Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaverini aviomies on Tinderissä :o

Vierailija
02.08.2017 |

Kaveri on opiskeluaikainen ystävä, nykyään etäisempi tuttu. Annanko olla? Lievästi kiusallinen tilanne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderoit joskus sen ystävän kanssa viinilasin ääressä ja huomaamatta kaivat sen miehen näytölle ja olet yllättynyt ja vaivaantunut

Vierailija
2/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kokeilee Tinderiä ihan vain huvikseen ja niin, että puoliso tietää. 

Kokeile saatko munaa. Sillähän se selviää, että mitä sieltä hakee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko eroamassa, kenties jo eri osoitteissa?

Vierailija
4/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha puuttua asiaan. Olen itsekin eronnut jo puoli vuotta sitten, siltikään suuri osa tuttavista ei tiedä. Erot on vaikeita juttuja ja niistä ei olla tilivelvollisia puolitutuille, ei edes tutuille. Anna olla toisten Tinderissä ihan rauhassa.

Vierailija
5/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin todellakin tietää jos mieheni olisi tinderissä.

Vierailija
6/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha puuttua asiaan. Olen itsekin eronnut jo puoli vuotta sitten, siltikään suuri osa tuttavista ei tiedä. Erot on vaikeita juttuja ja niistä ei olla tilivelvollisia puolitutuille, ei edes tutuille. Anna olla toisten Tinderissä ihan rauhassa.

Eli mieluummin jätetään kaverille kertomasta että hänen miehensä on tinderissä ihan vaan koska ovat EHKÄ eronneet. Ja mitä ihmeen salaamista erossa on?

Vierailija
7/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin erosta puhuminen ja silkkaa masokismiä, exäksän tinderöinti ei välttämättä kiinnostaisi hirveästi.

Vierailija
8/8 |
02.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon aviossa ja tinderissä. Juttuseuraa ja kavereita mä vaan sieltä etsin. Vaimo tietää eikä haittaa. Sun kaverinkin vaimo tietää takuulla jo joten turha kertoa sille.