Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen 11v tytär haluaa olla vielä isän sylissä, onko normaalia?

Vierailija
04.08.2017 |

Minulla ei ole lapsia mutta mitä olen tytön luokkakavereita katsellut niin osa jo meikkaa ja on kiinnostuneita muodista.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai on normaalia.

Mutta tämä oli provo, olihan? Ei kukaan voi näin tyhmiä kysellä.

Vierailija
2/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuh, oma 12-vuotias poika peruutteli vielä välillä syliin aikanaan. Ei ne enää sitten rippikouluikäisenä ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus, aikuinen nainen on mustasukkainen lapselle, ja ko. miehen OMALLE lapselle vielä kaiken kukkuraksi. Oisko ap aika miettiä nuo omat elämän valinnat uudelleen?

Vierailija
4/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuh, oma 12-vuotias poika peruutteli vielä välillä syliin aikanaan. Ei ne enää sitten rippikouluikäisenä ;-)

Oma pääsi ripille nyt kesällä ja kyllä tulee vielä sohvalla kylkeen kyhnyttämään. Syliin ei enää mahdu, kun on 10cm pitempi.

Vierailija
5/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa vielä 15- vuotiaskin tulla kainaloon. Eli normaalia on. Varmaan vielä enemmän haluaa olla lähellä, jos näkevät vain viikonloppuisin. Hatmittako, kun huomio ei ole vain sussa?

Vierailija
6/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö, no ei todellakaan ole normaalia. Jätä se sika, sen perhesuhteet on ihan sairaita, jos lapsiaan pitää sylissä.

Vierailija
7/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli tietenkin provo tai ehkäpä ironiaa jossa kiinnitettiin huomiota siihen, että lapset on nykyään liian aikuismaisia? 11-vuotiaan ei pidä meikata ja kiinnostua pojista vaan leikkiä legoilla - ja tulla iskän ja äiskän syliin. :)

Vierailija
8/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 30-vuotias ja istun sillointällöin vieläkin isän sylissä. Tuossa esimurrosiässä vanhempien tuoma turva on todella tärkeää.

Vierailija
9/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä 38-vuotias ja viimeks pari viikkoa sitten istuin isini sylissä

Vierailija
10/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu itse olen 11 ja isä tulee välillä syliin istumaan, että ihan normaalia on.

Vierailija
11/11 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jeesus, aikuinen nainen on mustasukkainen lapselle, ja ko. miehen OMALLE lapselle vielä kaiken kukkuraksi. Oisko ap aika miettiä nuo omat elämän valinnat uudelleen?

Miksi tällainen ilkeämielinen keittiöpsykologinen tulkinta? Minäkin ihmettelen "isoja" lapsia, jotka viihtyvät vielä vanhempien sylissä. Omassa lapsuudenperheessä kun ei sellaista ollut. Mutta perheet ovat erilaisia. 11-vuotias on siirtymävyöhykkeellä, jossa sekä sylittely että meikkaamiskokeilut ovat NORMAALEJA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi