Luetellaan julkkiksia joilla surullinen kohtalo
Mua surettaa Jonne Aaron ihan älyttömästi 😐 Se oli mun lapsuusajan idoli, kasvoin seuratessa hänen/ bändin musaa.
Olin miehen kanssa lomalle yhden yön Tampereen tornihotellissa, nähtiin Jonne siellä jonkun naisen kanssa. On aika paljon ukkoontunut ja näyttää alkoholi maistuvan. Katsoi vain haikein mielin omaa kitaraa ja takkia, jotka ovat siis hotellin ravintolan seinällä kehystettynä. Tuli niin haikea olo 😢
Kommentit (389)
Eiköhän niillä kaikilla julkkiksillakin ole loppujen lopuksi suurinpirtein suht'melko samanlainen kohtalo kaikilla edessään kuin kaikilla meillä taviksillakin .
Ainoa ero onkin siinä,että myös se julkisuuden henkilöiden yksityiselämä sitten käsitellään julkisuudessa...
Minusta päihteisiin kuolleet artistit eivät ansaitse surkutteluja. He elivät upean elämän joka päättyi lyhyesti omiin valintoihin.
Samaa sanoisin muutamasta muustakin ehdotetusta, esimerkiksi Diana, joka veti Brittien hovin lokaan uskottomuudellaan ja eli viimeiset vuotensa kaikkea muuta kuin satu-prinsessamaista elämää. Hänkin sai jo nuorena tyttönä kaiken mitä toivoa saattoi, olisi luullut yläluokan tytön osaavan käyttäytyä asemansa mukaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Riki Sorsa, joka sairastui kurkkusyöpään, ja kuoli keuhkoihin edenneeseen syöpään.
Onko tupakointi merkki tyhmyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sille Joonas Braggelle tapahtui? Vammautui?
Joonas pukeutuu naiseksi nykyään, insta omalla nimellä
Ei ole sama Joonas Bragge. On hiukan nuorempikin.
Nimenomaan sama Joonas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hänestä tuli julkkis juuri surullisen kohtalonsa takia eli Otto Warmbier. Järkky😭
Käsittämätön kohtalo.
Pohjois-Korealaisessa vankilassa painajaismaisisa olosuhteissa nuori Otto rääkättiin säälimättä aivovammaiseksi ja hän menehtyi lopulta vapautumisen kynnyksellä koomaan. Täysin mitättömästä syystä (oli muka jonkun julisteen repinyt?) vangittiin nuori kaveri, ilmeisesti esimerkiksi muille? Sairasta.
Näinhän asia varmasti oli, mutta kun hän kuitenkin teon mahdollisen seurauksen siitä kiinni saataessa tiesi jo etukäteen, niin mitä sitten kuitenkin meni itse hölmöilemään ja ketä sillä muka ajatteli auttavansa tai mitä mainetta teollaan saavuttavansa ?
Tai jos oli niin 'epäpoliittinen henkilö' ,niin mitä yleensä meni koko Pohjois-Koreaan. Eikö joku tavallinen (tai vaikka sitten vähän tavallista erikoisempi) loma esim. Havaijilla olisi sittenkin ollut hänellekin parempi vaihtoehto?
Länsimaissahan tuollaista jonkun pelkän julisteen pöllimistä ei olisi pidetty lain silmissä edes minään 'tekona', niin mitättömäksi se olisi laskettu.
Säälin toki tuon nuoren ihmisen täysin turhaa kohtaloa, hänestä tuli eräs tuon maanpäällisen painajaisvaltion,tähän mennessä kenties jo sadoista tuhansista uhreista.
Elokuvaohjaaja Risto Jarvaa ei ole taidettu mainita. Hän kuoli auto-onnettomuudessa 43-vuotiaana, poistuessaan ohjaamansa Jäniksen vuosi -elokuvan kutsuvierasnäytöksestä. Onnettomuudekseen hän istui taksin etupenkillä, ilmeisesti takapenkillä olisi selvinnyt kolarista. Jarva oli kuulemma myös mukava ihminen, toisin kuin jotkut muut aikansa suomalaiset elokuvaohjaajat, ja senkin takia varhainen poismeno oli kova pala ystäville ja työtovereille. Jäniksen vuosi taitaa nykyisin olla Jarvan tunnetuin ja pidetyin elokuva.
Brittany Murphy
Nimi ei muistu, mutta se playboyssakin esiintynyt blondi, joka avioitui jonkun vanhuksen kanssa ja kuoli sitten lääkkeisiin/huumeisiin. Kolmiosainen taiteilijanimi.
Simo Salminen
Aarno Raninen
Annukka Roininen
Vierailija kirjoitti:
Aake Kalliala. Suomen mittakaavassa menestynyt näyttelijä tuli piisamien hävittämäksi.
Siis mitä? :D
Roland Ratzenberger
Jules Bianchi
Paleface. Alkaa surettamaan kun katsoo sitää läskipäätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aake Kalliala. Suomen mittakaavassa menestynyt näyttelijä tuli piisamien hävittämäksi.
Siis mitä? :D
On siinä ollut Aakella kova kohtalo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
John Lennon
Prinsessa Diana
Marilyn Monroe
Amy Winehouse
Ayrton Senna
Michael SchumacherPrinsessa Dianalla ja Michael Schumacherilla ei ollut lainkaan surullinen kohtalo. Saivat elää upporikkaan elämää koko elämänsä ja nähdä ja kokea kaiken, mitä tavallinen pulliainen ei voi kokea, vaikka eläisi 500-vuotiaaksi. En ymmärrä, miksi heitä säälitään ja surkutellaan.
Oikeastaan vain Marilyn ja Winehouse täyttävät kriteerit tuossa listassa.
Mun mielestä mielummin toisin päin. Diana ja Michael kuitenkin elivät ns. "kunnon" elämää. Huolehtivat itsestään, rakastivat lapsiaan, harrastivat hyväntekeväisyyttä ym.ja molemmilla todella oli lapsia jotka menettivät toisen vanhemmistaan. Marilynin ja Amyn tapauksessa päihteet oli ratkaseva tekijä heidän kuolemissaan. Kaikkia neljää kyllä kunnioitan
Eric Clapton ja Tears in heaven
Vierailija kirjoitti:
Mua surettaa Jonne Aaron ihan älyttömästi 😐 Se oli mun lapsuusajan idoli, kasvoin seuratessa hänen/ bändin musaa.
Olin miehen kanssa lomalle yhden yön Tampereen tornihotellissa, nähtiin Jonne siellä jonkun naisen kanssa. On aika paljon ukkoontunut ja näyttää alkoholi maistuvan. Katsoi vain haikein mielin omaa kitaraa ja takkia, jotka ovat siis hotellin ravintolan seinällä kehystettynä. Tuli niin haikea olo 😢
Onko olemassa ihmistä, joka ei vanhene vuosien kuluessa? Mielestäni ei.
Käsittämätön kohtalo.
Pohjois-Korealaisessa vankilassa painajaismaisisa olosuhteissa nuori Otto rääkättiin säälimättä aivovammaiseksi ja hän menehtyi lopulta vapautumisen kynnyksellä koomaan. Täysin mitättömästä syystä (oli muka jonkun julisteen repinyt?) vangittiin nuori kaveri, ilmeisesti esimerkiksi muille? Sairasta.