Nainen on ihanin silloin kun on iloinen, nauravainen, avoin, ihmettelevä ja leikkisä
Haluan naisen joka säteilee elämän voimaa.
-Aikuinen mies
Kommentit (15)
Ap:n kuvaus kuulostaa enemmän koiranpennulta, eli kannattaa harkita sellaisen hankintaa jos on valmis sitoutumaan lemmikkiin.
Siksi ulkona ollessa olen kettuuntuneen näköinen. Se on luonnollinen reaktio jossa koitan viestittää miehille pysykää poissa. Miksi se ei toimi?
Kappas, myös mies on ihanin silloin kun on iloinen, nauravainen, avoin, ihmettelevä ja leikkisä ja säteilee elämän voimaa. Tällainen henkilö näyttää myös helposti useita vuosia ikäistään nuoremmalta ja on karismaattinen, jopa hyvännäköinen, vaikka olisi ruma.
-nainen
Auts, muut tulee luonnostaan paitsi avoimuus. Pitänee painottaa sitä seuraavalla miehen isku kerralla.
Minäkin tykkään miehistä, jotka ovat nauravia, ihmetteleviä ja avoimia, eivätkä paskantärkeitä tosikkoja, jotka luulevat tietävänsä kaiken.
Eikö tarvitse olla yhtään seksikäs?
Kukaan ei ole tuollainen koko ajan, onneksi. Joskus varmasti viehättävää, mutta tuossa oli elementtejä, jotka vaativat syvää luottamusta toiseen kuten leikkisyys. Kukaan ei myöskään ole leikkisä yksin vaan se vaatii vuorovaikutusta.
Oih, miten ihanalle kuulostaa, pätee myös miehiin.
Totta. Pätee myös miehiin.
T. bi-seksuaali
Taas yksi, joka haluaa nauravaisen nuken, jolla voi leikkiä, mutta jonka voi laittaa takaisin hyllylle, jos se sattuu saamaan haavan, eikä naura enää, eikä ole hauska.
Eli ketjun tarkoitus oli mainostaa blogia. Blaah.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n kuvaus kuulostaa enemmän koiranpennulta, eli kannattaa harkita sellaisen hankintaa jos on valmis sitoutumaan lemmikkiin.
Hah,no just ajattelin, että mun koiralla on kaikki noi ominaisuudet. On se niin ihana, kun se tietää olleensa pahanteossa ja yrittää peittää sitä, mikä ei ikinä onnistu. Se itse ei osaa huijata, mutta sitä on maaiman helpoin huijata.
P.S. Mihis AP:lta unohtui tällä kertaa se kikattelu ja kaula-aukon avoimuus?
Olen huomannut, sillä olen luonteeltani tuollainen ja saan paljon huomiota miehiltä, vaikken ole mitenkään klassisen kaunis ja vähän pulleakin. Miehetkin kyllä ovat parhaimmillaan iloisina, avoimina ja leikkisinä. En oikeastaan tiedä miten päin olla liian vakavien ja ujojen ihmisten kanssa. Vaivaannun ja muutun itsekin hiljaiseksi ja epävarmaksi.
Pätee myös miehiin...