Ei oo totta - Jasmin Mäntylä eros viikko sitten NYT JO UUSI MIES OULULAINEN KIINTEISTÖVÄLITTÄJÄ
Jutussa snaotaan että uutisoitiin erosta viikko sitten Richardin (aussi) kanssa. Ja niinhän se oli. Mutta jo kuulemma kolme viikkoa sitten Jassu on menettänyt sydämensä tälle uudelle jormalle.
Mikähän se on kun ihmisen pitää koko ajan olla "rakastunut".
https://hymy.fi/uutiset/tah-erouutiset-viikko-sitten-suomalaiskaunotar-…
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jasmin ei muuten paljasta totuutta Lyly Rajalaa ja häntä koskevista juoruista. Ilkka Kanervan ja Dannyn sekä lähes kaikista muista miesjutuista on kommentoinut julkisuudessa.
Se on sanonut että niillä ei ole koskaan ollut mitään. Miksi se ei voi olla totuus? Lyly on Jasminia johonkin napaan asti, sehän on ihan kääpiö.
Vierailija kirjoitti:
seli kirjoitti:
Jasmin on kyllä tän hetken ehkä pahin viihdekaunotar mitä tohon suhdesekoiluun tulee
Mistä sä sen kaunottaren tähän saat? Jasminilla on suuri kuutiomainen pää. Ikäisekseen vanhan näköinen. Luulisi että hän on pian jo 50v
Toivotaan ettei Jasmin lue näitä
Vierailija kirjoitti:
seli kirjoitti:
Jasmin on kyllä tän hetken ehkä pahin viihdekaunotar mitä tohon suhdesekoiluun tulee
Mistä sä sen kaunottaren tähän saat? Jasminilla on suuri kuutiomainen pää. Ikäisekseen vanhan näköinen. Luulisi että hän on pian jo 50v
http://static.iltalehti.fi/viihdeuutiset/Jasmin_etu_miia_060717_vd.jpg
Ihan mielettömän kaunis tuo on. Mutta miehiä vaihtaa kuin paitaa.
MiksiEiTotta? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Jasmin ei muuten paljasta totuutta Lyly Rajalaa ja häntä koskevista juoruista. Ilkka Kanervan ja Dannyn sekä lähes kaikista muista miesjutuista on kommentoinut julkisuudessa.
Se on sanonut että niillä ei ole koskaan ollut mitään. Miksi se ei voi olla totuus? Lyly on Jasminia johonkin napaan asti, sehän on ihan kääpiö.
Lyly ilmestyi Jasminin keikoille kun aloitteli uraansa, jotain riitaa heillä oli. Myöhemmin bongattu illallisilta yhdessä ja Jasmin liittyi kokoomukseenkin. Pienellä paikkakunnalla pienet piirit varmaan törmänneet toisiinsa.
https://hymy.fi/uutiset/jasmin-mantyla-pakeni-humalaista-lyly-rajalaa-v…
Ottaisin Jasminin mielelläni kuukauden leikkitoveriksi.
Nää on näitä "mieskavereita", jotka oikeasti vaan odottavat omaa vuoroaan.
Nää on näitä "mieskavereita", jotka oikeasti vaan odottavat omaa vuoroaan.
Mua huvittaa aina noi Jasminin ♯ itsmylife ♯ justsaying yms. Haisee pahasti wt.
seli kirjoitti:
Jutussa snaotaan että uutisoitiin erosta viikko sitten Richardin (aussi) kanssa. Ja niinhän se oli. Mutta jo kuulemma kolme viikkoa sitten Jassu on menettänyt sydämensä tälle uudelle jormalle.
Mikähän se on kun ihmisen pitää koko ajan olla "rakastunut".https://hymy.fi/uutiset/tah-erouutiset-viikko-sitten-suomalaiskaunotar-…
Onhan se katkeraa, kun kaunis nainen saa kenet haluaa! Lyllerö-Liisat repeää kateudesta.
Ja toisaalta, jos joku tavis lättäjalka-tallaaja lähtee vaikka avioliitosta toisen paremman perään, se ei ylitä uutiskynnystä.
Ehkä suomalaisen miehen kanssa asiat menee paremmin kuin noiden brittien ja aussien kanssa. On tuo suhde ainakin helpompi saada toimimaan kun ei tarvitse reissata ympäri maailmaa. Etäsuhteet on aina hankalia.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Lyly lykkinyt Jasminia kun Jasmin oli 17-18? Näin ainakin Oulussa supistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Lyly lykkinyt Jasminia kun Jasmin oli 17-18? Näin ainakin Oulussa supistaan.
