Mikä mun ikenessä on? Onko vaarallinen? (Kuva)
On vähän kipeä, mutta ei niin että särkylääkettä tarvitsisi. Mikä tuo on? Riittääkö jos maanantaina soitan hammaslääkäriin?
Kuva; http://aijaa.com/UEAxee
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Sä olit täällä jo eilen ja sulle sanottiin, että hammaslääkäriin pitää mennä. Ja lopeta toi kuvan sotkeminen, laita ympyrä vaan oleelliseen mikäli luulet, ettei me osata nähdä mikä on vialla.
En mä tänne ole kirjoittanut tätä ennen. -ap
Vierailija kirjoitti:
Hoh hoijaa! Ei tuosta kuvasta ota mitään selvää. Joku ruskea länttihän siinä hampaan lähellä näkyy. Jos ei ole kovin kipeä niin ei todellakaan ole päivystysasia.
No tulipa käytyä kun soitin sinne ja kysyin. Nyt asiat etenee muutenkin hampaiden osalta. -ap
Eilen samasta suusta kuva, mutta siihen oli fotoshopattu eri vika.... Kiinni jäit!
Myöhäistä mennä muuhun kuin saattohoitoon.
Pitkälle ja aggressiivisesti edennyt suusyöpä se on
Vierailija kirjoitti:
Myöhäistä mennä muuhun kuin saattohoitoon.
Pitkälle ja aggressiivisesti edennyt suusyöpä se on
Eikö auta antibiootti?
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Sä olit täällä jo eilen ja sulle sanottiin, että hammaslääkäriin pitää mennä. Ja lopeta toi kuvan sotkeminen, laita ympyrä vaan oleelliseen mikäli luulet, ettei me osata nähdä mikä on vialla.
En mä tänne ole kirjoittanut tätä ennen. -ap
Siinä tapauksessa täällä oli eilen henkilö jolla oli sama vaiva, saman tapainen kuva, samalla tavalla valkosella sotkettu ja sama ympyrä. On tämä jännää.
Vierailija kirjoitti:
Eilen samasta suusta kuva, mutta siihen oli fotoshopattu eri vika.... Kiinni jäit!
Ihan sama vika se oli, mutta APlla lähti se valkoinen osa pois kun se hankas sitä kielellä tms. Ihan samasta vaivasta se teki uuden ketjun ja nyt väittää ettei tehnyt. En tiedä mikä motiivina vai onko vaan väärät lääkkeet. Ottaa näistä nyt selkoa.
Tuo näyttäisi olevan koteloitunut medusa. Tässä vaiheessa kotelon saa vielä helposti pois. Myöhemmin se voi vaeltaa esim. aivoihin.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää mennä hamppilääkäriin heti.
Voisitko ohjata itsesi lähimpään vankilaan ja pysyisit siellä seuraavat 666 vuotta jos käytät sanaa hamppi.
Kiitos tästä vastauksesta! Antibioottikuurin syön nyt, ja hoidan hampaat hyvin, ja kuntoon. -ap