista naisen puolelta.
Suoraa tekstiähän tuo on, mutta selkärangatonta on vain vastaamatta jättäminen, ei uuden tapaaminen. 3 viikkoa ei nyt vielä kovin pitkä aika ole.
Et tietenkään jätä sitä ensimmäistä ennen kuin olet varma, että saat siltä toiselta pillua. Muuten voit joutua tyhjän päälle.
Panorinkiäkin voit harkita jos olet A-luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään ole velvollinenmaan tapailua mutta miehen erottaa m*lkusta se että hän ilmoittaa kiinnostuksensa loppuneen. Omalla kohdallani nimenomaan 3vk-2kk on yleensä ollut se kohta, jossa kiinnostus on loppunut jos toinen ei ollutkaan sellainen kuin kuvittelin.
Tirsk. Minä, 40v, sovin seurustelusta ensimmäistä tapaamista seuraavana päivänä. Oli ns. jalat alta -tilanne.
Minulla ei kyllä olisi pokkaa esitellä yhden päivän tuttavuutta ystävilleni ja sukulaisilleni seurustelukumppanina saati että itse tietäisin tuossa vaiheessa haluavani parisuhteeseen ihmisen kanssa. Ehkä seurustelu tarkoittaa sinulle jotain muuta, minulle se on sitä että ollaan pari (myös muiden silmissä) ja yhdessä aika lailla vakavissaan. Jos jokaisen "jalat alta" tyypin laskisin seurustelukumppaniksi, niin "eksien" lista olisi melkoisen pitkä!
Ei se yksi tekstari tai puhelinsoitto nyt kovin vaikeaa olisi tehdä. Ap ei uskalla! Lisäksi ap pitää tilanteen auki silta varalta, että tämä "kiinnostavampi" ei olekaan kiinnostunut hänestä. Silloin voi palata tämän ekan luokse. Ap on ns. raukkis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään ole velvollinenmaan tapailua mutta miehen erottaa m*lkusta se että hän ilmoittaa kiinnostuksensa loppuneen. Omalla kohdallani nimenomaan 3vk-2kk on yleensä ollut se kohta, jossa kiinnostus on loppunut jos toinen ei ollutkaan sellainen kuin kuvittelin.
Minulla ei kyllä olisi pokkaa esitellä yhden päivän tuttavuutta ystävilleni ja sukulaisilleni seurustelukumppanina saati että itse tietäisin tuossa vaiheessa haluavani parisuhteeseen ihmisen kanssa. Ehkä seurustelu tarkoittaa sinulle jotain muuta, minulle se on sitä että ollaan pari (myös muiden silmissä) ja yhdessä aika lailla vakavissaan. Jos jokaisen "jalat alta" tyypin laskisin seurustelukumppaniksi, niin "eksien" lista olisi melkoisen pitkä!
Ilmeisesti tarkoittaa sitten muuta. En vielä esitellyt tietenkään kaikille. Sen vaan tiesi, että tähän ihmiseen haluan tutustua tarkemmin. Mulla näitä jalat alta tilanteita on ollut vain yksi aiemmin. Sovimme siis, että tutustutaan, eikä tapailla enää muita.
Pane niitä molempia ensin ja tee vasta sitten päätöksesi. Varmuuden vuoksi ottaisin kolmannen naisen vielä pantavaksi, jotta saisi edes jonkinlaista otantaa tähän tutkimukseen.
Minä olen jättänyt miehen henkisesti jo kauan sitten. Olen ollut lähinnä tämä n terapeutti - aikamoinen nahjus kun on. Haluaisin myös laittaa kerrasta poikki, sillä mitään henkistä yhteyttä en tähän uusvattiin koe. Hankalia tilanteita kun ei halua silti olla ns. törkeä -- kun huomaa, että mitään vastapuolisuutta tai henkistä kasvua ei tyypissä tapahdu. Pelkkää minäminäminäminä ja siiinäkaikki. EIkä se edes tajua sitä vaikka rautalangasta vääntäisi. Oman terveyden takia pakko jättää. Näin on.
Eihän nykymiehet edes tiedä, mitä on sitoutuminen. Ennemmin ne istuu perseellään ja sättää yöt ja päivät. Etsii jotain validiteettia ajatuksilleen bittimaailmasta. Kiitos riitti.
Ilmoita naiselle nätisti että teidän juttu on ohi. Älä kerro uudesta säädöstä.
Ihan siltä varalta että mielesi muuttuu tai kiinnostut joskus naisesta joka on sun entisen naisen tuttu. Nimittäin katkera nainen voi pilata sun suunnitelmat.