Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut ihmiset kyselevät ihan koko ajan ja hätäilemällä hötkyilevät?

Vierailija
03.08.2017 |

Eräskin bussipysäkillä bussin odottelija katseli aikataulua ja kyseli muilta odottajilta "tuleehan se bussi", "onkohan tää aikataulu ajantasainen", oon menossa sinne, oonko oikealla pysäkillämihin te meette?" Siis kauhee PÄLÄTYS koko ajan. Kun bussi oli vähän aikataulusta myöhässä, hän lähti kävelemään jonnekki kulmaan kattomaan tuleeko sitä bussia. Sitten taukoamatonta kävelyä tätä väliä. Kun bussi näkee kaukaa, hän sinkoutuu pysäkin luokse ja huolehtii että ehtii varmasti itse ekana, suunnilleen kävelee niissä ovissa ku ne vasta on aukeamassa. Ettei vaan missaa bussia.

Ja sairaalassakin kun odotteli lääkäriä, piti tietysti sillä kellonlyömällä alkaa kysellä muilta odottelijoilta "tuleeko se". Sitten lähti taas se hemmetin kävely käyntiin, katosi jonnekin kulman taaksekin mutta tuli sentään takaisin kuulemaan kun häntä kutsuttiin, silloinkin oli jossain hlvetin kuusessa ja lähes kilpajuoksu sinne, ettei lekuri vaan läimäytä ovea kiinni ennen kuin potilas on sisällä. Sehän olisikin tosi todennäköistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta rasittavaa :D ite alan stressaan.Jos lääkäri on myöhässä,että oon kai oikeassa paikassa ja oikeana päivänä. En kuitenkaan häiritse muita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha!!

Vierailija
4/7 |
03.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hänellä on varmaan syynsä käydä lääkärillä. En usko, että tahalleen tekee tuota. :)

Vierailija
5/7 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/7 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
04.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nyt vaan on sen luontoisia. Itse en kysele, mutta kyllä muuta "hötkyilyä" harrastan. Minä vaan olen hyvin sellainen intensiivinen ihminen, joka tykkään lähes koko ajan pyöriä ja hyöriä ja touhottaa. Jotkut erilaiset ihmiset luulee, että minä olen levoton, mutta ei, minä NAUTIN siitä vahvasta elämisen tunteesta jonka touhuistani saan. Kyllä minä tarvittaessa osaan rauhoittua paikallenikin, mutta mukavampi on häärätä aina kun voi.