Oonko kohta kenties ainoa, joka ei
Ole koskaan ollut tinderissä, eikä instassa...enkä tule koskaan olemaankaan.
Kommentit (18)
Et ole, on meitä vielä muitakin 😊
En myöskään tule varmaankaan koskaan olemaan, enkä facettaa tai twiittaa tai bloggaa
Juu, et ole. Ei ole tällä näkymin aikomustakaan kokeilla sitä.
Vierailija kirjoitti:
Et ole, on meitä vielä muitakin 😊
En myöskään tule varmaankaan koskaan olemaan, enkä facettaa tai twiittaa tai bloggaa
Unohtuikin nämä muut bloggaamiset ja twiittaamiset, ei jaksa kiinnostaa vähääkää :)
Hyviä öitä vaan kaikille :)
Ap
Miten sitten kommentoitte julkkisten instakuvia jos ette ole siellä?
Miten käyttäjä 6600 tietää, että tässä kejussa komntoijat ovat kommentoineet yhtään kuvaa missään. tuskin heillä on siihen tarvetta, ovat sen verran fiksuja.
Tinderiin ei oo tarvetta, sillä olen onnellisesti naimisissa. Instagramissa olen, sillä seuraan lasteni touhuja siellä. Postailen lähinnä kokkailemieni ruokien ja tekemieni käsitöiden kuvia.
Taas yksi ketju täynnä eläkeläisiä.
Tinderissä en ole ollut enkä tule olemaankaan. Instassa olen.
Itse olen parilla haarrastusfoorumilla, parissa ammatillisessa ja titeellisessä palvelussa. Facessa vain harrastuskavereille.
Taas näitä jotka vauvapalstalla pyörii ja höpisee tunteja mutta tuttujen kuvien näkeminen instassa on turhaa ja vie liikaa aikaa Oikealta Elämältä.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä jotka vauvapalstalla pyörii ja höpisee tunteja mutta tuttujen kuvien näkeminen instassa on turhaa ja vie liikaa aikaa Oikealta Elämältä.
Can I get an amen up in here?
Tinderissä en ole ollut enkä mene, koska en halua seuraa. Instassa olen, mutta en koskaan laita sinne itse kuvia. Mutta tykkään seurata luontokuva, design, muoti tms tilejä.
No en ole mäkään, enkä edes Facessa.
Miksiköhän tuolla Instagramilla on sellainen itsensä esittely -maine monen mielessä? Siellä kun on kuitenkin ihan valtavasti tilejä, jotka ei käsittele ylläpitäjänsä elämää saati naama- ja kroppakuvia ollenkaan. Instagramissa voi myös olla yksityisellä profiililla pelkkä seuraaja, niin ettei ikinä laita ensimmäistäkään kuvaa omalle tililleen.
Tuosta syystä itse olen Instassa, vaikka missään muussa sosiaalisessa mediassa en ole, en Facebookissakaan. Mutta Instaa voi käyttää aika epäsosiaalisesti, laittamatta yhtään kuvaa ja kommentoimatta, ihan vaan seuraamalla kiinnostavia fiidejä. Itse seuraan mm. eläinsuojelujärjestöjä, luontokuvaajia, joitain huumorisivustoja, ruokasivustoja.
Vierailija kirjoitti:
Miten käyttäjä 6600 tietää, että tässä kejussa komntoijat ovat kommentoineet yhtään kuvaa missään. tuskin heillä on siihen tarvetta, ovat sen verran fiksuja.
Kuulostatte jotenkin siltä että julkkisten stalkkaus maistuu.
Taas pidetään itseä jotenkin parempana kun ei ole tarvinnut laittaa Tinderiä,twiittailla sun muita,mutta av-palstalle kirjoittaminen onkin sitten ihan eri asia :D
Et. Mi usta se on epätoivoisten hommaa.