Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein haluat?

Vierailija
01.04.2006 |

Entä kumppanisi (jos tiedät)? Ja kuinka usein sit harrastatte, siis seksiä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla (naisella) ainakin. Kun menee hyvin, vaikka kaks kertaa päivässä, kun on jotain häikkää, ei sitä masentuneena kiinnosta...

Vierailija
2/16 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin, mutta ukko pari kertaa viikossa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa viikossa olemme tehneet,

haluaisin kyllä joka päivä, mut ku mies ei kykene niin ei väkisi! :(

nainen!

Vierailija
4/16 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukautiskierron vaiheesta. Viikko ennen ovulaatiota alkaa tehdä mieli, oviksen aikaan oon ihan pitelemätön, sitten halut on aika matalalla viikon. Kunnes taas viikko ennen menkkoja alkaa lisääntyä ja niiden aikaan tekee ihan hulluna mieli. Ja taas on vähän aikaa hiljaisempaa.

On siis luomukierto eli ei hormonaalista ehkäisyä. Sen kun lopetin, on ollut kyllä huomattavasti hauskempaa sängyssä :)

Vierailija
5/16 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 krt päivässä, seksiä 2-3 kertaa, yhdessä seksiä nyt kerran päivässä.

Seksi on kivaa ;)

t.mään

Vierailija
6/16 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ' parhaimmillaan' koko ajan ja huonompina aikoinakin seksi kyllä mielessä pyörii päivittäin.

Seksin vaihteluväli 3x/vk - 3x/pv...

Yhdessä 1x/vk - 2x/pv...

t.illusia *edellisen kommentoijan jälkeen rohkenee pinoutumaan* ;)

Vierailija
7/16 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä n 5 krt / viikko

saan n 1 krt / viikko

Vierailija
8/16 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

-terkkuja lämpöisestä! Olit mielessäni usein :)

t.mään

Vierailija
9/16 |
03.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin.

t.illusia

Vierailija
10/16 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kerran päivässä ja saan noin kerran kuussa.

Alkaa turhautumaan. Oma käsi on kyllä kovilla. (mies)

Vierailija
11/16 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan useamman kerran päivässä, harrastamme mieheni kanssa 1-5 kertaa päivässä. Riippuen onko aikaa ja paikkaa :)

Vierailija
12/16 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä voisin useitakin kertoja viikossa. Mutku. Jos mies töitten jälkeen juo mäyräkoiran olutta ja lasten nukkumaanmenon jälkeen hoippuen ja kännikasin kähmien yrittää viestittää jotain säpinää olis tiedossa ja etenkin mielessä. Vaatimuksena on tietynlainen pukeutuminen (olenhan minä vaimo/rakastaja). Mies mielellään makoilisi selällä ja kuuntelisi kun minä " vatkaisin " vehkeen toimintakuntoon (sekun ei ajatuksella enää toimi). Minun pitäisi " ratsastaen saada meidät molemmat tyydytettyä, sehän ei onnistu kun puoliksi. ONKO KELLÄÄN MUULLA NÄIN LAISKAA MIESTÄ ?????

Nim. OIKEENLAISEN SEKSIN HALUJA OLISI, KOVASTIKKIN !

Vierailija
13/16 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti, kun vähän rintoja hyväilee, niin olen aivan valmis.

Onneksi myös miestä himottaa usein.

Tuore suhde täälläkin :)

Vierailija
14/16 |
04.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla halut riippuu kierron vaiheesta. Alkukierrosta haluttaisi vaikka monta kertaa päivässä, sitten ovulaation jälkeen tulee stoppi ja voisin elää vaikka 2 viikkoa selibaatissa. Myös raskausajat ja muut tällaset on vaikuttaneet mun seksihaluihini. Kuopuksen syntymän jälkeen varsinkin noi kieron vaihtelut on näkyneet reilusti mun halukkuudessa. Mies joskus kiusasikin seksin jälkeen, että " tällähän sitä nyt pärjää jo kuukauden verran" ...

No, nyt on parin kuukauden ajan ollut vähän eri meininki. Tai sitten en ole ovuloinut, nimittäin himottaa ja hitosti aivan koko ajan ja tasaiseti kuukaudet läpeensä. Mutta kun miehelle maistuu vain 2-3 päivän välein.

Tasan ei käy onnen lahjat... Molemmat eletään puutteessa vaikka molemmat haluaisi.

Aina toinen ehtii runkata just ennen kuin toinen ehtii ilmaista halukkuutensa, tai sitten lapset ei suostu menemään nukkumaan tarpeeksi ajoissa, tai sitten on juotu jo se mäyräkoira eikä enää kykene, tai jotain muuta yhtä tyhmää...

Aina ei ole avio-onni auvoista...

Vierailija
15/16 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parhaina päivinä 3 kertaa, mutta mies on sitä mieltä että joka toinen päivä on hyvä.

Mutta nyt kun mies jäi kiinni salasuhteesta, vaadin seksiä joka päivä ja jos ei anna niin hommaan rakastajan.

Eikö ole kumma oman vaimon kanssa ei seksi kiinnosta, vaikka vaimo haluaisi, mutta vieraalle riittää voimia!

Vierailija
16/16 |
06.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että saan vaimoltani seksiä n. pari kertaa viikossa. Aika maximi tällä hetkellä hänelle. Muuten kyllä on pakko pullaa jos useammin.

Minkäs teet kun halut eivät käy yksiin.

Onneksi sentään välillä suostuu tyydyttämään mut muulla tavalla.

Mutta useammin on kyllä tyydytettävä itse itsensä.

On todella masentavaa, pettää kun en vois kuvitellakkaan vaimoani rakastan ja arvostan häntä niin paljon.

Kun vaan antaisi vaihtoehtoja, ei tälläistä viriili mies kestä.