Älkää antako lastenne käpälöidä myytäviä marjoja!!!
Olin ostamassa tänään mansikoita kun yksi ehkä n 4 vuotias lapsi käpälöi joka laatikossa olevia marjoja. Tökkäsi välillä sormen suuhun ja taas takaisin laatikkoon ja äiti vaan katselee vierestä, sanoo pari kertaa vienolla äänellä, Jani, ei, mutta ei tee elettäkään että ottaisi kädestä kiinni jos lapsi ei kerran tottele.
Kommentit (8)
Hah, ai että Nicopetterin pitää saada käpälöidä marjoja kun joku niitä on kuitenkin käpälöinyt ennen sitä. Mäkin taidan tarkistaa ens kerralla joka laatikon marjat.
Vierailija kirjoitti:
Hah, ai että Nicopetterin pitää saada käpälöidä marjoja kun joku niitä on kuitenkin käpälöinyt ennen sitä. Mäkin taidan tarkistaa ens kerralla joka laatikon marjat.
Ei, vaan olin tosissani, se ei ollut sarkasmia. Se on ällöä. Ja yhtä ällöä on ajatella, kuka ne on poiminut. T. 1
Aloittaja on näitä lapsia inhoavia hapatuksia, jotka keksivät aloituksia. Kohta joku väittää, että Suomen torit ovat täynnä lapsia, jotka käpälöivät marjoja! Mummot niitä sorkkivat.
Keski-ikäiset naiset tunnustelevat torimarjoja mitataakseen ovatko raakoja tai ylikypsiä. Ei lapsia mitkään marjat kiinnosta.
Tämä on syy, miksen osta enää Lidlin sämpylöitä yms. Liian monta kertaa nähty, kuinka lapset lähmivät rähmäkäpälillään tuotteita vanhempiensa silmien alla. Hyi saatana. Arvatkaa vaan, kuinka siellä kynsien alla on nenästä kaivettua räkää, suusta pyyhittyä kuolaa sekä takapuolesta raavittuja kihomadon munia.
Huomautin asiasta kerran myyjälle, joka totesi että tietävät kyllä ongelman, mutta eivät voi puuttua siihen koska kyseiset asiakkaat suuttuvat.
Mä olennähnyt vain turisteja marjoja käpälöimässä. Ja sitten tosi useat ikään ja kansallisuuteen katsomatta tyhjentää herneenpalon ja heittää takaisin myytävien sekaan. Joka hernepussissa on ollut useita tyhjiä palkkoja. Ärsyttävää!!!
Ällöä. Mutta vielä ällömpää kun miettii, kuka marjoja poimii. Siellä voi olla vaikka kuka Reiska Korhonen the pallinkuopija joka on marjat sormillaan kerännyt. Ja päälle vielä ketunpaska sun muu.
Jätetään ap ne marjat ostamatta jookosta?