Lyly on aina tykännyt Jasmiinistamutta empä usko likan sille lämmenneen.
Jos toi aiemmassa linkissä oleva Jarmo on toi Jasmiinin uusin niin ei yhtään paha!
Missä linkki? Mikä mikä Jarmo??
Nyt linkkiä kehiin mä en ainakaan löydä mitään
Vierailija kirjoitti:
Missä linkki? Mikä mikä Jarmo??
Nyt linkkiä kehiin mä en ainakaan löydä mitään
Jasmin on niin itsekäs, ei halua lapsiaan kun haluaa olla keskipisteenä. Ei kestänyt Rikun hankkimaa koiranpentua kun menetti huomiota. Ja näistä ex-stä, eikös se ole heilastellut Juha Hännisen ja Petrus Schoderuksenkin kanssa.
Varmaatietoa kirjoitti:
Tutun kautta oon kuullut huhua että olisi tuo Jarmo
http://www.huoneistoketju.fi/toimisto/50/oulu
Juttu on kuulemma hyvinkin oululaisten tiedossa.
Joo toi sen täytyy olla, Jasmin seuraa sitä instassa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaatietoa kirjoitti:
Tutun kautta oon kuullut huhua että olisi tuo Jarmo
http://www.huoneistoketju.fi/toimisto/50/oulu
Juttu on kuulemma hyvinkin oululaisten tiedossa.Joo toi sen täytyy olla, Jasmin seuraa sitä instassa.
Joo ja se seuraa Jasminia. On tykkäillyt sen kuvistakin.
Väkertäjä kirjoitti:
Käyttäjä3500 kirjoitti:
Aika ilkeää sanoa ylimielisenä, että Jasmin on itselle nolla, Jasminilla on aivan selvästi jotain ongelmia, ja olisi tasapainoisempana varmaan paljon onnellisempi, niin "paremmin voivat" kehtaa nollitella vielä päälle.
Minä en ole ajanut autoa ympärikännissä päin puuta, ja vielä kehuskellut etten kadu kyseistä asiaa. "Sattuuhan sitä". Olen menettänyt läheisen ystäväni Jasminin kaltaisen rattijuopon uhrina joten mielestäni hänen kaltaiset ihmiset ovat täysiä nollia jos eivät edes kadu tekemisiään. MInulle on ihan sama minkä vanhan äijän taas on kusettanut mutta tuota edellistä en vaan voi hyväksyä. Puolustele sinä vaan kaltaisiasi. Wttu.
"Jasmin16. huhtikuuta 2013 9.47
Olen kyllä tyytyväinen oikeastaan kaikkeen :) En kadu mitään, vaan kyllä ne virheet ovat eniten minua kasvattaneet - en lähtisi vaihtamaan mitään menneisyydestäni.
Jasmin xxx"
Eikö se tapahtunut 10-15 vuotta sitten? Ihminen tekee virheitä ja Jasmin ei ole tietääkseni tätä virhettä koskaan toistanut.
Vierailija kirjoitti:
Väkertäjä kirjoitti:
Käyttäjä3500 kirjoitti:
Aika ilkeää sanoa ylimielisenä, että Jasmin on itselle nolla, Jasminilla on aivan selvästi jotain ongelmia, ja olisi tasapainoisempana varmaan paljon onnellisempi, niin "paremmin voivat" kehtaa nollitella vielä päälle.
Minä en ole ajanut autoa ympärikännissä päin puuta, ja vielä kehuskellut etten kadu kyseistä asiaa. "Sattuuhan sitä". Olen menettänyt läheisen ystäväni Jasminin kaltaisen rattijuopon uhrina joten mielestäni hänen kaltaiset ihmiset ovat täysiä nollia jos eivät edes kadu tekemisiään. MInulle on ihan sama minkä vanhan äijän taas on kusettanut mutta tuota edellistä en vaan voi hyväksyä. Puolustele sinä vaan kaltaisiasi. Wttu.
"Jasmin16. huhtikuuta 2013 9.47
Olen kyllä tyytyväinen oikeastaan kaikkeen :) En kadu mitään, vaan kyllä ne virheet ovat eniten minua kasvattaneet - en lähtisi vaihtamaan mitään menneisyydestäni.
Jasmin xxx"
Eikö se tapahtunut 10-15 vuotta sitten? Ihminen tekee virheitä ja Jasmin ei ole tietääkseni tätä virhettä koskaan toistanut.
Ei ole kyse hänen tekemästään virheestä vaan siitä, ettei kadu sitä lainkaan. Rattijuoppous on asia, jota normaalilla järjellä varustettu ihminen katuu eikä haluakaan toistaa.